3D, maar wanneer....

Wanneer heb jij je 3D laten maken?

Ik kan me herinneren dat voor de 30e week je de mooiste foto’s krijgt, omdat je dan het kindje mooi in beeld kan krijgen.



Wat is jou ervaring en met hoeveel weken ben je geweest :inlove:

wij hebben het met 26 weken laten doen en was zooooo mooi :inlove:

Ons ventje had al een lekker speklaagje, bolle wangetjes, maar was toch nog goed in beeld te krijgen.

En we zagen gewoon al haartjes door het vruchtwater wapperen hihi en hij bleek idd veeeeeeel haar te hebben bij zijn geboorte :inlove:

Hier ook 26 weken.

Bij Valentijn met iets meer dan 21 weken en toen was het wel cute, maar toch niet zo mooi achteraf als met Jonathan, die hebben we met 18 weken en met iets meer dan 28 weken :inlove: :inlove: Inderdaad toen ook al veel haartjes te zien enzo :thumbup: Dus snel boeken die hap :thumbup: :thumbup: :inlove: Na 30 weken wordt het vaak moeilijker om ze goed in beeld te krijgen (zeggen ze). :-* en nu ga ik slapen, morgen weer vroeg school :oops: :oops:

Hoi hoi,



Bij Lars ook rond de 26/27 weken. Nu ook alweer een afspraak gemaakt voor de pretecho. Kom nu geloof ik op 27 weken.



Ze zeggen dat na de 30 weken de kleine soms te groot is om compleet op de foto te krijgen.

Bij D. met 26,4 hele mooie echo’s! Ze kon nog helemaal in beeld!



Bij R. 28w ook heel mooi, kon nog net helemaal in beeld! En net even iets voller gezichtje dan bij D.



Ik zou dus zeggen 28w! :thumbup:



Leuk!! :inlove:

@F’lien wrote:

Wanneer heb jij je 3D laten maken?

Ik kan me herinneren dat voor de 30e week je de mooiste foto’s krijgt, omdat je dan het kindje mooi in beeld kan krijgen.



Wat is jou ervaring en met hoeveel weken ben je geweest :inlove:




30 is te laat dan kan het zijn dat ze het niet goed kunnen zien hier 25 weken zie avatar :wink:

Bij Nathalie hebben we het met 26+3 laten doen.



Ik heb van het kindje wat ik nu draag al een 3-D foto van 9 weken :inlove:

Zie je echt zo’n boontje :mrgreen:

Hier met 23 wkn 5 dgn haha dus aan mn antwoord heb je niets :wink: maar kijk maar naar mn avatar; prachtige plaatjes leverde het op!



(ze vroeg ons aan het eind of we tevreden waren. En dat zijn we zeker, maar bij thuiskomst bedacht ik me dat ik het ook leuk had gevonden als ze het kindje even in zn totaliteit erop had gezet. Ik weet niet of dat nog te doen is op jouw termijn, maar zeker de moeite even te vragen natuurlijk!)

Hoi hoi



hier met 28 weken prachtige pics!

Hoi!



Tussen de 25e en 30e week schijnen ze de mooiste 3d echo’s te kunnen maken. Het kindje zit dan nog ruim in het vruchtwater. Vanaf 30 weken krijgt het kindje steeds minder ruimte.

Ik heb echter na 30 weken ook een 3d echo gehad en die was ook nog wel mooi hoor. Dit was echter wel meer op het gezichtje gericht, de rest paste er niet meer op hihihi

Bij 28 wkn had ik het gedaan… Werd ook aangeraden door de echobureau! Top kwaliteit, mooie foto’s + opname…:thumbup:

Hier dus mijn 3decho…

Wow, mooie foto zo recht van voren, kan het gezichtje goed zien zeg! :inlove:

Dit is een echo bij 22 weken. Wel mooi helemaal in beeld, maar nog een mager meiske.







Had achteraf later ook nog wel eentje willen laten maken bij een week of 28.

@Beebie wrote:

Wow, mooie foto zo recht van voren, kan het gezichtje goed zien zeg! :inlove:


Thanks :mrgreen:

bij beide met 26 weken,en waren echt mooie beelden :inlove:

@Noor82 wrote:

Dit is een echo bij 22 weken. Wel mooi helemaal in beeld, maar nog een mager meiske.



Had achteraf later ook nog wel eentje willen laten maken bij een week of 28.


Deze is ook mooi :thumbup: Dan zie je tenminste nog een lichaam :mrgreen:

Bij 25 weken.

Heb eens even rond gesnuffeld, maareh wat een geld zeg :o :silenced:

Ik wil ook graag nog een fotoreportage laten maken en heb de neiging te kiezen ipv en/en.

Manlief zit in de ww, dus de extra’s liggen er even uit, dus vind van mezelf dat ik een keuze moet maken.



Verder kijk ik nooit meer de 3D die ik heb laten maken, maar de zwangerschapsreportage bekijk ik regelmatig en hangen in de kamer :inlove:



Dus denk deze keer geen 3D maar een familiereportage :inlove: