Hey meiden,
Wetend dat er niets voorspelbaar is, zou ik gaat van de mama’s die 3 kindertjes of meer hebben, met hoeveel weken en dagen zwangerschap ze bevallen zijn?!
Onze oudste is met 15 dgn over tijd geboren en onze 2e met 8 dagen over tijd. Kortom met 42 weken en ermee 41 weken.
En jullie?
Bedankt alvast!
Groetjes
39+6, 40 precies, 40+1, 39+5.
Ik beval dus redelijk UD proof.
De VK zei bij de jongste dan ook bij de controle met 39 weken: nou we zetten de volgende controle wel in de agenda, maar je komt vast niet opdagen :lol: .
Dat heb je kap gedaan MamaMarije!!
eerste 37 + 5
tweede 37
derde 38 +2 , dus die bleef het langste zitten
1e 41 weken
2e 41+1
3e 40+5
Allemaal eigenwijsjes dus :mrgreen:
hm… helaas aan mijn antwoord zul je niks hebben
alleen Luna is “natuurlijk” gekomen en precies met 40 weken
Odin en Seth zijn gehaald (Odin 38 weken en Seth 39+1)
hoop dat je niet telang meer hoeft te wachten iig
Mats 39+4
Aukje 39+4
Dus nummer 3 dan ook maar
Haha bedankt alvast voor de reacties, het verschild dus echt enorm.
Vind het onwijs leuk om te lezen btw van iedereen!!!
Mooie vraag!!! Ik zou ook graag horen hoe lang de bevallingen duurden!.
Mijn 1e; 41.5, langdurig gebroken vliezen, daarna 30 uur weeen waarvan 20 uur met opwekkers.
Mijn 2e; 40.5, 4 uurtjes weeen.
Mijn 3e ???
@Robin03 wrote:
Mijn 1e; 41.5, 60 uur weeen waarvan 20 uur met opwekkers.
Mijn 2e; 40.5, 4 uurtjes weeen.
Mijn 3e ???
oké…
1e met 39+6 ook met opwekkers (langdurige gebroken vliezen, dus er moest actie in de taxi), 9 uur van infuus prikken tot kind op buik.
2e met 40 weken, 6 uurtjes van eerste (mini) wee tot kind op de buik (die eerste mini wee beschouwde ik toen overigens nog niet als begin van de bevalling… tussen het moment dat ik zoiets had: ja dit is serieus en kind op de buik zit zo’n 4 uur en 7 minuten persen).
3e met 40+1, 3 uur van 1e wee tot op de buik, waarvan (naar boven afgerond) 3 minuten persen. Alles was snel, veel en groot bij zijn bevalling :lol: .
4e met 39+5, ruim 3 uur vanaf 1e wee tot op de buik en zo’n minuut of 3 a 4 persen.
@Robin03 wrote:
?
1e van begin tot einde 15 uur ( dik 2 uur persen en uiteindelijk met flink geweld gehaald )
2e van begin tot einde 3 kwartier :shock: ( 1 x persen )
3e van begin tot einde 6 uurtjes ( 10 minuten geperst ofzo )
Van Mats 6 uurtjes.
Van Aukje een uur en 3 kwartier.
eerste 42 weken, 14 uur over gedaan (inleiding)
tweede 37 weken, 20 uur
Derde 40+6, geen weeen, vliezen braken…35 minuten later lag ie op mijn buik :shock: …lancering
Vandaag werd mij door de vk duidelijk gemaakt dat de kans erg aanwezig is dat ik weer overtijd ga raken.
Eerste met 42+1, ingeleid en 14 uur vanaf het inbrengen infuus; 16 vanaf breken van vliezen.
Tweede met 40+6, vanaf de eerste wee 3 uur en vanaf het breken van de liezen 45 minuten.
Derde dus nog onduidelijk :lol: maar de kans is dus blijkbaar groot dat het weer gebeurt.
@Matsjo wrote:
Van Mats 6 uurtjes.
Van Aukje een uur en 3 kwartier.
zo dan, broertje komt er zeker uit vallen straks?
Wie weet, als het maar op een kussen is
1ste: 38+4, vanaf breken van de vliezen door de gyn 1.5u (daarvoor enkel een paar harde buiken gehad, die verder niet echt doorzetten)
2de: 38+4, vanaf spontaan breken van de vliezen 8 minuten (maar ongeveer een uur in totaal vanaf het moment dat ik iets voelde)
deze: nog geen idee, maar ik gok 38+4 en ik draag een vangnetje (Matsjo, misschien ook wel een ideetje voor jou? :lol: )
Hier alle 3 anders :lol:
Nmr 1 met 37 weken gebroken vliezen en gelijk weeen. Na 9 uur viel het stil en is het opgewekt met infuus in totaal heeft de hele bevalling 16 uur geduurd.
Nmr 2 was een geplande ks en ze is keurig zonder rare dingen tot 38+6 wkn blijven zitten.
Nmr 3 was een vreemde zwangerschap met 27 wkn aan de weeenremmers met 34 wkn ermee gestopt en 4 dgn erna braken mn vliezen. Uiteindelijk heeft mn kleine vent tot 36 wkn in mn buik gezeten en is gehaald met een ks.
Hier nummer 1 een week na de uitgerekende datum…
Nummer 2 op de (door mij ) uitgerekende datum, volgens VK-datum een week te vroeg
Nummer 3 met 39 weken…na breken van de vliezen enorm snel op mijn buik…
Allemaal spontane bevallingen, wel moet ik erbij vertellen dat mijn leeftijd een rol speelde bij de laatste 2 (placenta was in beide gevallen ‘op’, dus mijn lichaam/de beebs pikten dat op om de bevalling in gang te zetten).
@Hannah25 wrote:
eerste 42 weken, 14 uur over gedaan (inleiding)
tweede 37 weken, 20 uur
Derde 40+6, geen weeen, vliezen braken…35 minuten later lag ie op mijn buik :shock: …lancering
Hannah, je geeft me hoop!!!
Onze oudste werd geboren met 42 weken en een dag na 20 uur ellende en de jongste werd geboren bij 41 weken en een dag na 20 uur lang zweten…
Noemi; ik zou die dag idd nergens heen gaan als ik jou was