40+ en nog een kinderwens!

Hoi Mary, dat wachten is nog wel het lastigste van alles!

Geniet van je vakantie!

tot forums :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Groetjes Beele.

Hallo Ben ik weer!

Helaas ben ik toch in de vakantie ongi geworden,wel na 2 dagen overtijd.

Maar als het goed is zit ik nu tegen mn eisprong aan(morgen/overmorgen) dus er word hier flink geklusd! :wink: :mrgreen:

Hoe is het jou vergaan Beele?

wel of niet?? vertel!

@beele wrote:

Hallo, ik ben benieuwd, of er nog meiden zijn van 40+, die nog een kinderwens hebben!

Ik zelf wel, wij proberen het ook al een tijdje, maar wil nog niet echt lukken!

Inmiddels via HA naar Gyn. verwezen voor wat onderzoeken.

Ik heb wel al 2 kinderen uit vorig huwelijk, en mijn man ook eentje.

Voor, ik een hoop over mezelf vertel, ben ik benieuwd of er ook andere meiden van mijn leeftijd zijn, om samen ervaringen te delen!

Groetjes Beele.

Hallo Beele, hier nog een 40+ moeder (40) . Wij denken voorzichtig ook weer over nog een kindje na. Maar we wachten nog op groen licht van de gyn. en ik wacht tot ik weer ongi wordt. Ben 5 weken geleden bevallen met bijna 37 weken, helaas is het niet goed afgelopen.

Maar om op je eerste vraag terug te komen. ja, de wens is er nog steeds!

Hallo Kantje boord!

Wat ontzettend triest dat het zo is moeten eindigen.

37 weken en dan je kindje moeten verliezen!

Wat een grote klap moet je dan wel niet verwerken.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen, en hoop dat je wens op nog een zwangerschap snel in vervulling mag gaan.

Ik ga as woensdag naar mijn gyn. wij hopen daar nieuws te krijgen over evt. IUI behandelingen.

Ik laat het nog horen!

Groetjes Beele.

Hoi Irre-me,

Hoe gaat het met jou?

Ik wacht vol spanning op mijn bezoek as woensdag bij de gyn.

Heb ondertussen wat onderzoeken gehad, en zijn de uitslagen nog gunstig, dan gaan wij starten met IUI behandelingen.

Dat horen we woensdag.

Groetjes Beele.

Hallo, allemaal hoe gaat het met jullie?

Wij mogen gaan starten met IUI behandelingen in september!

Voor ons heel goed nieuws.

Ik vindt het ook heel spannend.

Nog 1 laatste spontane poging.

Laat het nog horen.

Kantje Boord hoe is het met jou?

Je zal het toch nog wel heel moeilijk hebben.

Wat je hebt meegemaakt is ook niet niks.

Ik hoop dat je snel weer zwanger bent na het groene licht van de dokter!

En Irre-my, heb jij al uitslagen binnen?

Groetjes Beele.

Hoi Beele,

Spannend joh dat jullie mogen beginnen. Hoop echt voor jullie dat het voorspoedig zal gaan. Heb geen ervaring met deze behandelingen maar hoor al wel dat het best zwaar kan zijn.

Hier beginnen we langzaam weer terug te komen op aarde als ik het zo even uit mag drukken. De ene dag gaat beter dan de andere. Maar het gewone leven gaat ook door, je kunt niet tegen je andere kinderen zeggen, je mag niet op kamp, je mag niet naar turnen, je mag niet naar honkbal. Dat gaat ook allemaal door buiten de school dus je moet wel weer mee gaan draaien. Dat is soms ook best lekker. Niet dat je het hele gebeuren vergeet, maar soms wil ik ook weer even gewoon doen, niet steeds maar huilen, want dat wordt ik af en toe erg zat.

Groetjes! :hug:

Kantje boord, is misschien maar goed ook dat je andere kindere hebt!

Deze houden je toch op de been en je moet wel, zeker voor hen!

