8 maanden potje bij 7 maanden?

Ik heb Sanna per ongeluk een potje voor 8 maanden gegeven. Ze at het goed op en heeft nergens last van hoor.

Maar wat ik me nu afvroeg, is het pas voor 8 maanden omdat er stukjes inzitten of omdat er ingredienten inzitten die pas vanaf 8 maanden gegeven mogen worden?



Ze vondt het trouwens heerlijk :inlove: Spaghetti!

volgens mij is het vanwege stukjes :think:



ik wil ook een kind dat eet… verder dan 2 happen komen we nog steeds niet :wall:

Oh Jet, wat vervelend lijkt me dat!



Ik heb er (gelukkig) geen ervaring toen ze klein waren maar Jimmy heeft een tijdje heel slecht (lees niks :wall: ) gegeten. Maar die was toen een jaar of drie. Oh wat een onmacht voel je dan.



Je geeft nog bv toch he? Dat gaat wel goed? En met de fles ondertussen?



:hug:

Volgens mij ook vanwege de stukjes.



Dat wordt rode poep, had Kevin ook na spaghetti :dance:.



Na anderhalve maand alles gegeten te hebben :stuck_out_tongue: (kliko in wording), heeft hij na een flinke verkoudheid al een halve week geen zin in warm eten.



Het zal wel goedkomen, z’n brood en fruit gaat goed :think:

@mar27 wrote:

Oh Jet, wat vervelend lijkt me dat!



Ik heb er (gelukkig) geen ervaring toen ze klein waren maar Jimmy heeft een tijdje heel slecht (lees niks :wall: ) gegeten. Maar die was toen een jaar of drie. Oh wat een onmacht voel je dan.



Je geeft nog bv toch he? Dat gaat wel goed? En met de fles ondertussen?



:hug:




ik voed alleen nog 'sochtends en 's avonds zelf. De rest van de dag krijgt hij nu KV. De fles gaat nu dus goed

Maar nu het volgende probleem, eten van een lepel :mrgreen:

ik kijk niet eens naar de maanden :oops: als ik een potje koop. Vanmiddag hadden we hier een 12 mnd fruitpotje. Hij at het smakelijk op.

Ik heb Nikkie laatst een 15 maanden potje gegeven, had ik nog staan van Bo. Het ging min of meer naar binnen (Nikkie eet niet zo geweldig) en ze leeft nog, hoera!

het heeft voornamelijk met de stukjes te maken en niet met de ingredienten. een kind van 6mnd mag met de pot mee eten dus eten wat jij eet.(alleen nog geen toegevoegde kruiden zoals zout enzo).

het was omdat ze bij mij niet goed aten anders had ik niet eens gegeken naar de leeftijd.

dus kan geen kwaad :hug: