70 kokkers diep teleurgesteld....

hihihi jullie zijn echt gek… :mrgreen:

Eerst maar eens een verslagje van de eerste rijles ( gedetailleerd graag) en dan mijn keuze… :mrgreen:

Hmm, hmmm,. hmmmmmm Ik stem op Madre, met al dat temperament van haar durft geen examinator haar te laten zakken!

hihihi…ik heb het weer gelijk gemaakt :mrgreen:

15 stemmen voor Fiep en 15 stemmen voor Madre

Ik ben benieuwd… :thumbup:

Uhm sorry Fiep, maar ik stem voor Madre …(moet ik wegduiken?)

Reden:

Fiep is nogal chaotisch (nogmaals sorry, écht écht niet persoonlijk bedoeld :mrgreen: )

en net zoals ze nogal eens de fietssleutels kwijt is, denk ik dat ze bij

rijlessen vergeet wanneer ze afspraken heeft, even de verkeersregels niet

kan plaatsen of te laat aankomt op t examen.

Fiep komt er wel, maar Madre eerder :-*

Lous heeft mijn onvoorwaardelijke steun (en vertrouwen) 8)

@samara wrote:

hihihi jullie zijn echt gek… :mrgreen:

Eerst maar eens een verslagje van de eerste rijles ( gedetailleerd graag) en dan mijn keuze… :mrgreen:

Filmpje! Gewoon een camera op het dashboard plaatsen :mrgreen:

hmmm…Fiep ga jij ook bij de anwb lessen dan? Want daar kan het heel snel gaan zeg ik uit eigen ervaring. Dat, en het feit dat Madre al eerder lessen heeft gehad, is dan wel in haar voordeel.

Vooralsnog stem ik dus Madre.

Fiep ik kom je wel steunen hoor!!!

Jij gaat het als eerste halen omdat, tjaaah dat weet ik niet je doet het gewoon :thumbup:

Oh en Madre jij ook s6 he :thumbup:

Hier toch ook echt L.ous :thumbup: die mijn volledige vertrouwen krijgt

ik zet een stop op dit topic voor mutsen hoor :hand:

en aaaah ik knijp um best wel, ik heb namelijk zelf ook het gevoel dat ik iig geen natuurtalent ben :eh: maaaaar voordat iedereen nu voor madre gaat…hoe denk je dat het kan dat zij al gelest heeft maar nog steeds niet zelf achter het stuur mag zitten???

Heb jij iets tegen de mutsen ofzo :hand:

En L.ous is nu super gemotiveerd

Heb even oneven gedaan en ben op Madre uitgekomen.

Ik ben benieuwd.

Ik wens jullie iig allebei heel erg veel succes met theorie en de praktijk.

Ik stem voor Fiep want als Madre al lessen heeft gehad en het niet heeft gehaald…??.. :think: :think:

Madre, je moet wel een afspraak maken met de ANWB, want ik heb op jou gestemd! Dus stel mij niet teleur hoor :evil: .

En inderdaad bij het ANWB kan je binnen 4 weken al je rijbewijs hebben. Bewijs mijn man :lol: :lol: . Binnen begonnen half november, op 19 december zijn rijbewijs!

In ieder geval wens ik jullie BEIDEN heel veel succes! :thumbup:

Liefs,

Moon

madre haalt het vast eerder

maar jou gun ik het ook fiep

:mrgreen: :mrgreen: als Oppermuts stem ik natuurlijk voor Madre

Maareh Fiep ik hoop dat jij ook snel mag genieten van de vrijheid van een rijbewijs :wink: :-*

Even denken… Waar zou ik het meeste zin in hebben qua taart??

Vegetarische kruidige worteltjestaart…

of…

Home made appeltaart…

Moeilijk…heel moeiijk… :mrgreen:

Nahja Fiep…Wat is dat nu voor suggestief iets…Jij speelt vals…Mensen rare dingen laten denken…:naughty:

Ik heb mijn rijbewijs nog niet omdat ik toen ik lessen had, zwanger raakte van M.ateo, net mijn baan had opgezegd en er dus geen geld meer voor was.

3 jaar en 2 kinderen verder waar een jas belangrijker is dan een rijles hebben we een financiele meevaller :dance:

Iedereen die vertrouwen in mij heeft, :-*

Ook deze muts gaat voor Lous natuurlijk.

Maar Fiep ik hoop dat jullie samen op dezelfde dag mogen afrijden, en dan allebei slagen.