60% wol; warm genoeg?

Ik heb een hele leuke jas voor Sascha besteld en ontvangen. De jas is niet erg dik maar van 60% wol en 40% viscose. Denken jullie dattie toch warm genoeg is? ivm het feit dat ie uit 60% wol bestaat?

dat ligt er aan, is hij wel wind dicht?

Dan is het al snel warm genoeg…

Mijn kinderen hebben meestal een wolle jas voor het voor/najaar en in de echte winter/zomer een andere jas. Dit omdat ze dan dus niet wind dicht zijn en dat is gewoon koud in nl. Je zou er trouwens ook nog een fleece vest onder kunnen doen als het echt koud wordt, houdt ook goed warm!

Er zit wel een voering in de jas. Ik had dat vest ook wel al bedacht inderdaad…

Ik vind het niet warm genoeg, maar wij zitten veel op de fiets en de kinderen spelen veel lang buiten. Voor kortere stukjes of als je meer met de auto gaat zal het wel gaan denk ik.

Ik heb wel van puurspeelgoed een wollen bodywarmer besteld, voor onder het wollen jasje van mn dochter. Ik hoop dat ze hem dan wat langer kan dragen.

Dit wordt wel echt de ‘naar school’ jas. Ik had sowieso de planning om, voor als de winter dit jaar weer net zo uitpakt als afgelopen jaar, iets van ski jacks te kopen voor wanneer het sneeuwt…