37 Weken en 1 nachtje logeren/oppassen.

Ik zit even in dubio. Niet zo zeer of ik zou doen maar meer van is het handig om bijv. je vluchttas mee te nemen?

A.s. vrijdag op zaterdagnacht logeren mijn man en ik in het huis van m’n oudste zus. Daarbij passen wij gelijk op de kinderen van hen. Zij zijn een nacht weg (vanwege een activiteit van m’n zwager z’n werk). Doe ik er verstandig aan om de vluchttas mee te nemen? Of is dit overbodig?

Mijn zus en zwager zitten iets van 50 km verderop. Stel dat er iets met mij gebeurd (de vliezen breken, of de weeen etc. beginnen). Ik ken geen mensen in de omgeving waar m’n zus en zwager wonen.

Is het gek om zo’n tas met spullen mee te nemen?

Als jij je er beter/veiliger door voelt, gewoon meenemen. Desnoods laat je het gewoon in de auto staan.

Altijd meenemen dat kan toch geen kwaad? Maar het zal maar nodig zijn en je zit zonder!

Ik zou wel je zus vragen om in ieder geval de naam en het nummer van de buren oid. Dan is er in ieder geval een backup voor als je weg moet en je zus is nog niet terug.

Gewoon meenemen hoor :slight_smile: je kan je tas beter 10x te veel meeslepen dan 1x niet bij je hebben en dan net nodig hebben :slight_smile:

Zou em gewoon lekker in de auto laten staan, stel dat, heb je iig je spulletjes bij de hand.

@Marlous79 wrote:

Altijd meenemen dat kan toch geen kwaad? Maar het zal maar nodig zijn en je zit zonder!

Ik zou wel je zus vragen om in ieder geval de naam en het nummer van de buren oid. Dan is er in ieder geval een backup voor als je weg moet en je zus is nog niet terug.

Het stomme is, dat durf ik dus niet te vragen… :oops: Bang voor commentaar. :oops:

Tas zou ik lekker meenemen, in de auto kan geen kwaad toch :wink: Ik zou wel vragen om een noodnummer toch hoor, of evt. met je zus afspreken dat zsm terug komt als je bent als er iets is, want al is de kans klein, de kans bestaat natuurlijk wel dat beebje besluit te komen na 37 weken… Ik ken mensen die het gehad hebben, 37 weken, ow, laten we klossen halen… oeps, vliezen zijn gebroken… en met 37 weken een klein mannetje hebben.

Dus of nummer vragen van iemand in de buurt, of even afspreken van wat als… Kans is klein, maar beter van te voren besproken dan achteraf moeite moeten doen toch?

Ik zou idd zorgen dat je iemand hebt die het van je over kan nemen mocht je gaan bevallen het zal wel niet, maar je weet maar nooit.

Commentaar?? :think:

Ik denk dat het belangrijker is dat je backup hebt voor die kinderen :shifty: