heej.
ben nu 6 weken en paar dagen zwanger
maar ik voel me niet echt zwanger…
pff moet de 17e voor een echo heb al een gehad met5 weken was nog niks te zien alleen heel dik bmslijm , zoals mijn gyn zei heeft dit met een zwangerschap te maken dus ben wel zwanger mijn test was positief , maar heb helemaal geen kwaaltjes alleen soms wat steekjes in mijn borst maar gevoelig zijn ze niet!!
ik weet geen raad
zijn hier meerdere mensen wat ook geen last hebben en toch nog zwanger zijn , ik hoop zooo op een goede echo en dat ik nu eens geluk mag hebben mijn buik begint wel wat dikker te worden maar dat kan ook van het eten zijn , verder wat steekjes in mijn lies en de rest geen last , soms heel lichtt misselijk help me aub wat adviezen,
groetjes toettieee :-*
hoop dat ik veel reactie;s krijg.! ik maak me toch wat zorgen ,
wanneer krijg je eigenlijk een buikje?
want zie namelijk nog niet echt wat ,
V.A de 7e week was ik heel er moe tot de 15e week, daarna vrijwel nergens last van gehad.
Dus het kan echt nog wel komen.
Sommige vrouwen hebben helemaal nergens last van.
Een buikje gaat bij de eerste meestal wat langzamer. In het begin zijn het meestal je darmen.
Groetjes
Ik heb het in je andere topic ook al gezegd, ik had bij deze zwangerschap ook geen kwaaltjes. Niet misselijk, geen zere borsten, helemaal niks. Ik had het gevoel alsof ik helemaal niet zwanger was. En geloof me maar, eigenlijk zou je daar nu juist van moeten genieten.
Een buikje komt pas later, vaak bij een maand of 3 (dus 12-13 weken) dat je meer gaat zien.
Lastig hoor die onzekerheid. :hug:
ja
moe ben ik wel heel erg ,
naja ik ben zo ongeduldig…
bedankt voor de reactie’s ga lekker eten nu
ja kay dat klopt , en het is nog steeds hetzelfde
xx :-*
Ik kan het me wel voorstellen hoor, het is ook zó onwerkelijk nu nog! Je weet feitelijk helemaal niks, ja, een positieve test. Ik hoop dat je straks na je echo wat geruster kunt zijn. Nog anderhalve week! :hug:
ja dat hoop ik ook.
ik vind het lief dat je me goede woorden brengt ,
daar heb ik iets aan:)
kan ik nu goed gebruiken
xx :-*
meid vanaf week 6 was ik nog helemaal in me nopjes … tot rond de 8e week toen heb ik me vriend aan de kant geschoven en ben ik een relatie begonnen met onze witte pleepot
heb lang weinig last gehad van me borsten enzo maar nu vanaf week 14 ongeveer pffff als ik sochtends opstaat dan trekt die zwaartekracht behoorlijk en voelt het alsof ze gevuld zijn met bakstenen.
je wilt zo graag DE kwaaltjes , enkel voor de bevestiging , had ik ook hoor !! nu heb ik ze en vervloek ze hahaha , maarja zou ook zo graag weer willen dat ik een lekkere volle buik heb dat ik die voetjes weer heerlijk langs me ribben voelt gaan … zou ik wel willen , eer dat het zover is en ik loop alweer zo lang ermee , vervloek ik die voetjes ghehehe.
omdat je de echo zo vroeg heb gehad is er idd gewoon weinig te zien .
waneer krijg je weer een echo ? of heb ik eroverheen gelezen ?
*** schenkt roosvicee in en zegt : komt wel goed schatje ****
Ik had ook geen kwaaltjes! Wel had ik bruinverlies en wat bloedverlies… Dus ik had het gevoel dat het echt mis zou gaan!
Tot nu toe is alles prima!
Volgens mij is het trouwens heel erg normaal dat je nog geen kwaaltjes hebt hoor! Somd hebben mensen last van dingen en wordt er meteen gedacht dat het door zwangerschap kiomt en dat hoeft natuurlijk niet. En de een heeft het bij de ene zwangerschap wel en bij de andere zwangerschap juist weer niet!
