4 maand , verkouden en hoesten

Even een vraagje , wat doen jullie met verkouden en hoesten ?

Veron is al een flinke tyd verkouden eerst kreeg hij een puf van de HA toen moest ik neusspray met zout gebruiken wat niet hielp , nu een andere neusspray gekregen en druppels voor het hoesten .<

Echt zo zielig hij hoest zich een ongeluk en spuugt zelfs soms ervan omdat hij zo erin doorgaat.

Verder gebruik ik , luuf , gaan we samen stomen in de douchkabine en gebruik ik ecaliptus erbij als we douchen .

Hebben jullie nog tips , ik denk erover om een verwijzing naar de kinderarts te vragen want hij heeft het al zeker een week of 5 kan toch niet zo blijven aanklungelen ?

alvast bedankt

@dyfaine wrote:

Echt zo zielig hij hoest zich een ongeluk en spuugt zelfs soms ervan omdat hij zo erin doorgaat.

Hij blijft er dus ook echt in hangen? Hmmm…Rhodé heeft dit ook gehad en heeft toen kinkhoest gehad. Misschien dit even aangeven bij je huisarts?

Ze kunnen er niets aan doen eigenlijk. Alleen als je kinkhoest in de eerste 3 dagen ontdekt krijgt je kindje antibiotica.

Nu is het eigenlijk uitzieken, en de dingen doen die jij al heel goed doe!

Heel veel sterkte!

Oh ja, luuf gebruikte ik ook voor Rhodé, maar zij werd daar alleen maar benauwder van. Lijkt stom, maar bij haar werkte dit echt zo…