Ik heb dat ook gehad ik dacht bijna 10 weken zwanger te zijn maar was nog maar 7 weken en 4 dagen zwanger.
Sterkte :-* :hug:
Ik zie hier een hoop positieve verhalen, en ik hoop heel hard dat dat ook voor jou en Peter geld Diana!
:hug: :hug:
Heel veel succes. Zelf heb ik een echo gehad met 6 weken en ze zeiden al toen ze hem gingen maken: let op waarschijnlijk kunnen we niets of nauwelijs iets zien. Het is dus heel normaal dat je onder de 6 weken geen vruchtje ziet.
Maar gezien de verhalen kan het dus best positief aflopen.
Meid ik duim voor je mee!
:thumbup: :thumbup:
wat een lieve meiden zijn jullie toch.
met mij gaat het best goed hoor…op een of andere manier ben ik niet bang meer voor wat er kan gaan komen…ik laat het gewoon over me heen komen…ik ben best nuchter zoals jullie me kennen en denk nu gewoon,:ik verlies geen bloed,heb geen krampen.de zwangerschapstest van 3 dagen terug knalde er gewoon uit…en als het dan toch verkeerd gaat dan ben ik gewoon een van de zovele 1000zenden vrouwen waarbij het verkeerd gaat…ik kan dus weer zwanger worden…
dit houdt natuurlijk niet in dat ik niet een beetje zenuwachtig ben voor aankomende woensdag…en ja alle kaarsjes die branden zullen meehelpen
hai lievie…
mijn collega had het ook…dacht zo’n 8 weekjes zwanger te zijn…
op de echo niets te zien…
week later mooi hartje :thumbup:
nu krijgt ze maandag haar 20 wk echo :inlove:
ik ga ook een kaarsje voor je branden
ik hoop dat alles goed mag gaan :kaars:
Lieverd, wat een angst nu weer zeg…
Ik ga gewoon voor je duimen dat het allemaal goedkomt
:kaars: :hug:
mijn stoere praat is nu wel over…de bibbers beginnen behoorlijk toe te slaan…wat duurt wachten toch lang zeg…stress schijnt niet goed te zijn tijdens de zwangerschap,maar ja wat kan je er tegen doen?
ik ben gewoon bang…zo dat mag ook wel eens gezegt worden.
:hug:
ach meissie toch, ik wou dat ik je angst weg kon nemen??
hoe laat is je echo woensdag???
de echo is om 11.50 peter gaat gelukkig met me mee…
He Diana
heel veel sterkte gewenst met het wachten tot woensdag he!! Ik duim voor je dat alles goed gaat!!
Groetjes, Marie-Jeanne
ow Diana, kan me zo goed voorstellen dat je de bibbers krijgt! Maar het is al maandag, nog 2 daagjes wachten maar. Probeer wat afleiding te vinden, dan gaat de tijd sneller. Dreumeskleertjes uitzoeken voor Riv. ofzo
Blijf voor je dat het goed komt!!
:-* WoLa
dank je wel …ik ga straks toch weg…ik moet vanmiddag weer les geven aan de bejaarden. (pc les) heb ik mooi wat afleiding,…en daarna ga ik aan de slag met de kleertjes
Even wat afleiding. :hug:
:hug: :-* :hug:
Even een knuffie voor je meis!
Diana, ik zie nu pas dat je hier ook een topic hebt geopend.
Nog 1 nachtje slapen en dan eindelijk zekerheid.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Dat we morgen met zijn alleen een grote dans kunnen doen 8)
Daar ga ik stiekem toch wel een beetje van uit. Thomas :**: doet vast zijn allerbeste best voor zijn brusje :-* Het was tenslotte zijn jaardagscadeautje voor zijn mama en papa.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:hug: we duimen voor je morgen
natas
Nog maar 1 dagje Diana! Even volhouden nog :hug: Ik hoop toch zoooo dat alles goed is!! :-*
Ik duim voor je meis! :-*