voor een lieve vriendin die daar woont…
2012 is in aantocht…
Zat net te zoeken naar een livecam. Op dit moment is het vuurwerk in volle gang daar. HAPPY NEW YEAR!!!
heb samen met tim een vuurpijl al aangestoken,
want jeetje wat ik mis ik hun in deze periode…
strakjes bel ik naar new zeeland, als ik er door kom…
daar woont famlilie, en die mis ik ook super…
wie van jullie heeft ook familie wonen die zo ver weg woont ???
Mijn vader, zijn vrouw, mijn stiefbroer en kinderen en mijn stiefzus wonen in Nieuw-Zeeland. Mijn vader en zijn vrouw woonden eerst in Christchurch paar 100 meter van waar die aardbeving in februari was en zijn in juni na de zoveelste grote naschok naar Dunedin verhuisd omdat ze het niet meer trokken. Ik mis ze best wel, maar gelukkig hebben ze nu eindelijk skype en kunnen we elkaar zien.
Ik vind het ook zo’n gek idee dat het daar al 2012 is. Een van mijn gastkindjes is voor een aantal weken in Australie. Hij leeft dus al in 2012 terwijl wij nog in 2011 zitten
Mijn broertje is volgens mij ook druk aan het feestvieren (Sydney) :dance:
wat toevallig mijn ome Henk woont ook in Christchurch…
heb ze helaas al 4 jaar niet meer gezien, maar wel veel mail contact ect…
4 broers van mijn onlangs overleden oma wonen in Canada, maar die ken ik verder niet.
Raar idee hè dat het in Australië al 2012 is en hier nog niet 8)
Mijn zus zit momenteel in de Dominicaanse Republiek…
Vorig jaar ook al rond deze tijd.
Blijft wennen…
Mijn allerbeste vriendin woont in Perth, Australie met haar 2 knappe zoons. Zij komt daar ook vandaan en ik heb haar in China leren kennen. Helaas ben ik niet uitgekozen door All you need is Love om naar haar af te reizen
Het millenium heb ik meegemaakt in China waar ik toen woonde. Was toen in een live verbinding met Radio Rijnmond die wilden weten hoe erg de millium bug zou zijn :mrgreen:
@Maxime wrote:
Mijn allerbeste vriendin woont in Perth, Australie met haar 2 knappe zoons. Zij komt daar ook vandaan en ik heb haar in China leren kennen. Helaas ben ik niet uitgekozen door All you need is Love om naar haar af te reizen
n:
oooh jammer zeg!! ben nog altijd benieuwt en nieuwsgierig hoe die selectie gaat. De mensen zijn allemaal super knap op te zien… weet je hoe ik het bedoel :think:
@konijn wrote:
@Maxime wrote:Mijn allerbeste vriendin woont in Perth, Australie met haar 2 knappe zoons. Zij komt daar ook vandaan en ik heb haar in China leren kennen. Helaas ben ik niet uitgekozen door All you need is Love om naar haar af te reizen
n:
oooh jammer zeg!! ben nog altijd benieuwt en nieuwsgierig hoe die selectie gaat. De mensen zijn allemaal super knap op te zien… weet je hoe ik het bedoel :think:
whahahaaa, dan komt het vast daardoor. Wij zijn wel leuk, maar niet de knapsten