Bij Veron geen klachten en dat werd een prachtige zoon…
Vorig jaar in de zomer heel veel klachten en dat werd een ma…
Dus klachten zeggen helemaal niks hoor…
gr patricia
Joh, juist lekker van genieten en vertrouwen hebben in je lichaam. De test was positief, je krijgt straks vast een mooie echo en intussen gewoon genieten van het niet ziek, zwak en misselijk zijn
Bij beide zwangerschappen heb ik nagenoeg geen klachten gehad. Ja, na 30 weken ofzo, dan gaat je lijf wat protesteren en moet je rustiger aan gaan doen, hihihi.
nathaliehvdominique :
ja dat is het juist , maar idd ik weet dat ook dat dat niks wil zeggen , maar hij wat ben ik chaggy smorgens. mijn man word er gek van hihi , meteen me mondje erbij :oops: ik ben al 2 x het gas vergeten uittemaken :naughty: egt erg zo vergeetachtig maar wist niet of het daarmee te maken kon hebben!
ik krijg de 17 mijn echo dat is nog meer als een week!! maar ook ditkeer had ik na het vrije wat bruinne afscheiding maar dat is vrij normaal denk ik!! ik ben onzeker maar mijn gevoel zegt dat het dit keer wel goes is met mijn mk wist ik al dat het fout zat dus , hoop echt dat ik een mooie echo krijg en mijn beebje lekker zie spartelen hihi!!
maarja genieten kan ik niet echo . soms wel soms niet ,
ik denk er iedere keer aan .dalijk is weeer wat mis en dan denk ik weer nee dat moet ik niet denken !! want mijn gevoel zegt dat het goed zit , verder heb ik sins gisteravond wat spierpijn in mijn borsten!!
maar echt zijn er zoveel meiden wat geen klachten hadden?
bedankt voor de steun!!
newebe : vaker zijn het geen dingen wat je waarneemt maar als je erop gaat letten krijg je het juist !! volgens mij maar hoeft niet altijd zo te zijn
babylover: wat heb jij een geluk:) doet me goed om dit te lezen!!
ellen69: mijn lichaam zegt dat het goed gaat , bij mijn mk voelde ik dat het slecht was , ik denk alleen iedere keer dat mijn regels eraan komen maar dat blijkt ook normaal te zijn
@nathaliehvdominique wrote:
meid vanaf week 6 was ik nog helemaal in me nopjes … tot rond de 8e week toen heb ik me vriend aan de kant geschoven en ben ik een relatie begonnen met onze witte pleepot
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Lekker wijf..
Ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger. Jammergenoeg merk ik er ook echt nog niets van… Ik heb echt geheel geen kwaaltjes, voel me prima en heb genoeg energie.
Hmmm stiekem hoop ik dat ik toch kwaaltjes mag gaan krijgen zodat ik me wat zekerder voel dat ik echt zwanger ben!
@regenboogje1979 wrote:
Ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger. Jammergenoeg merk ik er ook echt nog niets van… Ik heb echt geheel geen kwaaltjes, voel me prima en heb genoeg energie.
Hmmm stiekem hoop ik dat ik toch kwaaltjes mag gaan krijgen zodat ik me wat zekerder voel dat ik echt zwanger ben!
Jammergenoeg geen kwaaltjes !
Wees blij joh! Dat zegt allemaal niks! Kan me niet voorstellen
dat je blij bent als je misselijk bent en de hele dag meot :sick:
Ik heb in m’n handen mogen klappen dat ik 2 keer kwaalvrij
ben geweest! Heerlijk en nee ik was niet onzeker. Want het zegt
allemaal niks, kijk naar wat babylover schrijft…
Probeer te genieten en positief te blijven dat is wat ik je
kan meegeven. Anders maak je jezelf alleen maar gek…
ik heb net voor Michaël een héél pril mk gehad. Ik was toen al misselijk voor ik over tijd was…
Bij Michael géén klachten…zelfs de eerste weken niet !
Was echt verbaasd dat ik zwanger was ! Niets wees er op, behalve uitblijven van menstruatie.
zoals al gezegd: wel of niet klachten betekent niets over het verdere goede verloop van de zwangerschap hoor.
liefs
Gerda
hoihoi
het is nu beter maar ik heb een paar weken echt het gevoel gehad dat mijn (.)(.) een maat per minuut groeiden en ze deden constant heeeeeeellllll eeerrggg pijn. EN geloof me dat gun je niemand.
Geniet van de tijd zonder kwaaltjes voor je het weet heb je een nieuwe vriend aan je wc pot
groetjes
marlies
Ik had bij de eerste ook helemaal nergens last van. T was dat ik toch echt een piepklein mensje had gezien op de echo, anders geloofde ik het niet!
Prijs je gelukkig, een vriendin van mij is 4 maanden heeeel erg ziek geweest!
Ik heb ook nog niet echt last van kwaaltjes. De vorige keer ontzettend pijnlijke borsten en misselijk van ieder geurtje.
Ik weet dat iedere zwangerschap anders is, dat het niks wil zeggen, maar het maakt je wel onzeker.
Liefs Janneke :-*
@regenboogje1979 wrote:
Jammergenoeg merk ik er ook echt nog niets van… Ik heb echt geheel geen kwaaltjes, voel me prima en heb genoeg energie.
Meid wees blij, ik ben bijna 43 weken hondsberoerd geweest, ik wou dat ik even “kwaalloos” was geweest in de zwangerschap.