Hoi hoi
Yara hadden we nu al 4 weken zindelijk. Droeg geen luier meer.
Sinds gisteren plast en poept ze gewoon weer in de broek en als je met het potje aankomt lopen dan begint ze te krijsen en steeds zeggen neeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj ik wil niet!!!
Ook op de wc wil ze niet meer.
Ze heeft wel in de gaten als ze in de broek plast,maar laat het gewoon gebeuren??
Iemand ervaring hoe dit nu kan?
Iemand enig idee of we haar zonder luier moeten laten lopen nu?
Iemand enig idee of we moeten dwingen op de wc of pot te gaan?
Kortom geen idee wat ik hiermee aan moet.
groetjes
Anne was toen wel erg jong, maar Anne is met 1.5 jaar een maand helemaal zindelijk geweest en begon toen uit het niets weer gewoon in haar broek te popen en te plassen. Inderdad net alsof ze het nooit heeft kunnen aanvoelen. Omdat zij zo jong was hebben we er geen aandacht aan besteed en een luier aangedaan…een paar maanden later was ze weer zindelijk. Ik denk als Anne dat nu weer zou doen, ik vol bleef houden en maar bleef wassen, aangezien ze weet hoe of wat, maar Anne is al meer dan een half jaar zindelijk nu en geen 4 weken…dusss moeilijk.
Dank je voor je berichtje. Ja dat wassen maakt me niet zo gek veel uit hoor,maar vind het voor haar dan zo sneu als ze aan het spelen is of op visite zijn of lekker daggie uit zijn.
Maar goed ik verwacht nog wel meerdere reacties,even kijken wat daar uitkomt.
Knap zeg van Anne zo vlotjes al zindelijk
Is er een plotse verandering van iets Schoen???
@dietske wrote:
Is er een plotse verandering van iets Schoen???
Nou niet echt dat ik weet.
Ze moet wel morgen voor het eerst naar de psz. Misschien dat ze daar onbewust dan veel mee bezig is???
Nou knoop haar morgen wel een luier voor hoor,want anders is het ook zo`n l*llige binnenkomer als je meteen 3 keer je broek nat hebt als nieuweling.
Hoe gaat het nu met Yara is ze alweer zindelijk?
neeejjjjjjjj en ze krijst het uit als je het woord potje of wc zegt :think: :think: :roll: :roll: :roll:
Nou ja we knopen wel weer een luier om hoor,zo ist ook niet wat.
We proberen het later wel een keer weer.
maar blijf het raar vinden na zo`n tijd lekker zindelijk te zijn geweest. :think:
Tjee dat is idd erg raar :think: met Fleur gaat het nog steeds super, 's nachts ook nog :thumbup: zou zij ook zo’n terugval krijgen dan?? Je hoort het wel vaker he!
Misschien even geen aandacht aan schenken en voor je het weet is ze weer zindelijk!
Yara weigert nog steeds om op de pot te gaan :thumbdown: :thumbdown:
Ze komt doodleuk aanlopen en zegt mamma even verschonen. Yara heeft poep/plas gedaan :think: :think: :think:
Wat moet je hier nu weer mee???
Tja, wij hebben hier misschien een ouderwetse opvoeding, maar ik zou toch de luier uitlaten en goed belonen met bv een sticker of desnoods een rozijntje als ze het aangeeft voor ze het doet.
Moeilijk hoor, met Anne hadden/hebben we gewoon echt veel geluk.
Sterkte, hopenlijk gaat het snel beter.
(btw bij ons op de psz worden de kinderen juist extra snel zindelijk omdat ze zien dat andere kindjes ook naar de wc gaan…misschien de juffen op school haar wat extra erbij betrekken als een ander kindje naar de wc moet? Tis maar een idee)
Nou werkelijk ze wil gewoon niet en ook al beloof je haar een dagje uit of weet ik al niet wat. Ze wil gewoon weg niet meer.
Luier aflaten heb ik een week volgehouden,maar ik moest haar wel 7 keer op een dag verschonen en daar had ik ook weer genoeg van en dan vond ik een week volhouden al lang van mezelf.
Deze is moeilijk. :think: :think: Vooral omdat ze nu al vrij lang laat van op het potje gaan.
Lucas was hier met twee jaar droog, maar na een tijdje deed hij kaka in de broek. En ik was het na enkele dagen al beu om steeds die broeken te verschonen. :roll: Dus koos ik opnieuw voor een pamper. :oops:
Kwam er dan nog bij dat hij ziek werd en diarree kreeg. Dus pamper bleef lang aan.
Sinds vorige week pamper opnieuw af en hij doet alles op de pot.
Dus misschien nog effe wachten, niks meer zeggen van die plasjes op de pot en zo en na een tijdje opnieuw pamper aflaten wen zien wat ze doet. :think:
Het zla wle terug komen hoor, maar mischien is er nu veel te veel aandahct voor dat plassen op het potje en heeft ze er geen zin in. :think:
Ik weet wel dat je niet mag dwingen om op het potje te gaan. heb ik eens gelezen bij suppernany.
Veel succes meid.
Yara poept nu altijd wel op het potje,maar ze plast in de broek.
Gisteren had ze net op pot gepoept en ik zei zullen we de luier maasr uitlaten??? Jij doet het zo knap op het potje altijd,dat je ook wel plasjes kan doen op potje (wat ook geregeld gebeurd)
Nou dus Yara luier afgelaten en Yara staan in de keuken haar handen te wassen,zie ik een plas onder het stoeltje waaar ze op staat.
Blijkt ze gewoon te plassen.
Maar goed het begin is er weer.Poepen doet ze niet meer in de broek :dance:
Maar ze plast gewoon wel 6 keer op een dag de kleren nat als ik geen luier omdoen. Ik heb het al een keer 5 dagen volgehouden zonder luier,maar ze zal er nog wel niet aan toe zijn denk ik.
en hoe gaat het nu met de zindelijkheid van Yara?
Ben nu ook wel benieuwd??