6 en 8 maanden potjes

Daniël eet meestal vers, geprakt warm eten, en dat gaat prima. :smiley:

Af en toe, als we weggaan oid, krijgt hij een potje. Nu vroeg ik mij af wat het verschil is tussen de 6 en 8 maanden potjes, is het alleen zo dat er in die van 8 maanden stukjes zitten? Hij is gewend om stukjes te eten, dus zou ik hem dat liever geven ipv dat gladde spul( met stukjes lijkt het meer op zijn normale eten, heb ik het idee :think: ).

Of zijn er nog meer verschillen, weet iemand dat?

Bedankt!!

Er zit geen verschil in de hoeveelheid van de 6 of 8 maanden potjes. Wel heb je 8 maandenpotjes met macaroni bijvoorbeeld terwijl je die van 6 maanden nog niet hebt. Maar wat betreft de voedingsstoffen zijn de 6- of 8 maandenpotjes gelijk. Alleen inderdaad de stukjes, die zitten er bij 8 maanden wel in en bij 6 maanden niet.

Dus ik zou inderdaad gewoon de 8 maanden-potjes geven.

Ik zou willen dat dat bij ons eens ging lukken. Jasmijn is nu ruim 9 maanden maar weigert dus om potjes of versgeprakt voedsel met stukjes te eten :snooty: :roll: . Ze eet overigens wel gewoon brood of soepstengel :? .

volgens mij zit er ook niet veel verschil in behalve de stukjes. Jelmer vindt de stukjes juist :drool:

(maar die slurpt dan ook gekookte reepjes wortel als spagetti naar binnen :roll: :mrgreen: )

Bedankt voor jullie antwoorden, ik heb er nu op gelet of er een 6 en 8 maanden potje was met dezelfde inhoud. Dit was er, en hij vond het nog lekker ook!