En dat is uiteindelijk ook voor jou en je man het beste!

Al zul je dagen hebben gehad dat je nooit meer op wilde staan!

Geen gordijnen opendoen geen telefoon etc.

Maar je moet wel, en zeker als je kinderen hebt!

Ook dapper dat je ondanks z’n grroot verlies het toch nog een keer wil proberen, en waarom niet, 1 ding is zeker zwanger worden kun je nog, dus zo oud zijn jou eitjes nog niet, nu nog het groene licht!

Hoop voor jou dat het daarna snel mag lukken!

Ja, wij zijn heel blij met deze behandelingen, zijn ook al z’n 2 en half jaar bezig :?

Nu is het nog maar de vraag of ook ik nog 1 goed eitje heb!

We zullen zien!

Groetjes Beele.

Hallo allemaal,

ik wil iedereen van rond 40 jaar met nog een kinderwens of al zwanger, uitnodigen om eens een kijkje te komen nemen op een geheel nieuw forum, speciaal voor deze doelgroep!

Je bent van harte welkom,

http://zwangermoederro.forum2go.nl

groetjes beele.

Hey Beele,

Ik zal zeker een kijkje nemen op dat forum!

Hoe ist verder met je??

Groetjes Mary

Hoi Mary, dat moet je doen gezellig!

We kunnen wel wat nieuwe gezichten gebruiken, en vooral van onze leeftijd, daar is vaak veel minder voor te vinden!

Met mij gaat het wel goed, heb een moeilijke periode gehad, heb alle behandelingen stop gezet vond het echt te zwaar en zag er geen meerwaarde in, eigenlijk ben ik het wat aan het afsluiten, ook daar op dat andere forum is daar ruimte voor!

Maar hoe gaat het met jou?

Vertel, vertel…

groetjes Beele.

@beele wrote:

Hallo allemaal,

ik wil iedereen van rond 40 jaar met nog een kinderwens of al zwanger, uitnodigen om eens een kijkje te komen nemen op een geheel nieuw forum, speciaal voor deze doelgroep!

Je bent van harte welkom,

http://zwangermoederro.forum2go.nl

groetjes beele.

Hallo Beele,

tjonge wel heftig dan,hoop dat je het goed kan afsluiten.

Met mij gaat het goed.

Ik loop nu bij een fert.centrum daar gaan ze verder kijken wat er bij mij loos is.

Ik kom vanaaf wel even kijken op dat forum. :wink:

Groetjes Mary

( Hey Beele ook hier?? )

Tja ik ben 41 en wordt in juni 42 … na het overlijden van ons dochtertje Nikkie* op 20 mei 2008 ( Potter-Syndroom ) is de wens op een volgende zwangerschap alleen maar groter geworden. Niet om Nikkie* te vervangen want zij is niet te vervangen maar wel om weer een beetje zonneschijn te mogen zien na dit grote verlies. We zijn nu ruim 9 maanden verder en ik ben tot op heden nog niet zwanger … ik weet dat gezien onze leeftijd de kansen afnemen maar ik heb nog steeds een hele regelmatige cyclus en zijn er nog geen tekenen van de overgang te bekennen ook medisch gezien mankeren wij beide niets dus is de kans echt nog wel aanwezig dus gaan we er ook voor … er zijn genoeg dames van onze leeftijd die ook een gezond kindje hebben gekregen dus waarom ik ( wij ) niet …

gr. Nicole

Hee, Nicole, jij ook hier? :mrgreen:

Hoi Coni, ja ik heb dit topic ooit eens geopend :wink:

Kom hier nog maar weinig, zo af en toe, maar zag nu je bericht :mrgreen:

De wereld van internet is maar klein he :smiley:

Ik lees je nog!

Groetjes Beele.

Enige tijd geleden wel eens een berichtje geschreven, ik zat toen midden in de 3 IUI-behandelingen, die trouwens allemaal mislukten. Tegen alle doktersadviezen zijn we een time-out ingegaan, even alles weer op een rijtje zetten, even niets moeten en willen wanneer het mij uitkwam. Volgens vrienden waren wij al bezig met de start van een leven zonder kinderen, ik startte mijn website (zelf kralen en daarna de ketting maken) wat mij veel afleiding gaf. Ik voelde ook in de 3e IUI-ronde mijn aandacht afzwakken. Ik prikte niet meer op tijd, het kon mij niets meer schelen. Het gaf mij zoveel pijn en verdriet, dat ik betere tijden voor mijzelf wenste. En nu, in de eerste maand time-out ben ik spontaan zwanger geworden. 7 april heb ik mijn eerste echo, ik ben nu 8,5 week zwanger en kan mijn buik niet meer verbloemen. Ik begin af en toe wel eens te bevatten waar mijn leven mij nu weer heenbrengt. Wie had dit kunnen indenken. Dit wonderbaarlijke gebeuren. Gaf mijn lijf mij aan dat dit eraan zat te komen en ik dus uit concentratie werd gehaald, IVF-behandelingen heb geweigerd etc.? Wie zal het weten. Geef de moed dus niet op en luister heel goed naar je eigen lijf en laat die dokters maar kletsen. Het heeft mij geholpen, op eigen kracht. Misschien een handvat voor degene die hier iets aan kan hebben.

Laluna, ik kom hier eigenlijk zelden, krijg wel altijd een mail als er gepost wordt daar ik dit topic ooit eens gestart ben.

Maar laat ik je eerst eens fatsoenlijk feliciteren meid :smiley:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP :dance:

Dit zijn nu de berichten waar ik vrolijk van word :smiley:

wat leuk voor jou zeg!

mag ik je vragen hoe oud jij bent, heb even terug gelezen maar zag je nergens staan :slight_smile:

Ik zit duidelijk in een afsluit/loslaat fase gezien mijn leeftijd, inmiddels 46 geworden dus ja… maar de hoop blijft stiekum bestaan :wink:

Nou meid, geniet ervan, ik hoop dat alles voorspoedig mag blijven gaan!

Hoi Beele, ik wilde je in eerste instantie een privébericht sturen, jouw naam en verhaal staat mij nog zo bij. Ik heb zoveel geleerd door ieders verhaal dat ik het echt een wonder vond toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Ik wordt in juni 41. Ik werk gewoon nog 36 uur, ben nu bekaf, zit wat suffig achter mijn bureau. Niet misselijk maar wel heel erg moe. Ik draag ook al positiekleding omdat mijn buik enorm uitzet. Was ik 5 kg aangekomen door die hormonen, heb ik die eraf weten te krijgen met sporten en een dietiste. Nu zijn er nog steeds 4 vanaf, maar die buik overstijgt die dikte van 5kg erbij…tis ook nooit goed… :lol:

Die hoop had ik natuurlijk stiekum ook nog, maar ik liet het mijn leven niet meer beïnvloeden. Wel weet ik nu dat de kans op een miskraam, zeker op jouw leeftijd 1 op de 2 is. Dus misschien ligt het daaraan dat het niet lukt. Op 40-jarige leeftijd is dit 1 op de 6. Ook al hoog. Maar het gekke van alles is dat ik vannacht zoiets had als ‘oeps, er groeit iets in mij, wat kan bewegen, wat mijn energie opslurpt’. Zo’n aliengevoel. Je zit nooit meer alleen op de wc… :pray:

Hoe is het nu met jou?

dit is de link :smiley:

http://zwangermoederro.forum2go.nl/

laluna,

ik zit met nog wat gezellige dames van 40+ op een ander forum!

als je zin hebt, je bent van harte welkom, this hier ook zo stil…

ook daar zijn enkele zwangere, om gezellige mee te kletsen als je wil :wink:

Ik schrijf daar veel over het loslaten/afsluiten.

Hopelijk zie ik je daar :smiley: