8 maanden en niets meer lusten?

Lieke is nu 7.5 maanden en lust sinds een week enkel nog haar melk. zowel uit de borst als de mamamelk uit de fles gaat prima. Ook rijstewafels vind ze nog steeds lekker, maar verder eet ze niets anders meer. de afgelopen maand heeft ze wel zowel fruit als groentepotjes binnen 5 minuten restloos leeg gegeten en dan boos dat het op was, nu dus helemaal niets meer, herkenbaar voor iemand? En toen?

Mateo heeft ook zijn fases van niet willen eten gehad…

Ik bleef aanbieden en als hij niets at gaf ik extra melk…

Gaat weer over…over een paar weken heeft ze vast weer zin in een wortel…

Ilja wilde de afgelopen maand ook opeens helemaal geen groente meer eten, maar vanavond is het wel weer gelukt! Wel een 4-maandspotje maar goed, beter iets dan niets, en zo ga ik 't weer rustig uitbouwen naar andere soorten groentes.

Ilja at wel altijd z’n fruit goed. Brood niet, maar vandaag ging dat opeens ook weer.

Kortom: het komt vanzelf wel goed! (je doet er ook weinig aan…als ze niet willen dan willen ze niet, heb ik ondervonden! :wink: )

Oke, en hoe doe ik dat dan met bv? Want een extra fles als ze niet wil eten werkt hier dus niet zo, extra aanleggen dan zou ik weer regeldagen moeten gaan invoeren en dat trek ik ook even niet. Dan maar honger laten lijden?

tsja heeft ze echt honger? Of misschien juist niet? Misschien wat anders dan gebruikelijk proberen? En anders…durf het bijna niet te zeggen tegen je :mrgreen: maar je kunt dan een fles kv geven natuurlijk :shifty: :silenced:

Ik hoop dat ze snel weer goed eet :-*

kv wat is dat??? :shock:

Voorlopig heb ik nog wel wat reserve, ik hoop dus ook dat het snel weer over is. Want kv is natuurlijk een optie, maar eigenlijk heb ik me voorgenomen Lieke geen kv te geven.

@inkie wrote:

kv wat is dat??? :shock:

Voorlopig heb ik nog wel wat reserve, ik hoop dus ook dat het snel weer over is. Want kv is natuurlijk een optie, maar eigenlijk heb ik me voorgenomen Lieke geen kv te geven.

hihihi :mrgreen: :shifty:

Als Noa slecht gaat eten, is er een tandje op komst. Zodra het tandje door is, gaat ze weer goed eten. Misschien is dat bij Lieke ook wel.