6 jaar en met opa en oma een week naar de camping ?

6 jaar en met opa en oma een week naar de camping ?

wat zouden jullie doen…

van oma mag hij maandag al mee naar de camping (in Noord-Brabant)

(wij wonen in twente) hij is net 6 en kan zich best vermaken…

wij gaan zaterdag 17 of zondag 18 er heen en blijven we er ook een paar dagen

wat zouden jullie doen hem maandag mee laten of zaterdag zelf mee nemen

(hij heeft vanaf vandaag vakantie)

Hier gaat Lucas eind van deze maand op scouting kamp (met de bevers) en dan is hij ook een weekje weg, ik vind dat dus geen probleem.

Bij jou gaat je zoon met opa en oma mee dat is toch juist alleen maar leuk? Ik zou hem dus maandag al mee laten gaan!

ik zie het bezwaar niet? Mits hij en opa en oma het leuk vinden, is het toch prima? (of denk ik nou veel te makkelijk?)

ja hij vind opa en oma leuk maar zo ver en nog maar 6 en dan al een week zonder mama en papa ?

of het is mijn eigen gevoel

@ingemamavan2 wrote:

ja hij vind opa en oma leuk maar zo ver en nog maar 6 en dan al een week zonder mama en papa ?

Als het echt niet gaat is hij toch weer zo opgehaald, zo ontzettend ver weg is het niet he? binnen een paar uur is hij weer thuis als hij het niet leuk meer vind…

ja dat is ook zo !

ik ga het zo aan hem voorleggen

@ingemamavan2 wrote:

hmmm, tja, dat is zo persoonlijk, dat ik denk dat jullie toch vooral zelf moeten kijken of jullie dat wel of niet zien zitten.

Ik zelf vind een weekje met opa en oma op de camping als je zes bent helemaal geen big deal, maar daar koop jij niks voor :wink:

Maar idd, als het tegen valt, ben je zo bij hem toch? en het is uiteindelijk vijf dagen tot jullie er ook zijn.

Maar allicht gewoon even met hem zelf overleggen?

zou hier de oudste wel mee laten gaan… mits het zo dichtbij is dat als het hem toch te lang is we geen uuuuuuuuren onderweg zijn om hem op te halen.

3 nachten is hier het langste dat hij achtereen weg was zonder papa/mama en dat was toen (vorig jaar) echt lang genoeg voor hem. Maar als we niet te ver van die camping zitten waar hij met opa&oma staat dan zou ik hem lekker laten gaan. Heerlijk al die aandacht voor jezelf als kind :thumbup:

Ik zou hem ook laten gaan…Als ik het hier zou vertellen, dan springt hij echt een gat in de lucht. Nu gaan ze allebei wel vaker logeren bij opa en oma, dus ik ben er heel makkelijk in.

Laura (bijna 5 jaar) gaat eind juli een weekje met opa en oma kamperen bij Duinrell. Wij hebben zelf geen vakantiedagen meer, dus ik vind het super dat ze zo toch nog even weg kan deze zomer. Leuk voor haar, ik weet zeker dat ze het geweldig gaat hebben daar.

Maar opa en oma zijn dan ook heel vertrouwd voor Laura (ze vangen haar meerdere dagen per week op), dus ik ben dan ook niet bang dat ze heimwee zal krijgen of zo.

We hadden wel als voorwaarde gesteld dat ze een bestemming op maximaal 4 uur rijden zouden zoeken, gewoon voor onze eigen gemoedsrust (uh, eigenlijk vooral die van mijn vriend), dat we er snel kunnen zijn als er wat aan de hand is. Mijn ouders wilden namelijk eerst met haar naar Engeland, maar dat is toch wat minder bereikbaar in geval van nood. Nu zit ze op anderhalf uur rijden, prima te doen dus. Misschien gaan we nog wel een dagje op bezoek als we de kans hebben.

In jouw geval, als je denkt dat hijzelf het leuk vindt, dan zou ik hem wel laten gaan. Hij is in vertrouwde handen toch?

mijn jongens van 4 en 5 gaan ook een weekje met oma mee. Verleden jaar hebben ze dat ook gedaan en het was GEWELDIG! ook dit jaar weer hun hoogte punt van de vakantie.

Mijn dochter van 2 wil ook wel mee maar die vind ik te klein. Ze wil het ook wel maar met papa en mama dus eigenlijk vindt ze zichzelf ook te klein hihi :lol:

Als je zoontje het wil zou ik het gewoon doen!

Als hij het zelf wil en opa en oma vinden het leuk, dan zou ik niet weten waarom niet…

ja hij wil zelf wel alleen als zijn ds en beer mee mogen anders niet :mrgreen:

dus ik heb volgende week alleen de jongste nog thuis

Ja hoor,

Maar het ligt natuurlijk ook wel aan de opa’s en oma’s,

leeftijd, passen ze regelmatig op…

Mijn vader wilde de kids meenemen met de boot, voor 1 week.

Maar dat doe ik niet, ten eerste kunnen ze niet zwemmen, de oudste wel,

maar ze zijn op leeftijd, en niet zo snel als er wat gebeurd.

Met een camping vindt ik het wat anders,

daar zie ik geen gevaar in.

Als hij het leuk vindt zou ik hem laten hoor.

Hier gaan ze iedere zomervakantie logeren bij opa en oma en dat is dan meestal een dag of 5-6. Momenteel logeren alledrie de kindjes daar. Woensdag zijn mijn ouders ze komen ophalen en zondag gaan wij ze dan weer ophalen. Mijn ouders wonen 250 km hiervandaag.

Ze vinden het daar zelfs zo leuk dat ze niet eens de moeite nemen om even dag aan de telefoon te komen zeggen. De kindjes zijn 5,5j, 4j, en bijna 2j.

Ze zullen zeker ook nog eens bij de andere opa en oma logeren, die wonen dan weer vlakbij.

Ieder kindje is daar weer anders in. De oudste en jongste doen niets liever en het maakt voor hen niet uit of ze alleen zijn of een van hun broertjes bij hebben. De middelste is de stoerste van de drie maar ook degene met het kleinste hartje. Die vind het al gauw spannend en heeft het liefst zijn twee broertjes bij hem. Die ga ik dus ook niet ergens alleen gaan laten logeren.

Pas 6 - al 6 zal je bedoelen :wink:

Is tie nog niet vaker uit logeren geweest ofzo. Of nog niet zo lang?

Hier gaat lasse komende week vijf nachtjes naar oma en dat is wel een record geloof ik - en hij is vierenhalf. Dus tegen de tijd dat hij zes zou zijn zou hij wel een weekje mee mogen van ons iig.

Aankomend weekend gaan onze beide jongens van bijna 2,5 en 4,5 lekker met mijn ouders 4 dagen naar de camping in Utrecht :thumbup: Ik zou eigenlijk zelf meegaan in plaats van mijn vader, maar ik word waarschijnlijk gecuretteerd vrijdag (de dag dat we zouden weggaan) en om de jongens toch lekker die 4 daagjes weg te laten gaan, gaan mijn vader en moeder samen met de jongens :thumbup: :inlove: Ik zie hier totaal geen probleem of angst in. Mijn ouders hebben wel vaker een dag de zorg over mijn jongens en de jongens genieten met volle teugen en willen zoooo graag eens met de caravan echt “op vakantie” :lol: Wij zijn zelf in mei naar Turkije geweest met de jongens, maar vanwege een nieuwe baan van manlief gaan wij verder deze 6 weken dus niet weg (behalve wat dagjes in het weekend).

Overigens dat IK er geen probleem in zie wil niet zeggen dat ik het vreemd vind dat een ander hier wel een probleem in ziet of hier angstig voor is ofzo hoor! Jij kent je ouders/schoonouders en je eigen kinderen en de combinatie ervan het beste, dus daar kan niemand over oordelen. Soms houden ze heel veel van elkaar en gaat het met alle beste bedoelingen, maar voel jij je er niet gerust op dat ze een x aantal dagen samen weg zijn zonder jou… Dan zou ik het zelf niet doen, maar ik zou het niet ophangen aan leeftijd eerlijk gezegd.

ik zou hem ook laten gaan hartstikke leuk toch…

mijn oudste is ook wel eens een weekje mee geweest naar zeeland met mijn ouders.

hier gaan de kinderen deze zomer beide een week met hun vader mee naar de camping.

Ik weet t niet… Ik ben net terug van een week weg zonder kinderen en de jongsten zijn behoorlijk van slag eigenlijk. Mijn dochter raakte helemaal over de zeik toen ik even weg wilde gaan zonder haar en plakt zich conti’;nu aan me vast zo’n beetje… Achteraf gezien was het dus echt te lang voor haar (5), terwijl ze het wel erg naar haar zin heeft gehad bij oma en opa.

hij is uiteindelijk niet mee geweest want hij paste niet in bij de bus (maar 2 stoelen en met de auto konden ze niet weg )