7 weken 1 dag zwanger echo zegt 6 weken 3 dagen ?

babymuisje dank je wel , ik weet het heb het gelezen ook … nog paar dagen en dan weten we het echt :slight_smile: wachten is zeker zenuwslopend

Dat is natuurlijk ook eigenlijk een beetje het vervelende van zo’n forum. Iedereen geeft een ander advies en niks helpt op een moment als dit. Ja, ‘gewoon’ afwachten. Maar doe dat maar eens. :frowning:

Hahaha ja dat klopt maar heb er eigenlijk al vrede mee ik ben al een stuk rustiger dan dinsdag en woensdag . dus dat scheelt wel , leuk is het zeker niet maar ik moet voor me zelf wel nuchter blijven dat de natuur zijn werk doet .

He meis,



Wilde even zeggen dat ik bij mijn 2e zwangerschap ook 1,5 week terug werd gezet, ook geen hartslag of niks, had de moed al opgegeven, en nu istie alweer 3,5 jaar en kerngezond… Geef de moed niet op, meis! En 1 mm meetverschil maakt alweer een dag of wat uit, dus zoveel zegt zo’n vroege echo nou ook weer niet…



Groetjes,

LaBruja

Labruja dank je wel voor je antwoord



nog 2 dagen heel spannend :slight_smile: ik hoop gewoon dat het goed is :pray: :pray: :pray: en dat het gewoon even heeft geduurd ferti heeft gerekend van de dag van de IUI maar dan ben je natuurlijk nog niet zwanger … eitje kan tot max 10 dagen later innestelen heb ik gelezen dus ook daar zit marge in … ik probeer daar ook vanuit te gaan .

Jeetje, wat een onzekerheid en spanning… :hug:

Ook mijn duimen draaien voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Wel eerder gelezen, maar nog niet gereageerd… Wat een onzekerheid, hoop ook dat het gewoon goed blijkt te zitten!

Weer wat daagjes voorbij, ik blijf hard duimen!!



Hoelaat mag je dinsdag??

Ik wilde je eventjes een dikke :hug: geven en je laten weten dat ik aan je denk. Dinsdag zal ik heel hard voor je duimen dat alles gewoon goed is.

Dank je wel dames



Ik mag dinsdag ochtend om 9.10 lekker vroeg gelukkig.:wink:

hier ook oud bloed verloren, inwendige echo gehad die qua termijn niet klopte volgens mij…dag of 4/5 verschil geloof ik ook

toen ook een week moeten wachten en toen was alles goed…



langste week van mijn leven…nog maar eventjes en dan heb je zekerheid!

toitoitoi :-*

teun dank je wel :slight_smile:



Morgen alweer maandag :shifty: :shifty:

Ik duim voor je dat alles goed is, :thumbup: :thumbdown:

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

dank je wel morgen is dan de dag pffffff heb nu al zoveel zenuwen :frowning: niet grappig meer

Meid, ik lees dit nu pas (kom momenteel niet veel in zwanger zijn) maar ik wil je veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven :hug:

Tijger dank je wel geeft toch niet … de zenuwen nemen toe :shifty:

Lekker op tijd gaan slapen vanavond, dan is het snel zover. :shifty: Ik hoop echt voor je dat het gewoon helemaal in orde is hoor. :pray:

Mag je s’morgens al?

Heel veel sterkte, het is zo frustrerend om te leven tussen hoop en vrees…Ik hoop dat morgen alles goed is :pray: , en ben blij dat je iig echt duidelijkheid krijgt over wel of niet een miskraam. Ik ervoer de onzekerheid als het meest slopende, ik wilde gewoon weten waar ik aan toe was.





:hug: