4 maanden sprong.

Hoe erg was hij bij jullie? :shifty:

Wat deed hij/zij niet/wel? en wat kon hij/zij ineens?

En was nog altijd aan het ontdekken… :shifty:

:think:

Niks van gemerkt eigenlijk… ja ze ging rollen in die periode.

Heb je dus niks aan, aan deze reactie :oops:

Eerst was Luc wat onrustig 's avonds en werd 's nachts ineens wakker om 01.00 uur :shock:

Na een fles ging hij ook niet slapen en uiteindelijk viel hij pas rond 05.00 weer in slaap en dat 2 dagen achter elkaar.

Daarna begon Stan, maar hij hield het zelfs 4 dagen vol. Ook rond 01.00 wakker en pas rond 05.00 in slaap vallen.

Je snapt dat wij na 6 slechte nachten helemaal op waren :zzz:

Afgelopen nacht is het gelukkig weer goed gegaan en sliepen de jongens van 22.00 tot 06.00 en nu afwachten wat komende nacht gaat brengen…

Nu kan Luc ineens omrollen van rug naar buik en weer terug. En Stan kan zijn voetjes vastpakken.

Of het een sprongetje is geweest? Ze zijn ook wat verkouden en wat verhoging, dus ze kunnen zich ook niet lekker voelen? Ik denk meer een sprongetje, want verder hebben ze overdag nergens last van gehad.

Saskia, is het alleen 's avonds/met slapen gaan geweest?

Riley kan omrollen van buik naar rug, en weer terug, pakt alles op met zijn handjes, vingers zijn reuze interessant, en hij slaapt/valt moeilijk in slaap, hij zou om 16.30 u in bed moeten liggen, maar ligt er net een half uur in. Heb hem stil gekregen door hem een warm badje te doen, en daarna bij papa wiegen…

wil je niet bang maken, maar pas je op met wiegen. ze zeggen dat je een beebje niet kan verwennen, maar wel gewennen.

mischien heeft hij behoefte aan regelmaat? alles op hetzelfde moment. avondritueeltje. mischien doe je dat al hoor, dat weet ik natuurlijk niet :wink: maar mischien is hij toe aan een nieuw dagritme :think:

hoe lang slaapt hij overdag dan?

mischien heeft hij overdag minder slaap nodig. zou het dutje van half 5 schrappen, en hem dan om 18.00 in bajde doen, flesje en naar bed.

hij is ook lekker vlot he met rollen :clap: knappe vent :inlove:

niets van gemerkt, eigenlijk nog helemaal geen echte sprong gemerkt!

@maria74 wrote:

wil je niet bang maken, maar pas je op met wiegen. ze zeggen dat je een beebje niet kan verwennen, maar wel gewennen.

mischien heeft hij behoefte aan regelmaat? alles op hetzelfde moment. avondritueeltje. mischien doe je dat al hoor, dat weet ik natuurlijk niet :wink: maar mischien is hij toe aan een nieuw dagritme :think:

hoe lang slaapt hij overdag dan?

mischien heeft hij overdag minder slaap nodig. zou het dutje van half 5 schrappen, en hem dan om 18.00 in bajde doen, flesje en naar bed.

hij is ook lekker vlot he met rollen :clap: knappe vent :inlove:

Zijn dutje van half 5 is zijn in slaap moment tot de volgende ochtend.

Dus die schrappen raakt hij alleen maar overstuur.

(hij slaapt vanaf half 5 tot 23.00 u en dan tot 06.00 u.

Overdag, hij heeft geen minder slaap nodig, hij is gewoon helemaal overstuur, en heeft pijn.

Hij overstrekt zich heel erg.en ligt steeds vaker in de kommahouding.

Hij heeft een vast dag ritme, die verander ik elke keer wanneer het nodig is.

wauw, half5 naar bed. wat vroeg joh. daisy krijgt om 18.00 een fles nadat ze in badje is geweest en dan naar bed. rond half 11 maak ik haar wakker en krijgt ze een flesje, en dan tot 7.00 slaapt ze verder.

mischien heeft hij last van zn tandjes? :think: jeffrey was ook 4 maanden.

ik denk ook maar mee hoor :hug:

osteophaat mischien als hij zich zo overstrekt?

@maria74 wrote:

wauw, half5 naar bed. wat vroeg joh. daisy krijgt om 18.00 een fles nadat ze in badje is geweest en dan naar bed. rond half 11 maak ik haar wakker en krijgt ze een flesje, en dan tot 7.00 slaapt ze verder.

mischien heeft hij last van zn tandjes? :think: jeffrey was ook 4 maanden.

ik denk ook maar mee hoor :hug:

osteophaat mischien als hij zich zo overstrekt?

Ik ga moregn een Osteopaat bellen daarvoor (het overstrekken.)

ik dacht eerst ook tandjes en het CB ook, omdat hij een wit puntje heeft waar een kies zit, maar een kies nu al? :think:

en? ben je wijzer geworden met een osteopaath?

kiesje :think: je weet het nooit natuurlijk. er zijn verhalen dat er babietjes gboren zijn met een tantje :mrgreen:

daisy had van de week een mopper dagje. zelf dacht ik of haar tandjes die opspelen of de warmte. ik heb haar chamodent gegeven, en waarempel het heeft geholpen :thumbup: dus waarschijnlijk toch haar tandjes dan.

Ik moet donderdag even terug bellen.

Hij slaapt nu weer, en hoop eigenlijk dat hij een uur slaapt, zodat hij wat later vanvond naar bed kan, zodat we een nieuw ritme creeën…