6 dagen licht bruin verlies ? ik ben onzeker

Hallo dames :slight_smile:



Ik ben nu bijna 2 jaar bezig voor een wondertje en heb erg veel moeten doen deze keer ik heb nu mijn 2de IUI na gebuik puregon eispong is natuurlijk dus geen hormonen daar voor gehad het is nu 15 dagen geleden 16 dagen gelden was mijn eisprong snachts .



normaal heb ik 2 dagen voor mijn nod bruin verlies en ga ik ongi worden



nu is dit al begonnen op dag 10 -11 na mijn ei -iui . eerst beetje donker daarna doorzichtig met elke keer sliertjes en stukjes bruin -beige



sinds gisteravond - nacht wat ongi krampen en word het van onder meer schoon dus minder stukjes en meer helder slijm zeg maar … en nog wel ongi krampjes



ik durf nog geen test te doen beetje dom misschien maar wil geen teleurstelling zo heb liever dat het doorbreekt of gewoon duidelijke tekeken



wie heeft dit ook gehad en was zwanger ? en wanneer kan ik nu beste testen ?



Liefs

heb toch maar getest zonder de foto is die nog duidelijker was wel na veel thee drinken genomen urine was waterig en licht







Uploaded with ImageShack.us

:dance: ik zie een streepje!

gefeliciteerd!!

hhihih ik ook het is los van de camera nog duidelijker echt gaaf :slight_smile: ben zo blij :slight_smile: dank je wel :-*

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*



PROFICIAT VOOR MIJN DAPPERE MUSKETIER



Zo zie je maar weer: nooit de hoop opgeven! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Wij waren ook bijna twee jaar bezig. De hoop toen bijna opgegeven.



Ik heb toen ook nod bruin verlies gehad, duurde een weekje bij mij.

Ik ben nu ook bijna 17 weken zwanger. Kon ook zijn van het innestellen van het eitje.



Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

:pray: Lief klein beebje, mooi blijven zitten waar je zit :pray:

lieve dames dank je wel :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

hier duidelijkere foto :slight_smile:







Uploaded with ImageShack.us







Uploaded with ImageShack.us

Wat ontzettend leuk voor je. Van harte gefeliciteerd :dance:

Mooi bewijs dat je niet moet opgeven ondanks leeftijd, PCOS of andere zaken

tijger zeker niet opgeven hoor !!! je weet maar nooit dank je wel voor je lieve woorden

Ik geef zeker niet op hoor, ik sta er vandaag met goed vertrouwen in dat het bij mij ook zal gaan lukken.



Maar ik ben heel blij voor je, wat heb jij een tijd op dit wondertje moeten wachten.

@tijger86 wrote:

Ik geef zeker niet op hoor, ik sta er vandaag met goed vertrouwen in dat het bij mij ook zal gaan lukken.


:thumbup: :thumbup:

Tijger heel goed meid :slight_smile: jouw gaat het vast en zeker ook lukken !!! :-*

O meid wat fijn!! Gefeliciteerd! :inlove: :dance: :dance: En nu heel hard hopen dat dit een plakkertje is :pray: :pray: :pray: :pray:

Het streepje is in elk geval al duidelijk!

Super! :thumbup:

Gefeliciteerd! :thumbup: :dance:

dank je wel :slight_smile: alleen alweer rose met afvegen brrrr ben bang dat dit niet goed gaat aflopen :frowning:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: draaien voor je dat dit babytje mooi blijft plakken.



:pray: :pray: :pray:

:dance: :dance: :dance: wat een mooie testen! Eindelijk na zo lang. Ik duim mee dat dit een plakkertje blijft :pray: :pray:

Gefeliciteerd met de positieve test!

Ik ga voor je duimen!

Gefeliciteerd :mrgreen: Ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan :pray:



Wij krijgen deze ronde onze eerste IUI, volgende week dinsdag eerste echo en gister gestart met Clomid.