6 maanden voeding voor de vroege vogels

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over het schema voor straks als Lara 6 maanden is.

Ze krijgt altijd om 6 uur al de eerste borstvoeding dit omdat we haar al om half acht naar het dagverblijf brengen en ze langzaam drinkt en ook nog onder de douche gaat.

Maar hoe kan ik het dan straks het beste doen met drinken en fruithapje en groente hapje enzo?

Groetjes van Dijanka

Zo gaat het met sara meestal ook. 's morgens in de vroegte wordt ze wakker en krijgt ze een borstvoeding. Dan om een uur of 9 een cracker of broodje met drinken, dan lunch, wat fruit tussendoor, avondeten, toetje en voor het slapen gaan nog een keer bv.

Ik ben begonnen met de lunch bv te vervangen door brood. Dat ging heel langzaam. Eerst proberen met BV en dan brood en later dat omgewisseld. Fruit tussendoor gaan geven kon ook al vrij snel. Pas vanaf een maand of 8-9 ben ik serieus met de warme maaltijd begonnen. Daarvoor kreeg ze wel wat groente a la rapley maar dat verving geen volledige voeding. Vanaf een maand of 8-9 ben ik ook op deze tijd eerst de maaltijd gaan geven en daarna de borst en vervolgens nog een slaapslok. Later kon de toetjeborst er ook af omdat ze steeds meer ging eten en nu krijgt ze s avonds dus alleen nog voor het slapen gaan.

Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb zo?