8 weken zwanger, helaas geen kloppend hartje..

Hee allemaal,



Vandaag 8 weken zwanger, dmv iui, en voor de eerste echo.

Helemaal dolenthousiast want ik voel me zo lekker zwanger dus alles moet goed zijn.

Mooi niet dus, wel een frummeltje maar te klein en geen kloppend hartje… gyneacoloog gaf dus ook weinig hoop en ik kan er wel vanuit gaan dat het niet goed is.

Over anderhalve week terugkomen voor een echo.

Pffff ik ben zo verdrietig het is ook zo onwerkelijk alle zwangerschapskwaaltjes lekker aanwezig voel me op en top zwanger… en toch… bah bah bah

moest het even kwijt

he gets meis toch… verdorie waarom nou toch… :hug: :hug: :hug:

Jeetje zeg… wat een kl*te nieuws zeg.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel :hug: :hug:

Heel oneerlijk dan he als je je wel zwanger voelt. :hug:

meis :hug:

Oh wat erg!

Veel sterkte en kracht gewenst !

Heel veel sterkte!

Sterkte meis! Wat een onzekerheid…

Dikke knuf! :hug:



liefs Marije. :-*

bah meid wat erg zeg :hug: :cry:



kan het niet gewoon zijn dat je minder ver zwanger bent of zo dat het hartje nog moet gaan beginnen , ik weet niet hoe dat gaat met iui , maar veel sterkte meid :hug: :-*

Heel veel sterkte :hug:

Heel veel sterkte!!

oww gatsie zeg

ik wil jullie heel veel sterkte wensen :hug:

heel veel sterkte

Heel veel sterkte :hug:

Is er niet nog een kleine kans??

Ik hoop het wel voor je :pray:

Wonderen zijn de wereld nog niet uit :hug:

Wat spijtig om te horen. En het vervelende is dat je de kwaaltjes inderdaad vaak nog hebt ook al klopt het hartje niet meer. (Herken ik helaas ook).



Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel. :cry:

He meis…wat rot voor jullie…

Maar was er niet nog een hele kleine kans? Ik hoop; het voor jullie…

Ik hoop ook op een klein wondertje voor jullie :pray:



Sterkte :hug:

Sterkte hoor :hug:

Wat een nare vaststelling en verdrietig… sterkte meid… toch hoop ik hier ook nog op een klein wondertje voor jou/jullie ! Mocht dat niet zo zijn dan alvast veel sterkte met de verwerking hiervan…

HOI ESMEE



ik weet hoe je je voelt ik was verleden week met 8w en 3 d naar hde gyn omdat ik bruin bloed verloor , de vrucht was exact gegroeid tot 8 w en 3 d dus de vrucht groeide goed maar geen kloppend hartje nou heb ik gehoord dat als de vrucht iets kleiner is al gauw week scheelt qua telling en dat het hartje iets later gaat kloppen ik moet woensdag 2 april weer en hoop op een kloppend hartje maar weet ho eje je voelt in de onzekerheid maar helaas kunnen we alleen maar afwachten