onze zoon is 7 weken en al vanaf het begin heeft hij erge krampjes.
cinnababy hielp niet en toen we overstapten op infacol leek het erop dat de kramp minder werd/over was!!!
maar sinds een dag of 2 gilt meneer tot hij geen lucht meer krijgt van de kramp hij is ook erg winderig en vaak als hij een scheet laat is het even rustig.
ik moet maandag naar het cb en vraag het dan even na maar misschien herkent iemand het ?
ik word er radeloos van, het trekt me helemaal leeg
Ohw wat vervelend, zo zielig zo’n mannetje met zijn pijn, ik heb alleen helaas geen tips :hug: :hug:
Krijgt hij fles- of borstvoeding?
Waarom wachten tot maandag? En niet vandaag er een telefoontje aan wagen?
Als hij de fles krijgt, dan kan je ook zo’n flesje kopen waar er weinig lucht bij meekomt.
Weet even niet meer welk merk dat is, maar gebruikte t bij m’n oudste ook. Met zo’n pijpje erin.
Hier ook Orthiflor Start :thumbup: :thumbup: !
Bij allebei onze kindjes hielp dit super!
Ik kocht het altijd bij de DA-drogist. Onze apotheek kon het ook leveren, maar dan op bestelling. Een reformzaak heeft het meestal ook in huis.
Succes ermee :hug:
als je flesvoeding geeft zou ik de dr brown fles eens proberen kan je bij de babyzaken kopen en etos geloof ik ons meisje had het ook heel erg en die fles werkte meteen!
hier hadden we ook enorm veel last van krampen, tot gillen toe , ook aan de infacol, dat hielp iets, ook overgestapt op dr brown fles, weer iets beter, maar toch nog af en toe buikpijn.
ik deed om hem rustig te krijgen, hem over mn arm hangen, zodat hij op z
n buik hangt zeg maar, daar werd hij meestal rustig van
Mijn kleine meid had ook zoveel last van krampjes. Met een Dr. Brownfles (inderdaad met zo’n pijpje erin) werd dit een heel stuk minder. Ook hielp het wel om een warme kruik op het buikje te leggen of met de klok mee rondjes te draaien op het buikje.
Ik weet hoe machteloos je je moet voelen op die momenten en hoe frustrerend het is! Overigens is het bij ons pas over gegaan toen we overstapten naar vast voedsel… :?
Ik ken dit alleen van een kindje wat erg allergisch was. zE gilde idd. van de pijn. Bij haar begon het toen ze 6 weken was…
Sterkte!
ondertussen is het zo goed als over. blijkbaar toch extreme krampjes…raar dit hebben de andere 2 nooit zo gehad.
maar gelukkig gaat het nu beter
fijn :dance:
Hmm Bastiaan heeft het ook gehad…
Toen hij 5/6 weken was krijste hij 12 u per dag van de buikpijn…
Uiteindelijk geloofden ze me toch dat hij mogelijk lactose intolerantie heeft :silenced:
Ik heb echt álles geprobeerd en het énige wat ooit echt geholpen heeft is de knietjes helemaal tegen de buik duwen en rustig met de klok mee draaien. Je voelt bijna hoe je de windjes eruit ‘draait’.
En verder heb ik er niks tegen gedaan behalve hopen dat het ooit beter zou gaan :roll:
Wij hebben hier voor krampjes orthiflor start gegeven en dat hielp beter dan alle andere middeltjes. Verkrijgbaar bij de apotheek!
:hug: sterkte ermee!