Fiep, gelijk heb je hoor. :-*
Fiep
Ik had dat ook hoor :shifty:
Ik mocht de eerste 2 lessen dan ook alleen maar sturen :lol:
zodra ik wilde schakelen, keek ik naar de pook en stuurde dan ook rustig de stoep of :shifty: :lol:
Daarna mocht ik gas geven en sturen, enz enz … en op een gegeven moment wordt het ECHT automatischme en kun je een eigen auto kopen, wat een VRIJHEID :dance: 8)
Dus zelfs jij en L.ous kunnen autorijden :thumbup:
Oke…
Madre heeft dus al lessen gehad… zegt niks, ik ook, heb tot 3x toe vanaf mijn 18e pogingen ondernomen, en al zo wel 10 lessen gehad om vervolgens blut te zijn en dan te moeten stoppen… 2 jaar erna weer, zelfde liedje…
Heb het nu pas in 2006 gehaald via een “spoedcursus” van 5 weken, maar ben pas na 3x zakken, de 4e keer geslaagd en dom ben ik niet… :shifty: Dus dat is voor mij geen argument :think:
Fiep is een chaoot… zegt ook niet veel, met de goede motivatie zijn dat vaak de mensen die zich ineens enorm kunnen focussen op het doel… Ben ook niet de meest gestructureerde, maar kon me en-sich prima focussen op het lessen, de zenuwen speelden me echter enorm parten bij de examens, zat dan te hyperventileren :shifty:
Oh enne… Fiep en Cebe… ik heb de eerste les 2x gewoon de auto op een vluchtheuvel geparkeert omdat ik het sturen zo moeilijk vond en volgens mij niet veel harder gereden dan 30, want ik vond het dooooodeng, meer het gevoel dat de auto MIJ bestuurde dan andersom :shifty: (die instructeur is trouwens een hork, pfff)
Madre gaat lessen in Amsterdam… dat zie ik wel als nadeel 8) Fiep omgeving Gooi… dat zie ik als voordeel :thumbup:
Ik ben een enorme carnivoor, dus wat dat betreft kan ik dan beter voor Madre stemmen…
Maar ik ga toch voor Fiep, kan het zelden of nooit met d’r eens zijn, mooie gelegenheid om haar dan wel een keer t voordeel van de twijfel te geven…
Beide dames wel toi toi toi… zoals gezegd, ik heb het gehaald op mijn 29e, 2 jaar geleden in november na 3x zakken en sindsdien is autorijden echt helemaal mijn ding, ik vind het leuk, het gaat super en zelfs mijn man vind dat ik beter rijdt dan hij :mrgreen:
Ik mis een optie… :think:
Tegelijk?
Ik stem op FlouP. :mrgreen:
Geweldig topic - en ik vind het vooral tof dat jullie er beide voor gaan (het is echt een vrijheid hoor om te kunnen autorijden)
Uit eigen belang heb ik voor Fiep gekozen - kan zij mij een keer op komen halen om te gaan zwemmen met de kids :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8) :mrgreen: Gaaf dit!
You go girls!! :thumbup:
heb gestemd op Fiep, waarom??? intuitie???
maarre allebei heel veel suc6 gewenst, doe mij maar na, ik had het in 1 keer :mrgreen: (ook theorie :mrgreen: )
gr louwina
@lowietje wrote:
heb gestemd op Fiep, waarom??? intuitie???
maarre allebei heel veel suc6 gewenst, doe mij maar na, ik had het in 1 keer :mrgreen: (ook theorie :mrgreen: )
gr louwina
Ikke dus ook! Succes meiden!
@Cebe wrote:
LOL… :lol:
Hij probeerde het wel op een meelevende toon te brengen…“Meisje ( :sick: ) dit wordt toch niks zo! Hier kan ik niet aan beginnen, het spijt me…”
Autorijden is volgens mij multitasken pur sang…letten op je spiegels, pedalen, de weg, de kinderen op de stoep, andere auto’s, verkeersborden…Wat dat betreft zou je als moeder een voorsprong moeten hebben :mrgreen:
Deze instructeur gaf alleen les in R’dam en omstreken maar hij hoorde wel bij een clubje, de R.B.C.met op de website de prijs van 29,- en pas als je instapt hoor je dat daar een tientje bij komt
![]()
Ik zei ook de eerste 8 lessen dÃt ga ik nooooooooooooooooit leren…ik moet veeeeeeeeel teveel tegelijk doen

Toen zei mijn instructeur neeeeeeee je doet niets tegelijk…het is een ritme je doet dingen in een bepaalde volgorde!
En dát was idd het geval…je moet het ritme te pakken krijgen…en dan gaat vanzelf alles eromheen mee…je leert kijken en verder kijken en daarop in te spelen…daar moet je je aan het begin niet druk om maken dat doet de instructeur wel,die kijkt wel dus eerst concentreren op de auto en de auto voor je…dan de rest…hoe vaker je het doet hoe meer vanzelf het gaat!
En als dat schakelen echt hell is…doe de automaat…heeft mijn vriendin ook gedaan…had hem in 1x…dat schakelen maakte haar bloednerveus…ze rijdt nu in een automaatje overal heen (zit nu in Frankrijk met haar toyota aygo automaatje (schrijf je dat zo) :lol:
@ruud wrote:
Ik mis een optie… :think:wat een vreselijk politiek correct antwoord…
Tegelijk?
Ik stem op FlouP. :mrgreen:

vertel eens ruud, hoe groot is de kans dat madre en ik precies op het zelfde moment afrijden, en alletwee precies op hetzelfde tijdstip te horen krijgen dat (als) we het gehaald hebben???
Fiep die kans is gering heel gering maar statistisch gezien bestaat ie wel. 8)
En zeg nou zelf hoe zou ik ooit tussen jullie kunnen kiezen? :think:
je hoeft niet tussen ons te kiezen, je moet kiezen wie je denkt dat eerder haar rijbewijs heeft.
:think: :think:
Ik zou het echt niet “durven” zeggen.
Ik heb net mijn therie aangevraagd. 2 oktober.
Als ik die heb gehaald 8) ga ik een spoedcursus doen. Heb geen baan meer dan dus dat scheelt.
@Madre wrote:
Ik heb net mijn therie aangevraagd. 2 oktober.
Als ik die heb gehaald 8) ga ik een spoedcursus doen. Heb geen baan meer dan dus dat scheelt.![]()
ik kan alleen maar zeggen: valsspeler.
zo kan ik het ook; beetje je baan opgeven en teren op de inkomsten van je man en dan maar volop gaan lessen…

.terwijl ik met bloed zweet en tranen probeer geld in het laatje te brengen, en daarnaast ook nog probeer mijn zoon zo nu en dan te zien en dan ook nog probeer mijn rijbewijs te halen…
Madre: valsspelen :naughty:
Ach fiep wat heb je het toch zwaar :hug: en :-*
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:Ik heb net mijn therie aangevraagd. 2 oktober.
Als ik die heb gehaald 8) ga ik een spoedcursus doen. Heb geen baan meer dan dus dat scheelt.![]()
zo kan ik het ook; beetje je baan opgeven en teren op de inkomsten van je man en dan maar volop gaan lessen…
.terwijl ik met bloed zweet en tranen probeer geld in het laatje te brengen, en daarnaast ook nog probeer mijn zoon zo nu en dan te zien en dan ook nog probeer mijn rijbewijs te halen…
zeikerd
@Madre wrote:
@fiep klophout wrote:@Madre wrote:Ik heb net mijn therie aangevraagd. 2 oktober.
zeikerd
Nou zeg die kan zeker niets hebben…jaloers kreng…gunt je niets hé Lous…

Je doet het goed hoor poes…je gaat het gewoon halen…echt gaaf :mrgreen:
:lol:

jaaaa voel jullie allemaal vrij om mij uit te maken voor kreng of eenieder welk ander leuk woord…
er hebben 73 mensen vertrouwen in jou hoor. Meer dan de vertrouwen die mensen in mij hebben.
Moet ik mij nu schuldig voelen dat ik een man heb, en een rotbaan die ik echt MOEST opzeggen?