70 kokkers diep teleurgesteld....

Ik wil wel stemmen maar ik wil eerst nog wel wat achtergrond informatie :wink:

Hebben jullie in het verleden wel eens ge-lest, en zo ja hoe vaak gezakt voor het examen.

Wat voor cursus ga je doen?

Ik heb 30 lessen gehad 4 jaar geleden, geen examen gehad, gewoon zwanger en geen geld meer.

Ik ga nu een spoedcursus doen.

@Madre wrote:

Ik heb 30 lessen gehad 4 jaar geleden, geen examen gehad, gewoon zwanger en geen geld meer.

O wat jammer dat je toen geen examen hebt kunnen doen want na 30 lessen zou je makkelijk hebben moeten kunnen slagen (wat een rare zin :shifty: )

Zo en nu Fiep… jou achtergrond informatie :wink:

Sorry Fiep, maar aangezien ik zelf 34235 lessen nodig had en tóch uiteindelijk mijn rijbewijs heb gehaald, en jij nog helemaal de binnenkant van een auto niet bekeken hebt, vrees ik toch dat ik voor Marlous moet stemmen. :oops:

Overigens wens ik jou je rijbewijs net zo hard toe hoor. Ik hoop dat jij 'm ook lekker snel zult halen, dat je een fijne examinator gaat krijgen die niet zo zeikerig is als de eerste 4 die ik toen heb versleten. :oops:

Nou ik heb goed nieuws voor jullie,

Mijn broertje belde daarstraks met de mededeling dat hij is geslaagd voor zijn theorie in maar 2 keer :dance: .

Dus als het hem al lukt om de theorie te halen dan moet het voor jullie helemaal een eitje zijn :thumbup: .

Alleen komt dan nog de praktijk he :wink:

@Mama_jeanet wrote:

@Madre wrote:

O wat jammer dat je toen geen examen hebt kunnen doen want na 30 lessen zou je makkelijk hebben moeten kunnen slagen (wat een rare zin :shifty: )

Zo en nu Fiep… jou achtergrond informatie :wink:

nou hou je vast:

uhhh

ik heb geen achtergrondinformatie 8)

(hoewel, ik ben wel eens naar parijs gefietst, heb geparapent (tandem) heb parachute gesprongen ( alleen. zal er maar niet bij vertellen dat ik het sturen zo slecht onder controle had dat het me slechts bij 1 sprong gelukt is op de landingsbaan te landen :angel: :silenced: ), heb op de nijl geraft, in kenia motorrijlessen gehad (’ hier is het sleuteltje, veel plezier!’ ) en laatst een half uurtje in de auto van mijn zwager op een parkeerplaats gereden.

het is een wonder dat zoveel mensen op mij stemmen! Ik ben jullie allemaal dankbaar. vandaag is de dag van de eerste les. ik wens jullie allemaal succes :wink:

Fiep, heel veel succes vandaag dan! :thumbup:

Ik heb gestemd op degene met de meeste nachtrust :mrgreen:

hoe was het vandaag fiep?

Fiep op de weg vandaag :shock:

Ben blij dat wij een pyamadag hebben 8)

Zal mijn man ook even waarschuwen die is wel op pad :angel:

@lena3 wrote:

nou, ik heb tegenwwordig een nieuwe foon (zie ander topic) en die geeft als je de wekker instelt aan hoe lang het nog is tot ie afgaat, en uh, tot mijn grote verbazing slaap ik elke dag dus rond de 6 uur (mits ik meteen in slaap val, hetgeen ik betwijfel aangezien ik meestal eerst nog het een en ander lees en zo))…ik betwijfel dus even wie de meeste nachtrust heeft. maar de meeste nachtrust aan 1 stuk, win ik wel denk ik, net als het meeste invloed op de nachtrust (want ik zou ook gewoon eens op tijd naar bed kunnen gaan…)

hoe was het vandaag fiep?
vandaag is nog niet voorbij lena :wink: ik moet strakjes om drie uur.

@renzosmam wrote:

Fiep op de weg vandaag :shock:

Ben blij dat wij een pyamadag hebben 8)

Zal mijn man ook even waarschuwen die is wel op pad :angel:

pas op he renzosmam, dit is al de tweede onaardige opmerking van je naar mij toe op rij… :naughty:

:lol:

Nee niet onaardig :shifty: naar jou toe…

Ik probeer jouw een beetje ‘‘af te zeiken’’ om Lous haar stemmen wat op te krikken :angel:

Niks dat Lous zo blij maakt als wanneer Fiep een beetje grondig afgezeken wordt. Dat weet iedereen hier.

Gelukkig jij snapt me Lena :mrgreen:

Fiep…jij kent Lous toch als geen ander…je had het moeten weten dus :angel:

@fiep klophout wrote:

@lena3 wrote:

nou, ik heb tegenwwordig een nieuwe foon (zie ander topic) en die geeft als je de wekker instelt aan hoe lang het nog is tot ie afgaat, en uh, tot mijn grote verbazing slaap ik elke dag dus rond de 6 uur (mits ik meteen in slaap val, hetgeen ik betwijfel aangezien ik meestal eerst nog het een en ander lees en zo

Hoe hou je het vol? :shock:

Fiepppppppppppp hoe ging het? alles misgehouden? :pray: :pray:

Ja…veel punten gescoord…?

Ook gelijk in budweer gemoeten of niet?

En Fiep, hebben de weggebruikers in jouw omgeving het overleefd?

Of zijn ze allemaal binnen gebleven 8) :mrgreen:

Er staan wel veel files op het moment :mrgreen:

hahahahaha, veroorzaakt door de 1e rijles van Fiep!