3x origineel cadeau ideeën ouders voor 40 jarig getrouwd huwelijk

In de zomer zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en ze nemen ons mee op vakantie naar een van de canarische eilanden, heerlijk! Nu willen we graag een cadeautje geven als we daar zijn maar geen idee wat. Het moet wel redelijk makkelijk te vervoeren zijn ivm plek in de koffer enzo.

Voor thuis vragen we familie om het huis te versieren als we terug komen en hebben we als leuk cadeautje de voorpagina van de krant van 40 jaar geleden. Verder willen we geld geven zodat ze een electrische fiets kunnen kopen.

Daar willen we graag het appartement versieren, dat zou het reisbureau met de hostess proberen te regelen maar dan nog een leuk kleinigheidje. We hebben alleen geen idee wat… hebben jullie een leuk idee?

Hoi Vlinder. Wat leuk om met elkaar weg te gaan. Wij zijn enkele jaren terug mee uit vakantie naar Thailand genomen door mijn ouders voor hun jubileum. Wij hebben toen een video gemaakt van oude video filmpjes en foto’s en meer recente films en foto’s, met leuke teksten er tussendoor en natuurlijk muziek van de afgelopen xx aantal jaar. Mijn vader had zijn laptop mee (doe hij altijd, dus daar hadden we op geregend) en wij hadden een DVD met de video er op mee met natuurlijk een leuk hoesje eromheen. Ze vonden het super leuk! Overigens hadden we ze die avond eerst mee uit eten genomen en daarna in het huisje de film laten zien.

Het volgende jubileum komt er aan. Mijn ouders willen in de meivakantie 2013 een leuk huis ergens in europa huren, dus wij willen dan ook weer een leuk cadeau geven. Ik lees dus mee!!!

Veel plezier met de voorpret!

Wat dacht je van kwartetcadeau met het bekende ervan en erachter.

Een kleinigheidje, maar toch persoonlijk, want je maakt het met je eigen foto’s. En ook leuk om op reis te spelen natuurlijk :thumbup:

Mijn kinderen geven dit binnenkort ook aan hun opa en oma voor hun 40 jarige bruiloift. Kunnen ze fijn spelen met elkaar :mrgreen: