7x bv, 1x kv... afbouwen is begonnen, snik...

O meis, natuurlijk is dit een ongelovelijk moeilijke beslissing geweest. Je wilde zooooo graaag, maar je lichaam laat je in de steek :cry:



maar weetje, je bent een kanjer, en zoals jij ervoor hebt geknokt om Tosca bv te geven, petje af. :clap: Je hebt haar al zo ontzettend veel goeds gegeven. Dat pakt niemand jullie nog af. Maar het kan niet ten kostte van alles gaan he, Saba en Tosca hebben recht op een mama en niet alleen op een melkmachine. :hug:

O wat een moeilijke keuze is dat geweest! Goed dat je de knoop doorgehakt hebt, en nu op naar een betere conditie. :-* :hug:

Knap dat je dr toch Bv gegeven heeft

En alles wat ze heeft gekregen is heel mooi mee genomen

Maar je 2 meisjes en jij zelf hebben ook veel aan een gezonde mama



Groetjes Sophia

Oh lieverd, wat een moeilijke keus!

Maar je hebt 100%, misschien wel 200% gegeven! Je bent een kanjer echt waar!

En ik vind dat dit besluit alleen maar getuigt van respect voor jezelf en je gezin.



:-* van mij!

:hug:

Lieve Jas,



Ik lees je beslissing en zou zo met je mee willen huilen. Vind je zo moedig! Want mss vóel je dat nu niet zo, maar dat ben je in mijn ogen wel!

Je denkt nu aan al die goede stoffen die je niet meer kunt geven, maar er was steeds iets anders wat het meest ontbrak: het genieten. En jij moet eerst zelf weer beter worden om weer heerlijk van je gezin te kunnen genieten. Met alléén borstvoeding worden die meiden van je niet groot, al lijkt dat soms van wel. Je hebt jezelf volledig gegeven, maar dat resulteerde eigenlijk alleen maar in het niet kunnen geven van al die andere mama-kwaliteiten, die minstens zo belangrijk zijn!



Zorg goed voor jezelf, dat je heb je zo verdiend! En geniet van je prachtige dochters en je fijne gezin!



:-*

Wat zijn jullie toch lieverds allemaal… :-* ! Ik kon het tot nu toe nog niet opbrengen om een 2e voeding af te bouwen, dus ze zit nog op 1 kv per etmaal, laat in de avond zodat manlief het over kan nemen en ik al wat bij kan tanken. Vanaf morgen de 2e voeding en verder denk ik nog niet na. Misschien kan ik nog rekken tot 3 maanden :pray:.

jassie wat een ellende zeg :cry:



Hier een dikke knuf: :hug:



vergelijken met saba heeft weinig zin: de situaitie was totaal anders. Blijft staan dat je bij beide meiden doet wat je kunt, en hier houdt het nu dus op…





liefs

Ik vind dat je je absoluut niet hoeft te schamen hoor!!! Petje af dat je het ondanks je conditie en een ronddravende peuter toch hebt geprobeerd en gedaan en volgehouden!!!



De beslissing is heel moeilijk maar zoals er al gezegd is, van alleen bv worden 2 meiden niet groot…en jij bent OOK belangrijk!! en jouw gezondheid dus zeker ook!



Ik hoop dat je nog zo lang als mogelijk is van de momenten samen met Tosca aan de borst kunt genieten. En niet vergeten foto’s te maken?





:-* :hug:

's Nachts drinkt ze niet al te enthousiast van de kv (90 cc), maar vandaag hebben we voor het eerst overdag 1x kv gegeven ( :? ) en ze heeft ruim 160 cc naar binnen gewerkt :shock: . Zo dubbel: van de ene kant ben ik blij dat ze dat zo goed doet en het goed verdraagt, maar verdorie… klein koekiemonster… is mama’s melk niet het enige lekkere dan :wink: :mrgreen: ?!

:hug:

Lijkt mij ook vreselijk dubbel…



En wat heb jij een ontzettend mooie zin staan zeg…ik schiet er zo van vol :roll:

Wauw…in 1 zin het moedergevoel! :thumbup:

@renzosmam wrote:

Wauw…in 1 zin het moedergevoel!
Ja hè… zo voelt het ook echt. Schreef het ook al bij de juni 2005 mama’s… op dagen dat je denkt dat je echt even niet meer kunt van vermoeidheid, drukte, ziekte, enzovoorts houden dit soort “feitjes” je altijd op de been!