5 dagen overtijd maar de testen zijn negatief wat nu ?

ik snap er echt niets van :? ik ben niet bezig met zwanger worden maar om dat wij de diagnose hebben gekregen drie jaar geleden van verminderd vruchtbaar gaan wij er ook van uit dat ik niet zo maar zwanger raak.



nu zit ik echter al op dag 35 van mijn cyklus en nog geen menstruwatie te zien,

maar de testen die ik heb gedaan die zijn echt negatief :? ik snap er niets van.



wie herkent dit ? of zal ik meschien meschien dit keer langzaamer hcg aan maken ?



ik maak me zelf compleet gek als ik zwanger ben is het welkom maar het was niet de bedoeling.

Ik weet niet of je een hele regelmatige cyclus hebt? Het kan zijn dat je eisprong deze keer gewoon later was en dat je minder lang overtijd bent dan je denkt/nog niet overtijd. Stel dat je zwanger bent, dan zou je dus ook later positief testen en kan het nu nog te vroeg zijn en is je HCG nog te laag. Of je wordt gewoon wat later ongi dan anders, dat kan ook. Ik zou zelf nog even afwachten en misschien in het weekend nog een keer testen?



Succes!



Groetjes,

Jippie

Wondermama, ik lees net een beetje globaal in de andere topics waar je gereageerd hebt en zie dat je nog niet zo heel lang een derde kindje hebt gekregen. Was je cyclus na de bevalling wel al op gang gekomen?



Daarnaast lees ik dat je twijfelt over je relatie; ben je misschien de laatste tijd veel afgevallen of aangekomen? Dat kan namelijk ook van invloed zijn op je cyclus. Of heb je veel stres?



Wat ik eigenlijk bedoel: niet alleen zwanger zijn is van invloed op je menstruatie ook andere dingen in je omgeving kunnen de oorzaak zijn van het uitblijven van een menstruatie.

Ik denk dat Tedski helemaal gelijk heeft en dat de oorzaken van dat je menstruatie niet doorbreekt wel degelijk met de stress situatie te maken heeft waar je nu in verkeerd!



Je hebt enorm veel aan je hoofd, eerst besluit je samen met je man in oktober nog voor een 4de kindje te gaan en dan krijg je verschrikkelijke huwelijks problemen en de kinderen en alle zorg die daar bij komt kijken…



Dus het zou niet vreemd zijn dat je menstruatie wat langer op zich laat wachten!



Misschien is het helemaal niet verkeerd om hiermee even langs de huisarts te gaan en het met hem te bespreken, van hoe nu verder…Maar wacht het nog een weekje af en als het dan niet doorbreekt zou ik toch even dat eerste doen!





Ik wens je wel heel veel sterkte en geluk toe en dat alles nog maar goed mag komen!

ja idd we hebben onze problemen gehad maar we zijn er nu ook achter door wat het kwam en we werken er hard aan.



maar goed ik ben dus echt wel zwanger want ik heb net een digitale test van cb gedaan en daar stond zwanger op en nog 4 normale testen die zeiden dat ik zwanger ben dus idd ik ben zwanger.

Mag ik je feliciteren?

Gefeliciteerd!



Mag ik vragen met hoeveel dagen overtijd je precies positief getest heb?

Ik zit nl in hetzelfde schuitje. Ik weet dat mijn eisprong iets later was en dat dus ook mijn cyclus iets langer is, maar dan nog ben ik een aantal dagen overtijd en heb ik negatieve testen gehad :roll:



Groetjes Chico.

Nou vamorgen weer digitaal getest en idd er kwam weer zwanger op te staan.

dus ik moet er nu echt aan gaan wenen dat ik zwanger ben,

ja jullie mogen me feliciteren we zijn er van binnen heel erg blij mee.

wel een raar idee dit.

Nou meid, van harte gefeliciteerd!!!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Geniet maar lekker van je zwangerschap!

Gefeliciteerd hoor,geniet er maar lekker van! :dance:

Gefeliciteerd!!!



Ik durfde je eerst niet goed te feliciteren :wink: