Goedemorgen!
Mijn dochter van ruim 5 jaar oud is al jaren zindelijk en heeft eigenlijk nooit nachtelijke ongelukjes. Tot een week of anderhalf / twee geleden.
Bijna iedere nacht hele bed nat. Na een nacht of 4 hebben we toch maar van die luierbroekjes gekocht omdat het mij opbrak om iedere nacht bed af te halen en te verschonen. Niet het feit om te verschonen, maar wel dat ik daarna niet meer in slaap kwam en uren wakker lag.
Maar ik heb het idee dat ze het wel makkelijk vindt die luiers, want ze zijn nu iedere ochtend drijfnat en vannacht was zelfs behalve de luier het hele bed weer nat! :?
Ik heb zitten denken wat de reden kan zijn, de komst van nieuw broertje/zusje (maar dat duurt nog maanden), zomertijd… geen idee.
Heeft iemand hier ervaring mee, zelfde meegemaakt of dergelijks?
Tips hoor ik graag!
Fijn weekend!
Groetjes, Kim
hoi
mijn oppaskind van 4,5 is snachts ineens ook niet meer zindelijk,is niet duidelijk wat er aan de hand is.
zal ook moeilijk te achterhalen zijn,poos geen aandacht aan besteden en afwachten dat het vanzelf weer beter gaat.
wel vertellen dat ze met luierbroekje gewoon naar de wc kan gaan en misschien helpt het met belonen als hij sochtends nog droog is.
is vaak net dat zetje wat ze nodig hebben,maar misschien slaapt ze vaster als normaal.
succes marit
Oh ik ga heel hard hopen dat er iets in de lucht zit wat dit veroorzaakt. Hier is het sinds 2/3 weken ook bijna elke nacht raak.
We dachten eerst dat het te maken had met de komst van Ivo, maar dat lijkt toch niet zo te zijn. :eh:
Nu zijn we maar weer bezig met een beloningssysteem, maar tot nu toe nog weinig resultaat helaas.
Ik duim voor je (en voor ons) dat het snel weer over is!
Het gaat hier op en af…
Nachten niet droog worden afgewisseld door natte luiers. Vorige week 3 aaneensluitende nachten droog, daarna weer meerdere nachten natttt! :roll:
Het nadeel is dat het een eczeemgevoelig kind is, heeft ze op zich weinig last van, maar merk wel dat die luiers toch niet goed doen op haar billetjes!
Ik besteed er verder weinig aandacht aan, want ik merk dat dit wel het beste is… Als we er aan denken, dan maken we haar nog even wakker voordat wij zelf gaan slapen. Dit helpt vaak wel!
Nou ja… we wachten het af!