Gisterenavond bedacht ik opeens: als alles goed gaat ben ik straks bijna op de helft met de 9 maanden beurs!
Maar is het een leuke beurs? Of krijg je vooral veel reclame meuk en is er verder weinig soeps te zien?
Dit word ons eerste kindje en wij zijn allebei zo bleu als wat. Dus willen vooral veel informatie op doen.
Ben je er wel een dag zoet of kan het ook in een middag of ochtend?
Het is gelijktijdig met de huishoudbeurs en is maar 1 hal. Ik vond het wel leuk om naar toe te gaan (tijdens de eerste zwangerschap). Maar heb er niet veel gekocht hoor. Kamertje gingen we tweedehands kopen en dingen als babyvoeding was nog veel te vroeg (ik was nog maar net 9 weken zwanger volgens mij). Wel wat dermocare producten toen gekocht. En verder vond ik het gewoon leuk om daar met mijn moeder te keuvelen.
Een jaar later ben ik met meiden van de septembermama’s ook geweest en toen heb ik meer aangeschaft volgens mij. Slabben, regending voor op de fiets, Deryan tentje. Het is dus niet alleen leuk voor nu, maar ook als je kind nog geen 1 is. Misschien wel een idee eigenlijk om er komend jaar heen te gaan :think:
Ik ben er ook heel benieuwd naar! Wel naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest in november, maar wil hier ook graag met mijn zusje heen. Ben dan dik 31 weken zwanger, dus ben benieuwd!
Het is wel leuk om even rond te lopen maar ik zou niet speciaal alleen voor de 9-maandenbeurs gaan. Denk dat het teleurstellend is.
Ik had trouwens de tweede keer gratis kaartjes via een van die septembermama’s. Moet je wel op vrijdagavond, maar dat was echt voldoende tijd. Met mijn moeder zijn we geloof ik ook even over de hh-beurs gelopen.
ik ben helemaal 9mnd beurs verslaafd :mrgreen:
vind het heerlijk … lekker snuffelen tussen de mini kleertjes
en kijken wat er allemaal op de markt is…
daarna ook nog even over de hh beurs… als je kaartjes hebt voor de 9mnd beurs kan je ook naar de hh beurs voor het zelfde kaartje en andersom ook .
dus vind het altijd wel een uitje
vanaf mijn zwangerschap van tygo ben ik tot nu toe ieder jaar nog geweest en ga aankomend jaar ook weer
Hub wou ook mee, maar die ziet de huishoudbeurs niet zitten :mrgreen:
Maar ik ben wel zo’n iemand die daar dan zegt: ‘Oh we hebben nog tijd over, kom gaan we ‘ff’ daar kijken’.
o joh gewoon zeggen dat in de proefhal veel lekkers te bikken is… helpt vast wel :mrgreen:
haha dat zal wel helpen idd.
Bij de supermarkt moet hij ook altijd even langs de worstafdeling lopen :mrgreen:
Maar vind het wel leuk dat hij mee wil, dacht eerst: 'hij zal wel zeggen, ga maar met je moeder :eh: ’
o maar hier wil hub ook nooit mee met dat soort dingen
maar toen ik zwanger was wilde hij wel mee
daarna ben ik steeds met vriendin geweest of een van mijn zussen
toen mocht ik ook lekker hoepelen… :mrgreen:
Ik moet er dit keer nog maar van genieten dan :mrgreen:
Ach stiekem is hij net zo nerveus als ik, over alles wat gaat komen. Voor hem ook wel goed om dat soort dingen eens te zien enz!
ik vind dat superleuk! Leuke koopjes, hebbedingetjes en gewoon veel om inspiratie en ideetjes op te doen. Ik heb er zelfs eens slaapzakjes voor een euro gekocht en fleecedekentjes voor 3 euro. Nou, dat soort aanbiedingen dus.
Wij gaan die donderdag de 17e. op vrijdag en zaterdag is het echt vreselijk
druk, doordeweeks kan je nog wel redelijk overal komen.
HH beurs is eerst en dan komen we vanzelf op de 9mnd beurs terecht. Ik ga dit jaar met mijn zusje, we zijn op de dag af gelijk zwanger en dan zijn we inderdaad op de helft!
Kunnen we meteen een juli2011 meeting houden Mutsie, hahahahah! Op de uitpufbanken bij de 9maandenbeurs! :mrgreen:
Off-topic: Douwine, dat is tof zo met je zusje samen zwanger!
Mijn zusje wil ook graag nog even over de HHbeurs lopen. We gaan ook lekker met BBA Tours, hoeven we nergens aan te denken, ik ben te ver zwanger om nog zo’n end te rijden en zusje kan niet rijden.
Tof dat jullie mannen mee gaan! De mijne echt niet!
Ik ga ook naar de 9 maandenbeurs.
Hier gaan de mannen niet mee. :roll:
Ik ga met mijn schoonzusje, ze is 2 weekjes verder dan mij en onze moeders gaan mee.
Ik ben geweest toen ik zwanger was van Jinthe. Ik vond het niet zo heel bijzonder, maar kan er aan liggen dat ik in een rolstoel zat ivm bekkenklachten en dus weinig zag, ook doordat het zo druk was. En ik wist eigenlijk al wat ik wilde ed, hoefde me dus ook niet meer te oriënteren oid. Maar mijn man en de vrienden waar we mee waren vonden het ook niet heel bijzonder. Wel gezellig, maar meer ook niet.
Ik wil er dit jaar ook graag heen om even rond te neuzen, maar ben dan 32 weken zwanger, dus weet niet of het dan zo geschikt is om daar nog rond te hobbelen. Kijk wel even hoe ik me voel op dat moment…
ja ik ga ook! Ga altijd met mams naar huishoudbeurs en dan ook dus naar 9maandenbeurs. Heerlijk snuffelen tussen al die leuke dingen. Tot nu toe is tl altijd meegeweest en ook voor haar was het altijd wel leuk (maar ze is een makkelijk meisje) weet niet of ze dit jaar het nog leuk gaat vinden …
Hopenlijk ben ik dit jaar zwanger op de beurs