Mijn zoontje is nu 7 maanden en ik moest gisteravond en vanavond werken, nou het was drama! Gistermiddag begon ie na tien min slapen hard te huilen en was niet meer stil te krijgen, na een poosje was het toch gelukt maar hij wilde absoluut niet gaan slapen en ging steeds opnieuw weer huilen, even stil, weer huilen. Ging na een paracetamol om 21.00 eindelijk slapen maar of het door die paracetamol kwam of omdat ie versleten was weet ik ook niet. Vandaag ging het overdag goed, nog een uurtje geslapen maar vanavond! Weer na 10 min slapen krijsend wakker en niet meer willen slapen, toen ik thuis kwam heb ik hem op bed gelegd en ging hij slapen.
hij krijgt wel een tandje onder en volgens mij boven ook.
Eerste dat bij me opkomt is inderdaad tandjes/ kiezen.
Maar oorontsteking zou ook kunnen verklaren waarom hij niet wil slapen/ liggen. Misschien toch even HA bellen als het aanhoudt?
hoi
Oortjes denk ik niet eigenlijk want hij zit helemaal niet aan zijn oortjes. Verkouden is ie wel behoorlijk. Zou dat dan door tandjes komen? Mijn oudste had dat helemaal niet maar ja dat zegt niks dat weet ik wel.
Bij mij zijn ze alle drie verkouden (geweest) als er tanden doorkwamen. Dus ik denk ook dat het door de tanden komt.
heel herkenbaar zit nu met hetzelfde, ik heb daarnet een uur rond gelopen omdat ze krijsend in haar bed lag en niet wilde slapen. Er klomt ws een tand en ze is snot verkouden maar wat is dat vermoeiend zeg zeker omdat ze niet te troosten is. Mijn vriend nam het over en ja hoor ze was stil en gin slapen. :eh: Hopelijk gewoon een fase. Meid ik weet wat je meemaakt!
gr Leonie
Hoihoi, onze zoon van 7 mnd gaat nu vaker huilen, bijv als ik hem in bedje leg en wegloop, of als ik langsloop bij de wipper of box waar hij is.
Ze gaan nu in de gaten krijgen wanneer je weg gaat én dat huilen het middel is om aandacht te krijgen
Als ik Jorre op bed heb en hij gaat steeds huilen doe ik keer een boer en luier check en verder is het na 5 min nar binnen aai, speen, kusje en weg en dit iedere keer met 5 min uitbreiden.
Werkte wel, hij gaat nu weer goed slapen.
Kan toeval/ sprongetje geweest zijn hoor.
Succes
@Leonie1979 wrote:
heel herkenbaar zit nu met hetzelfde, ik heb daarnet een uur rond gelopen omdat ze krijsend in haar bed lag en niet wilde slapen. Er klomt ws een tand en ze is snot verkouden maar wat is dat vermoeiend zeg zeker omdat ze niet te troosten is. Mijn vriend nam het over en ja hoor ze was stil en gin slapen. :eh: Hopelijk gewoon een fase. Meid ik weet wat je meemaakt!
gr Leonie
Oooh herkenbaar bij Roon was Merel ook altijd zo stil :shock: :doh:
Hij zei dan altijd, jij word onrustig omdat je haar niet stil krijgt, dat maakt haar onzeker en gaat harder huilen :think:
Die pukkies voelen je echt zo goed aan :roll:
Hoe klein ook ze krijgen nu de uitprobeer fase al een beetje door :inlove:
@F’lien wrote:
@Leonie1979 wrote:heel herkenbaar zit nu met hetzelfde, ik heb daarnet een uur rond gelopen omdat ze krijsend in haar bed lag en niet wilde slapen. Er klomt ws een tand en ze is snot verkouden maar wat is dat vermoeiend zeg zeker omdat ze niet te troosten is. Mijn vriend nam het over en ja hoor ze was stil en gin slapen. :eh: Hopelijk gewoon een fase. Meid ik weet wat je meemaakt!
gr Leonie
Oooh herkenbaar bij Roon was Merel ook altijd zo stil :shock: :doh:
Hij zei dan altijd, jij word onrustig omdat je haar niet stil krijgt, dat maakt haar onzeker en gaat harder huilen :think:
Die pukkies voelen je echt zo goed aan :roll:
Hoe klein ook ze krijgen nu de uitprobeer fase al een beetje door :inlove:
Ooh ja dat was hier vorige week ook! Man neemt hem over en legt hem in bed ( probeerde ik al vanaf half 1 en toenwas het half 5) enhij gaat slapen! OOOh ik was echt een beetje nijdig