70 kokkers diep teleurgesteld....

Nou ik ga voor Fiep, die zie ik dat na een aantal lessen wel even in 1x fiksen. Alleen wel goed leren voor je theorie want ik heb zo mijn voorgevoelens dat daar meer tijd in gaat zitten dan gedacht.

Ik wil graag eerst weten welke auto beide dames denken na het rijbewijs de weg op te gaan sturen, alvorens mijn motiverende stem uit te brengen.

uhhh mevr fiep, wil je niet alle mutsen over een kam scheren jaaaa :hand: :wink:

Dames hoe staat het met de aanmeldingen? Theorie al in the pocket?

ik ga voor Fiep

die gaat ervoor, en rijd dan gelijk door naar het examen !

go Fiep !

Ik heb voor fiep gekozen

:smiley:

Ik durf niet te kiezen :shifty:

Heerlijk topic dit :mrgreen:

We zullen allebei een uitgebreid verslag doen van onze eerste les. Fiep zal daar met haar les voor volgende week eerder mee zijn geloof ik 8)

Zo ik heb de stand weer gelijk gemaakt door te stemmen op fiep :dance: (en als t jullie allebei lukt… dan ga ik ook 8) ) (o jee dat staat nou zwart op wit he… :shifty: )

Ik heb op fiep gestemd :lol:

Vicky schreef:

en als t jullie allebei lukt… dan ga ik ook ) (o jee dat staat nou zwart op wit he… )

En als jij ook slaagt, Vicky…

Dan ga ik ook ! Ben 41 jaar… wordt hoog tijd zeker hé.

liefs

Gerda

Uhhhhhhhhhhhhhhh :think: ik ben blij dat ik NIET met mijn kids dichtbij een van die rijdende dames woon hihi.

Maar … ik ga voor mijn mede-decembermama Fiep natuurlijk. Als ik het in 18 lessen kon halen (versneld op omdat ik een half jaartje naar het buitenland ging) dan kan Fiep ook snel.

Hoe ga je dat trouwens met Nano doen als jij les hebt, gekke vraag van een praktische mama misschien.

Go girl :thumbup:

Petri

k heb MAdre gekozen, alleen omdat ik haar ‘ken’ en Fiep niet…

Een hele goede reden dus…

Maar meiden allebei heel veel suc6!!! :dance:

@petri wrote:

Hoe ga je dat trouwens met Nano doen als jij les hebt, gekke vraag van een praktische mama misschien.

helemaal geen gekke vraag, sterker nog; dit probleem is de reden waarom ik niet bijvoorbeel deen jaar geleden al ben gaan lessen. het plan is nu om iig elke vrijdag 3 uur achter elkaar te lessen, dan gaat nano naar kdv (dat wordt een aardig logistiek dagje, met eerst werken en nano naar go, en dan nano ophalen en brengen naar kdv, dan lessen en meteen nano weer ophalen). En dan wil mijn zus zo nu en dan wel een avondje komen oppassen. dus.
tja, en als lous nou echt voor zo'n snelcursus gaat, maak ik natuurlijk geen schijn van kans (dacht dat je geen vrije dagen had lous, hoe ga je dat dan doen?). Maar dan kunnen we misschien een polletje maken: bij wie durf je in de auto te stappen, bij madre, die in een paar daagjes al vond dat ze goed genoeg was voor haar rijbewijs, of bij fiep, die voor een veel degelijkere aanpak ging? :lol:

ik ga even mijn theorie leren (nadat ik heb gekeken wat de stand momenteel eigenlijk is)

Jij doet ook een snelcursus als je 3 uur per week gaat lessen hoor.

Enne, ik ga wil in de avonden, weekenden en do-vr lessen. Dan moet mijn moeder maar even oppassen.

3 uur achter elkaar en ervoor een halve dag werken is denk ik behoorlijk zwaar, vergis je daar niet in. Ik leste altijd 2 uur zaterdagmorgen heeeeel vroeg. Dat kost je echt veel energie hoor, je bent vooral de eerste weken overgeconcentreerd. Petje af als je het zo gaat doen hoor.

Scheelt je wel veel tijd als je zelf met Nano in de auto weg kunt.

Geen uren op de stations of aan de bushalte meer. Niet meer trappen sjouwen met de kinderwagen.

Zou wel heeeeel fijn zijn voor je. Zware boodschappen in de auto en niet meer met de fiets… oww … ga maar vast dromen… eindelijk eens een meeting in Brabant hihi.

Groetjes, Petri

Succes dames!!! Ik heb overigens voor fiep gestemd, waarom zou het niet weten :think:

Ik stem uiteraard voor Fiep!! :mrgreen:

@Debke wrote:

Het feit dat Madre al eerder lessen heeft gehad, is dan wel in haar voordeel.

Vooralsnog stem ik dus Madre.

Dat denk ik ook, daarom ook op Madre gestemd !!

Maarre succes allebei :thumbup: :mrgreen:

Fiep zet hem op! (Madre ook succes, maar wel een beetje minder snel dan Fiep :wink: )

@juulisjuul wrote:

@Debke wrote:
Het feit dat Madre al eerder lessen heeft gehad, is dan wel in haar voordeel.

Vooralsnog stem ik dus Madre.

Dat denk ik ook, daarom ook op Madre gestemd !!

Maarre succes allebei :thumbup: :mrgreen:
Hier sluit ik me bij aan :thumbup: