4 minuutjes

Mijn dochter 8 maanden krijgt als laatste fles om 20:15 210cc een papfles.



Deze heeft ze binnen 4 minuutjes op.

Is dit wel goed ?



Ik heb speen 3 erop staan speen 2 is geen optie want dan komt de pap er niet uit.

Maar binnen 4 minuutjes lijkt me toch een beetje te snel, dit doet ze nu sinds een week :S

Als ze er geen last van heeft na de tijd lijkt het me geen probleem hoor. Heb je al eens een 3 standenspeen geprobeerd?

@Fryskefaam wrote:

Als ze er geen last van heeft na de tijd lijkt het me geen probleem hoor. Heb je al eens een 3 standenspeen geprobeerd?




Ze wil niet drinken uit een 3 standen speen.

Dan verslikt ze der constant.



Denk omdat uit een 3standen speen uit een streepje melk komt en niet uit een gaatje ofzo…

Misschien kun je de pap wat dikker maken :think:

Denk dat ik hem ook iets dikker zou maken :think:

maar op 200cc doe ik 3 scheppen nutrix.



Mogen toch maar 3 scheppen zijn ofniet ??

Ik heb gisteravond 4 scheppen nutrix in der fles gedaan en daar deed ze 50 sec langer over.



Kan ik bijv ook gewoon 6 a 7 scheppen erin doen ??

Weet eigenlijk niet hoeveel scheppen je “mag” doen wij deden altyd 180 en dan 5 scheppen… dan is ie wel dik tenminste hier weg :wink:

En ja 50 sec hmmmm das niet echt langer :mrgreen:

en als je t dan nog met een lepeltje geeft ?



gr loes

Heb net 5 scheppen nutrix bij 200cc opvolgmelk gedaan en de fles was perfect.



Ze heeft er iets langer dan 7 minuutjes overgedaan en ze was werkelijk doodmoe, heb der echt allang zo niet meer gezien zo doodmoe van de fles.



Aahh zo heerlijk om te zien :inlove: :inlove: :inlove:





dyfaine: Als ik dat van een bordje moest geven dan moet ik er denk ik 20 scheppen nutrix bijdoen om het zo dik te kunnen krijgen zodat ik het met een lepeltje kan geven.



Maar ik wil de laatste voeding graag in een fles geven vind dat altijd zo’n heerlijk rustmoment :slight_smile: