5 dagen na eisprong, NU al symtomen?

Kun je al na een paar dagen na je eisprong symptomen krijgen?



Groeten,

Narnia :lol:

Dit kan zeker. Ik had zelfs symptomen van ongeveer een paar uur na de bevruchting.

Ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger dus…

Ik ken het ook van al een aantal dagen erna - paar keer wat misgegaan maar met zwangerschap van lasse was ik de dag na bevruchting al misseiljk - en na twee weken bleek ik echt weer zwanger met nu alweer 8 maanden een zoon als resultaat.

Ik had (achteraf gezien) bij mijn eerste een week na mijn eisprong symtomen…Maar dat had ik toen dus nog niet door…



Bij mijn tweede merkte ik helemaal neits…

@sjabbernolleke wrote:

Dit kan zeker. Ik had zelfs symptomen van ongeveer een paar uur na de bevruchting.

Ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger dus…




Wauw zo vroeg al dat wist ik niet dat dat kon…

Ik heb de innesteling gevoeld na de eisprong…en inderdaad na die tijd begonnen de kwaaltjes,sterke reuk,misselijk,gevoelige borsten,en snel op mijn teentjes getrapt,hoefde dus ook geen test te doen,wist dat het raak was…

Kan me voorstellen dat je al iets kunt voelen. Maar veel zwangerschappen sneuvelen vlag voor de menstruatie. Dus dan kan het zijn dat je symptomen hebt, maar dat het bij of net na de innesteling alsnog verkeerd gaat.



Ik hoop voor je dat je over een week of zo positief kunt testen maar pin je nog niet teveel vast op de kwaaltjes nu…

1 like

mmm…wat voelden jullie dan precies?



Marieke

Innesteling gevoeld (achteraf bedacht ik me dat pas…)

En op dag 23-24 (van een cyclus van 28) had ik ineens warme borsten en toeschietreflex,die herkende ik wel van mijn mannetje,toen heb ik een glimlach van oor tot oor gehad (bij de kassa van de supermarkt) en jahoor…1 dag voor mijn nod positieve test,wel heel licht maar voor mij genoeg!



Bij die innesteling voelde ik zoiets als een menstruatie krampje,heel gek deed ff zeer dit was een kleine week na mijn eisprong,die voel ik ook vaak.

Hoi



Ik heb nog niet gereageerd omdat ik nog niet wist of ik ook wel echt zwanger was maar ik had dus 4 dagen na mijn eisprong al symptomen deze keer!



Ik heb het genoteerd in mijn agenda. Op zaterdag was mijn eisprong en op maandag was ik misselijk, duizelig, opgeblazen gevoel, en huilerig. Dit heb ik nu nog steeds.



Het kan dus heel goed dat je al snel symptomen hebt. Bij mijn eerste had ik dat niet zo geloof ik :think:



Eveline.

mmm…ben nu zwanger en achteraf gezien hebik de innesteling ook gevoeld en vanaf die tijd (ongeveer 6 dagen na de eisprong) ook een soort ongigevoel in mijn onderbuik en iets gevoelige tepels.



Nu met 4 weken werd alles sterker en zijn mijn tepels ook duidelijk donkerder van kleur. Verder blijven de symptomen gelijk.



De symptomen die ik net opschreef heb ik ook eens eerder gehad, maar toen werd ik toch ongi. dus misschien toch iets mis gegaan toen?



doegies,

Marieke

Marieke nu je het zegt…ik heb de innesteling ook gevoeld bedenk ik mezelf nu. :mrgreen: Ik heb namelijk in mijn agenda, 7 dagen na de meest vruchtbare dag op geschreven dat ik buik en rug pijn had. Dat is daarna niet meer weg gegaan. Die pijn heb ik nu nog steeds.



Eveline.

Weet je, ik vind het zo gek, dat ondanks al die symptomen er vaak nog geen positieve test is. Ik had in mijn vorige zwangerschap ook zo snel symtomen, maar pas 8 dagen overtijd een positieve test. Welk hormoon zorgt daar dan voor?

