4 in september en naar de basischool ( wennen)

Bij de oudste ben ik er 2x bij geweest. De 1e keer 2 uurtjes en ben ik weg gegaan, de 2e keer heb ik een half uur gezeten.

Toen ze voor het echie ging, heb ik haar alleen wat langer geknuffeld :mrgreen:





En daarna met rood betraande ogen de klas uitgehold :roll:

Watje…

@Madre wrote:

Watje…




Ik weet het…

Was nog niks vergeleken met toen ik weg ging met de wenochtend overigens…



Schaam me er overigens niet voor :angel:

@Becca wrote:

@Madre wrote:
Watje…


Schaam me er overigens niet voor :angel:


Mamawatjes zijn cool! 8)

:smiley:



Ik denk overigens dat ik het ook wel moeilijk ga krijgen. Mijn jongste naar school…pfff…

Ik gok dat ik er minder moeite mee heb, als de jongste gaat :think: Denk dat ik het best wel fijn zal vinden om die tijd voor mezelf te hebben :shifty:

@Madre wrote:

:smiley:



Ik denk overigens dat ik het ook wel moeilijk ga krijgen. Mijn jongste naar school…pfff…


Ja hé, mijn jongste in januari, 2,5 jaar, mijn klein ding wordt ook groot!! :frowning:

@Becca wrote:

Ik gok dat ik er minder moeite mee heb, als de jongste gaat :think: Denk dat ik het best wel fijn zal vinden om die tijd voor mezelf te hebben :shifty:


Ik juist wel, da’s precies zo’n definitief afscheid van je kleinste… vind ik…

@Becca wrote:

Ik gok dat ik er minder moeite mee heb, als de jongste gaat :think: Denk dat ik het best wel fijn zal vinden om die tijd voor mezelf te hebben :shifty:




ik ook



Maar toch, ik ben met hem zo lang thuis geweest.

Komt wel goed, hij is er aan toe en ik ook…

Hier duurt het nog zeker 2 jaar voor het huis leeg is, dus ik heb nog lang genoeg om er aan te wennen :mrgreen:



We zitten momenteel echt in de tropenjaren met de twins, dus ik ben stiekem wel blij dat ze ouder worden, dan kunnen we hopelijk ook beter met ze communiceren en kunnen ze zelf meer.