40 jaar getrouwd kado tips en ideeën voor schoonouders?

Hoi!



Misschien is er al een topic over, kan het zo snel niet vinden.



Mijn schoonouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd. We willen ze graag met zijn allen een kado geven van 100 - 200 euro om hun 40 jarig huwelijk te vieren.



Maar … ze hebben alles al, en ze doen alles wat we willen, en ze vinden veel dingen ‘eng’. Hotelovernachting valt af, ballonvaart oid ook, kunst hebben we vorige keer al gedaan, sauna vinden ze niks.



Moeilijk… dus help met kadotips of kado ideeën voor hun 40 jarig huwelijk!



Hebben jullie mss nog ideeën? Of bv een website waar je maffe / originele (maar niet te enge, zucht) dagjes uit kunt regelen?



Graag tips!



Dank je!!!



Groetjes,

LaBruja

Mooi fotoboek samenstellen van hun 40 jaar samen.

(dias inscannen en uitprinten, foto’s ‘stelen’ en scannen) etc.



Met hun en jullie gezin naar een cp/landal/roompothuisje.



Met hun en jullie gezin naar een dierentuin oid.



Lekker uit eten.

fotoshoot samen met je schoonouders, als gezin(nen)?

Wij hebben mijn ouders vorig jaar een arrangement naar een musical gegeven: high tea om te starten, dan de show en daarna nog een diner.

Ze vonden het geweldig!

Fotoalbum is een erg leuk idee, moeten we wel even bedenken hoe we ‘in kunnen breken’, en een fotoshoot is ook erg leuk!



Musical zijn ze niet van gecharmeerd, en theaterbonnen hebben we al zo vaak gegeven, en bovendien hebben ze alle voorstellingen die ze willen zien al geboekt voor zover mogelijk :wink:



Maar superideeën, meiden!



Oja en een weekendje weg organiseren ze al voor ons (geloof ik, anders is dat ook een goede optie!)



Nog meer…?



Groetjes,

LaBruja

@Madre wrote:

Mooi fotoboek samenstellen van hun 40 jaar samen.

(dias inscannen en uitprinten, foto’s ‘stelen’ en scannen) etc.




hebben wij ook gedaan. Wij hebben onze babyalbums meegekregen dus zij hadden niks meer. Soort van verleden naar heden album gemaakt te eindigen met het nieuwste kleinkind en een paar lege blz voor de toekomst :wink:

Ik dacht ook in de richting van foto’s alleen dan een mooie grote canvas van allen?? Of iedereen een mooie foto laten maken bij de fotograaf en dat dan cadeau geven aan je ouders.



Of als ze van lekker eten houden een ‘dure’ cheque voor een goed restaurant

Vorig jaar waren mijn schoonouders 40 jaar getrouwd. Het zijn eenvoudige mensen die met kleine dingen heel blij zijn. Wat we dus hebben gedaan is:



's Morgens op tijd (geloof rond half 9) met zijn allen afgesproken bij hun huis en hen toen verrast met een zelf meegenomen luxe ontbijt. Daarna gezellig samen geweest. Daarna aan het einde van de ochtend een fotoshoot gedaan in een showtuin. En 's avonds zijn we op hun kosten gaan uit eten omdat zij dat al geregeld hadden.



Een van de foto’s hebben we toen laten uitvergroten en die hangt nu in een mooie lijst aan de muur.

Wij hebben een pluim gegeven.

Dan kunnen ze op die website zelf iets uitkiezen twv dat bedrag.

Dat ontbijt ed is ook leuk, zeg! Zoiets zullen ze ook kunnen waarderen! En een luim is ook wat om over na te denken.



Grote foto op canvas is leuk op zich, maar ik denk dat ze die niet op gaan hangen (past niet in interieur blabla) of ergens achteraf, dus dat maar niet.



Misschien kunnen we aan wat oude fotoalbums komen, al hebben ze er niet al te veel. Zal mijn schoonzusje eens opporren :wink:



Dank voor jullie hulp, zeg!!



Groetjes,

LaBruja