@Wawa wrote:

Weet je, ik vind het zo gek, dat ondanks al die symptomen er vaak nog geen positieve test is. Ik had in mijn vorige zwangerschap ook zo snel symtomen, maar pas 8 dagen overtijd een positieve test. Welk hormoon zorgt daar dan voor?




DAt is het hcg hormoon, als je er weinig van aanmaakt kan het dus ook zijn dat je eerst negatief test en vervolgens een paar dagen later wel positief.



x mamaloe

Maar als ik naar mijn lichaam kijk, moeten het heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel hormonen zijn, maar op de test dus niet??? :roll:

Kan me voorstellen dat je al iets kunt voelen. Maar veel zwangerschappen sneuvelen vlag voor de menstruatie. Dus dan kan het zijn dat je symptomen hebt, maar dat het bij of net na de innesteling alsnog verkeerd gaat.


oooooooooooohhh????? Nooit geweten dat dat kon.
Ik voelde me heel vaak misselijk, zeker vlak voor m'n menstruatie. Soms nog meer symptomen. Voelde me dan echt een beetje zwanger. Maar als ik dan toch weer ongesteld werd (inclusief een paar dagen overtijd en negatieve tests), dacht ik elke keer dat ik me die kwaaltes een beetje verbeeld omdat je het zo graag wil.
Eén keer was ik zelfs echt heel verdrietig.. Niet uit terleurstelling, maar echt het gevoel hebben iets te hebben verloren. Klinkt allemaal heel sentimenteel... Maar dat kunnen dus toch kleine zwangerschapjes zijn geweest???

Voel me nu ook echt misselijk, maar ja, echt nog maar even afwachten

Ah dit bedoelde Samantha.

Ik vroeg me al af waar ik de allereerste kwaaltjes kon vinden. Wat bijzonder dat sommige vrouwen dat zo goed kunnen voelen. Ik denk dat het ook lastig is als je nog geen zwangerschap hebt gehad zoals bij mij het moeilijk is om de kwaaltjes te kunnen plaatsen. Ik verbeeld me van alles, of juist niet.

hoi

ik heb normaal rond de 26ste februari mijn ei had

het kan ook zijn dat het vroeger was

nu. nu heb ik sinds vanmorgen vroeg

steken in mijn eileiders precies of mijn maandstonden moeten doorkomen

maar dat is nog veel te vroeg.

mijn borsten doen mega pijn en ik voel druk als ik moet plassen

herkent er iemand dit?

gelieve mij op de hoogte te brengen want ik kom gek van die onzekerheid

zit ik met een ontsteking of zou ik mess in het prille reisje zijn van mijn bevrucht eitje?

met vriendelijke groeten



hallo allemaal ik ben nieuw hier op deze site en vind het intresant om te lezen…

nu heb ik een vraag eergister woensdag is mijn eisprong geweest die heb ik ook heel duidelijk gevoeld lag met een kruik op me buik op de bank elke stap of draai die ik maakte deed pijn.

maar sinds gister avond ben ik supper misselijk was ik een sprookje aant luisteren (meisje met de zwavel stokjes ) samen met me buurmeisje begin ik spontaan te huilen me vriend komt thuis en we gaan film kijken begin weer te huilen terwijl het een lach film was :think: :think:

kunnen dit simptonen zijn ??

dit word ons 1e kindje dus weet er nog niet veel van

liefs marianne

Symptomen meteen na de bevruchting is niet mogelijk. Trap daar dus niet in, geeft alleen maar valse hoop. Dénken dat je symptomen hebt kan natuurlijk altijd. Of je nou zwanger bent of niet. Kan gewoon een griepje zijn, of jezelf iets wijsmaken. Symptomen komen pas als hcg je systeem in komt, en dat is oas na de innesteling.