Hoi,
Finnley heeft nu deze week weer AB gekregen van de HA dit is al de 4de keer in ongeveer 6 maanden, nu hoorde ik dat te vaak AB slecht is ook voor je afweersysteem en nu maak ik me best wel zorgen eigenlijk want over 2 weken moet hij de BMR spuit halen, ik vind dat dan best wel eng eigenlijk, ben bang dat zijn lichaam niet bestand is hiertegen want de BMR is de enige “levende” dus zwaardere enting lijkt mij.
Wat zouden jullie doen, ik zit te denken om te vragen om het een maand of twee te verzetten zodat ie eerst weer een beetje bij kan komen, of is dat onzin? Niet nodig?
Help !!!
ik zou gewoon vragen voor uitstel dat is geen enkel probleem onze jongste loopt met enten ook iets van 3 a 4 maanden achter door dat hij in het begin te veel last heeft gehad van kma en heeft dus vorige week de bmr gehad geen probleem ze hebben hier op het buro liever dat je er zelf goed om denken en oplet hoe je kindje is kwa gezondheid dan eigenwijs en toch maar laat enten.
pff is trouwens niet niks 4 x ab in 6 maand hoop dat het nu niet meer nodig is en niet weer ziekjes wordt, het enige wat ik weet en waar je zo moet uit kijken is ab en de tandjes dat kan aantasten maar ja als de arts het voorschrijft was het ook echt nodig :hug:
Ja hij heeft 3 keer oorontsteking gehad in september,november en december en nu heeft ie ontstoken waterpokken en die zitten allemaal tussen zijn haren dus was lastig met een zalfje volgens de arts dus dan maar weer AB :roll:
Niemand nog tips of adviezen?
Ik zou de BMR alleen geven als je kleine helemaal fit is. Dus als hij net een Ab heeft gehad dan zou ik hem uitstellen. Eerst maar eens goed aansterken.
:hug:
meestal vraagt het cb ook of je kindje ziek is geweest de laatste tijd.
omdat Joshua net van zijn ab kuur af was heeft onze cb arts het ook uitgesteld.
ik zou hem uitstellen… tot fin weer helemaal fit is
Wij hebben de bmr helemaal niet gegeven.
Ik zou het dus zeker ruim uitstellen, een halfjaartje later maakt echt niet uit.
Heeft hij ab gekregen voor een oorontsteking :think: Hier kreeg zoonlief alleen oordruppels.
Ik zou de bmr denk ik een paar weken uitstellen, maar misschien dat je cb even kunt bellen om te vragen?
Juul, ik zou de bmr uitstellen. Net zoals ik ook gedaan heb met Lev en L.
Lev was nog steeds benauwd en ziek. Ik durfde het niet aan om hem te laten inenten. L. was ook ziek, zwak en misselijk, dus die ook uitgesteld. Lev en L. krijgen hem ergens in maart, terwijl ze hem in okt./nov. moesten hebben. Ik wilde het over de winter heen tillen. Vonden ze geen bezwaar bij het cb.
ik heb Jade haar BMR ook uitgesteld zij krijgt hem nu in maart…
zij moest de afgelopen keer al een prik inhalen en als ik toe had gestaan om de BMR OOK te geven dan had ze tegen zoveel dingen moeten vechten das gewoon vragen om moeilijkheden…
en de BRM is al eentje waar ik nog zeer mijn twijfels over heb, dus gezegd dat die dus echt nog even mocht wachten…
als je twijfelt lekker uit laten stellen, is mijn motto…
dan maar een keertje extra komen…