3x met 37 w. bevallen van 6-7 ponder, nu weer??? + Bub !!!

Gewoon even om dat ik nieuwsgierig ben hoe anderen hier tegen aan kijken:



Ik ben nu bijna 36 weken zwanger en al 3 x in de 37ste week bevallen, daarbij ben ik zelf ook met 37 weken geboren tussen 6 en 7 pond.



1e: 37,5 gewicht 3460

2e: 37,6 gewicht 3540 (wel inleiding, maar toen had ik al ontsluiting)

3e: 37,1 gewicht 3260



(laatste 2 cijfers gewicht weet ik even niet exact).



Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat ik weer met 37 weken ga bevallen, maar ik hou er wel rekening mee, (alhoewel ik het nog helemaal niet beu ben en nog best tot 40 weken door zou willen lopen!!).



De gyn zei dat ze dacht dat ik de 40 weken niet zou gaan halen omdat je toch vaak ziet dat een dergelijk patroon zich herhaalt bij sommige vrouwen en in sommige families :think: , wat denken jullie? Is dit toch een (klein) beetje vrouw afhankelijk of gewoon puur toeval?



Over een paar weken zal ik weten of dit kindje ook weer rond dezelfde termijn met ongeveer zelfde gewicht geboren gaat worden :mrgreen:



Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeën!

Geen idee, zou zomaar kunnen natuurlijk! Wel heel speciaal als dat nu weer gebeurt!



Mijn eerste is geboren met 36+0 en woog 2785 gr

Mijn tweede is geboren met 37+1 en woog 3030 gr



Ohja ikzelf ben met 41 weken geboren en woog 3250 gr!

Geen idee. Mijn kindjes zijn beide gehaald. Eerste ivm zwangerschapsvergiftiging en de andere ivm hellp. De eerste met 39+5 de ander met 40. Beide ongeveer even zwaar (3790 en 3765). Waarschijnlijk had ik overtijd gelopen als ik geen complicaties had gekregen, want bij beide had ik nog geen ontstluiting. Mijn moeder heeft van mij ook overtijd gelopen, maar ik woog slechts 2550 gram.

De eerste hier met 40+2 en 6 pond

De tweede met 40+3 en 7,5 pond.

1e 41/3

2e 41/2



ik ga er maar van uit dat ik bij de derde ook overtijd ga dan valt het alleen maar mee.

Bij Levi overtijd (41 weken) en bij Yari ingeleid met de 38 weken.

Deze word waarschijnlijk ook weer ingeleid.



Maar in onze familie zijn het eigenlijk allemaal latertjes en grotere kids :thumbup:

Leuk de reacties, ik denk zelf dat er niet zo veel van te zeggen is en dat het toeval is geweest… Ik gok zelf dat ik deze keer het langst zwanger zal zijn van alle keren. Gewoon gevoel :angel:

Die van mij waren allebe een ruime week te laat. Ben benieuwd wat nummer drie gaat doen :wink:



Ik was zelf ook te laat, trouwens.



Groetjes,

LaBruja

1e 40.6 en 3920gr

2e 40.0 en 3900gr

3e???



Ikzelf 41.4 en 35??gr

1e 39,4 w 4020 gram

2e 39,4 w 3130 gram



Ik was zelf met 40 w. Maar licht gewicht .

@Marda wrote:

Leuk de reacties, ik denk zelf dat er niet zo veel van te zeggen is en dat het toeval is geweest… Ik gok zelf dat ik deze keer het langst zwanger zal zijn van alle keren. Gewoon gevoel :angel:


Ben benieuwd! :inlove:

Hier beide kindjes spontaan met 39+4.

Dus mocht er ooit nog een derde komen dan kan ik de datum in de agenda zetten :mrgreen:

Ik ben zelf geboren met krap 37 weken en woon 2280. Mijn dochter werd geboren met 36+5 en woog 2740…

Zoonlief 1 40+4 3080 gram

Zoonlief 2 37+2 2700 gram



Ik ben op de uitgerekende datum geboren en woog 2300 gram.



Liefs Suzanne

Hier alledrie de kinderen geboren rond de 38 weken, en alledrie tussen de 8 en ruim 9 pond in.

Stel dat er ooit nog een 4e zou komen, dan verwacht ik niet veel lange dan 38 weken rond te lopen en zeker weer rond dit gewicht, haha.

Hoi Marda,



Ben mee benieuwd wanneer jullie kleintje komt kennismaken met jullie ! :inlove:



Bij Marijke: 39.3 weken (ik lag plat sinds ik 28 weken zwanger was, mét weeën én 3 cm ontsluting). 3,450 kg en 49 cm



Bij Tineke: 40.3 weken (ingeleid) 3,350 kg en 51 cm



Bij Maaike: 40.2 weken (ingeleid) 3,270 kg en 49 cm



Bij Michaël: 37.1 weken (heel spontaan) 2,970 kg en 47 cm.





Ikzelf ben op de uitgerekende datum geboren: 2,6 kg



Ik wens je alvast nu al een voorspoedige bevalling toe en een pracht van een beebje.



liefs en :-*

Gerda

hier nr. 1 38+2 en 3920 gram en

nr 2 39 weken en 4235 gram



ik gok nu tussen de 38-39 weken en denk toch wel rond de 4 kilo, misschien iets meer… de VK gokt hetzelfde :wink:

@gerda wrote:

Hoi Marda,



Ben mee benieuwd wanneer jullie kleintje komt kennismaken met jullie ! :inlove:



Bij Marijke: 39.3 weken (ik lag plat sinds ik 28 weken zwanger was, mét weeën én 3 cm ontsluting). 3,450 kg en 49 cm



Bij Tineke: 40.3 weken (ingeleid) 3,350 kg en 51 cm



Bij Maaike: 40.2 weken (ingeleid) 3,270 kg en 49 cm



Bij Michaël: 37.1 weken (heel spontaan) 2,970 kg en 47 cm.





Ikzelf ben op de uitgerekende datum geboren: 2,6 kg



Ik wens je alvast nu al een voorspoedige bevalling toe en een pracht van een beebje.



liefs en :-

Gerda




Wilde idd zeggen, jongetjes komen toch vaak eerder dan meiden, dus waarom zou je nu langer doorlopen? :stuck_out_tongue:

(hihi geintje marda, heb uiteraard geen idee wat het worden gaat :- )



Hier

40+2 en 3820

39+3 en 2970



Ik ga deze ronde ook wel weer uit van rond de 40 wkn. Deze kleine wordt rond de 7 a 7,5 pond geschat, maar ja je weet het nooit natuurlijk, ben ook wel erg benieuwd marda of dit patroon zich voortzet

Grappig dit en bij mij klopt het wel dat jongetjes eerder komen (hoewel maar een paar dagen :wink: ):

1e j 41 wk 3120 gr

2e m 41+3 4280 gr

3e j 41 wk 3660 gr

Dit wordt een jongetje en ik ben 18 december uitgerekend…vrees dus dat het Kerst zal gaan worden :? .

Marda, spannend denk dat deze dan ook volgens jou rijtje geboren wordt in de 37e week :thumbup: en dat is bijna :shock: begint het nu niet extra te kriebelen haha.



Ik zelf ben met 37 wkn geboren en was 3200 gram,

Y.eline ook met 37 weken en was 2800 gram.

Indy was met een ks met 38.5 weken en was 3565 gram

En dit ventje wordt ook met een ks gehaald tussen kerst en oud/nieuw dus ook in de 38e week :lol: of hij moet nog een andere verrassing in petto hebben hahaha…