7 maanden en ineens een speen...

Meiden ik heb een probleem geloof ik …



Me kind is 7 maanden en wil ineens een speen :?

Gisteren was een vriendin van mij hier met dr kindje…

En die had een speen benthe had die gepakt en in dr mond gestoken en nu wil ze niet meer zonder :shifty:

Als ik de speen afpak is het echt ruzie in de tent :frowning:



Hoe ga ik dit weer afpakken ze heb nooit een speen en/of duim gepakt…

Of moet ik dr gewoon laten tutten??



:pray: Dat ik dr er weer vanaf kan helpen …

Als ze slaapt zal de speen er toch wel een keer uitvallen, denk ik. Misschien kun je hem dan afpakken en gewoon niet meer laten zien zodra ze wakker wordt. Zou ze er dan nog om zeuren? :think:

Herkenbaar :mrgreen:



Isabel heeft de speen ontdekt door de komst van Jasmijn en ik heb het zo gelaten al was ze al 15 maanden…

Wel gelijk een afspraak gemaakt dat ze de speen alleen in bed mag en nu heeft ze er dus nog steeds een :roll:

Vind het wel een beetje jammer, maar voor mijn geveol kon ik hem haar niet afnemen omdat haar zusje er wel eentje heeft en ook mag.



In jou geval zou ik het toch even proberen af te nemen omdat ze makkelijk zonder kan en ook niet steeds geconfronteerd wordt met een ander kindje die wel een speen heeft/mag.

Dan zit je ook niet met het probleem om het straks weer af te leren…

Lukt bovenstaande echt niet of voel je er niets voor dan zou ik hem alleen aanbiieden in bed.



Groetjes Alex

dankjulliewel voor de andwoorden…



Benthe heeft hem de hele tijd bij zich… is hij niet in de buurt is het krijsen …



Maar ik heb hem nu oo uit bed weggenomen …

In de hoop dat ze er morgen niet meer om vraagt

Krijgt ze soms tandjes???



Wessel wilde ook alleen de speen als het weer tandjestijd was… Hij zoog er niet op… maar kauwde 'm helemaal fijn…

Wat is er zo vreselijk aan een speen?

@preggie wrote:

Krijgt ze soms tandjes???



Wessel wilde ook alleen de speen als het weer tandjestijd was… Hij zoog er niet op… maar kauwde 'm helemaal fijn…




ze heb al 8 tandjes… :lol:



Dus nee daar ligt het niet aan

@Jollebol wrote:

Wat is er zo vreselijk aan een speen?




niets…

Alleen als e kind 7 maanden geen speen of duim gebruikt heeft is het een beetje een raar gezicht :shifty:

Enne ze wil m nog steeds hoor …

Zonder da ding ist brullen …



maaaar ze mag m van mij alleen in bed