40+ en nog een kinderwens!

@Lalune wrote:

Enige tijd geleden wel eens een berichtje geschreven, ik zat toen midden in de 3 IUI-behandelingen, die trouwens allemaal mislukten. Tegen alle doktersadviezen zijn we een time-out ingegaan, even alles weer op een rijtje zetten, even niets moeten en willen wanneer het mij uitkwam. Volgens vrienden waren wij al bezig met de start van een leven zonder kinderen, ik startte mijn website (zelf kralen en daarna de ketting maken) wat mij veel afleiding gaf. Ik voelde ook in de 3e IUI-ronde mijn aandacht afzwakken. Ik prikte niet meer op tijd, het kon mij niets meer schelen. Het gaf mij zoveel pijn en verdriet, dat ik betere tijden voor mijzelf wenste. En nu, in de eerste maand time-out ben ik spontaan zwanger geworden. 7 april heb ik mijn eerste echo, ik ben nu 8,5 week zwanger en kan mijn buik niet meer verbloemen. Ik begin af en toe wel eens te bevatten waar mijn leven mij nu weer heenbrengt. Wie had dit kunnen indenken. Dit wonderbaarlijke gebeuren. Gaf mijn lijf mij aan dat dit eraan zat te komen en ik dus uit concentratie werd gehaald, IVF-behandelingen heb geweigerd etc.? Wie zal het weten. Geef de moed dus niet op en luister heel goed naar je eigen lijf en laat die dokters maar kletsen. Het heeft mij geholpen, op eigen kracht. Misschien een handvat voor degene die hier iets aan kan hebben.

Lalune, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! De wonderen zijn idd de wereld nog niet uit, dat bewijs jij maar weer eens!

@beele wrote:

dit is de link :smiley:

http://zwangermoederro.forum2go.nl/

laluna,

ik zit met nog wat gezellige dames van 40+ op een ander forum!

als je zin hebt, je bent van harte welkom, this hier ook zo stil…

ook daar zijn enkele zwangere, om gezellige mee te kletsen als je wil :wink:

Ik schrijf daar veel over het loslaten/afsluiten.

Hopelijk zie ik je daar :smiley:

Idd, een gezellig forum! :wink:

Niet zo stil als hier! He Beele?

laluna, nu ineens herinner ik me je weer :oops:

Op het ander forum had je gereageerd op mijn verhaal over het los laten/afsluiten, nu kom ik je hier weer tegen :smiley:

Inderdaad jij was degene die een time out wilde, en dan nu dit fantastische nieuws, GEWELDIG :dance:

Maar zou leuk zijn je daar ook te treffen :wink:

@kantjeboord wrote:

@beele wrote:
dit is de link :smiley:

http://zwangermoederro.forum2go.nl/

laluna,

ik zit met nog wat gezellige dames van 40+ op een ander forum!

als je zin hebt, je bent van harte welkom, this hier ook zo stil…

ook daar zijn enkele zwangere, om gezellige mee te kletsen als je wil :wink:

Ik schrijf daar veel over het loslaten/afsluiten.

Hopelijk zie ik je daar :smiley:

Idd, een gezellig forum! :wink:

Niet zo stil als hier! He Beele?

Jij ook nog hier :lol: :lol:

Jawel hoor, klets ook nog bij de maandmama’s mee hoor, en her en der bij topics. :wink:

Hoi laluna, hoe gaat het met je?

Ben zo benieuwd naar je verhaal verder :smiley:

hoop dat je het niet erg vindt, maar heb het positieve nieuws van je zwangerschap verteld op dat andere forum!

Kon mijn mond niet houden :mrgreen:

Veel liefs Beele.

Gefeliciteerd meid! Hartstikke goed! Hoe ver ben je nu? :thumbup:

Meiden, wil even wat met jullie delen:

Had een positieve test vanmorgen! :dance:

Kantjeboord,

Wat een nieuws meid :dance:

geweldig!

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, het begin is gemaakt :smiley:

@kantjeboord wrote:

Meiden, wil even wat met jullie delen:

Had een positieve test vanmorgen! :dance:

Paula, ik lees jouw verhalen al een lange tijd (stiekem) mee…dit is fantastisch nieuws! En duimpjes draaien dat dit kleine wondertje bij jullie mag blijven!!!

Liefs van een 40±er…

Hahahaha, hoezo stiekem? Wat ik echt niet kwijt wil schrijf ik hier niet hoor! :wink:

Maar bedankt voor je felicitaties.

Meiden, vanmorgen de echo met 8 weken gehad. Hartje is 2 weken geleden ongeveer gestopt met kloppen. vlak na de eerste echo.

Ben weer terug bij af.