Is dat normaal? gisteren liet Beeb flink weten dat het nog aanwezig was.
Maar sinds ik opgestaan ben voel ik het niet meer porren of schuiven
Ik heb nog een hele dag de tijd om het te voelen schuiven ofzo…Voordat ik de gyn bel…
bij twijfel heb ik altijd zoiets: bellen!
Dan kan de dag nog wel niet om zijn, maar als het duidelijk afwijkt van wat je normaliter voelt zou ik gewoon bellen eigenlijk (zelf heb ik dit gehad bij de 2e bij wel iets kortere termijn nog… maar die lag dus gewoon overdwars klem ineens… ik had mezelf eerst een dag lopen opfokken, bloeddruk van heb ik jou daar en kon uiteindelijk prima gerustgesteld worden. VK had hartje al laten horen, maar die voelde hem ook niet bewegen en wilde ook graag dat er een CTG en echo gemaakt zouden worden).
ohh nou ik voel wat hoor. Zij het wel heel zachtjes en ik moet er echt stil voor zitten.
:inlove: :thumbup:
Ik zou denk ik bellen… liever een keer te veel dan dat je altijd spijt zult hebben dat je het niet gedaan hebt…
Oh je voelt haar inmiddels weer, gelukkig maar!
Hoe gaat het nu?
Precies hetzelfde hier vandaag. En als je er op gaat letten, dan voel je dus ook gewoon niks.
Op je linkerzij gaan liggen voor een uurtje en kijken hoe de bewegingen dan zijn. Anders zou ik zeker bellen. Ook ivm je suikerklachten :hug:
Ik zou bellen… Heb ik ook gedaan, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Al zag ik wel dat je 36 weken bent, Zoveel ruimte heeft de beeb dan ook niet meer natuurlijk. Tenminste dat kreeg ik te horen van de vk toendertijd. Werd nog wel even doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo en een ctg.
Oh direct bellen! Als je het niet vertrouwt, echt bellen
Vorig jaar was hier iemand op KOK die ook twijfelde en daar liep het niet goed mee af. Echt bellen! Liever een keer teveel dan te weinig!
@cees77 wrote:
Hoe gaat het nu?
Precies hetzelfde hier vandaag. En als je er op gaat letten, dan voel je dus ook gewoon niks.
Op je linkerzij gaan liggen voor een uurtje en kijken hoe de bewegingen dan zijn. Anders zou ik zeker bellen. Ook ivm je suikerklachten :hug:
Ohh die ga ik zo even proberen…
Ik voel vrij weinig tot niks… Misschien omdat ik ook zo bezig ben ofzo?
@ KITT3N ze hebben nu ook gewoon weinig plek dat weet ik… Het schuiven voel ik ook haast niks meer.
Maar gisteren toen ik terug naar huis reed ( zo’n 200 KM) ben ik van begin tot eind geplaagd…
En sinds vanochtend haast niks of niet voelbaar.
( en ja hoor nu ik dit tikt voel ik een bil ergens schuiven :roll: :lol: )
Tegen dit termijn hoef je ze volgens mij maar 1 x per dag te voelen tooch?
@ Blue- Fairy dat schiet gelijk door mijn hoofd
@cees77 wrote:
Hoe gaat het nu?
ohh lees nu pas het laatste gedeelte van je zin :oops:
Kan dat er ook mee te maken hebben dan?
Mijn Gyn heeft gezegd afgelopen vrijdag dat ik altijd mag bellen…Maak niet uit wanneer. Maar ik durf het niet want zoals nu ga ik
“klagen dat ik nis voel en dan begint het trappen”
En dan heb ik het gevoel dat ik een zeikerd ben.
Maar mijn suikers kunnen er dus ook mee te maken hebben?
Ik weet niet of het minder bewegen door de suiker komt hoor. Sorry als het zo overkwam :oops: Maar het kan wel voor extra complicaties zorgen :-*
Ik hoop dat je inmiddels wat geruster bent :hug:
@cees77 wrote:
Ik weet niet of het minder bewegen door de suiker komt hoor. Sorry als het zo overkwam :oops: Maar het kan wel voor extra complicaties zorgen :-
Ik hoop dat je inmiddels wat geruster bent :hug:
Nee meid geeft niks…
Ik kom net onder de douche vandaan en meestal reageert puk erop.
En ja hoor. Puk heeft flink op iets inwendig getrapt… Want ik had het niet meer.
Mocht het morgen nog zo rustig blijven zal ik even bellen ( moet toch nog een keer op hb prikken ) En dan een extra controle aanvragen.
:- Boh wat ben ik dit keer onzeker zeg… Had ik bij nummer 1 niet…
Volgens mij heeft bijna iedereen daar last van :hug: Fijn dat je toch nog een flinke trap kreeg :inlove: Al deed ie dan pijn :shifty:
Als het anders is als anders, en opeens veel minder voelen is dat natuurlijk, zou ik echt bellen.
succes!
Ik zou ook bij veranderende bewegingen bellen.
Je mag van mij gewoon NU bellen hoor! :mrgreen: En als het om niets was, nou, geef dan mij maar de schuld! Dat draag ik graag!
@blue_fairy wrote:
Je mag van mij gewoon NU bellen hoor! :mrgreen: En als het om niets was, nou, geef dan mij maar de schuld! Dat draag ik graag!
nou idd.
Een gyn kijkt daar echt niet raar van op en als hij/zij beetje gelijk is aan hier… dan zal ook hun opmerking zijn: beter een keertje te vaak als een keertje te weinig!
Dat werd mij toen ook op het hart gedrukt toen ik de kleine niet voelde… als het niet meer wordt, zo blijft of later nogmaals… bellen! Een CTG en echo is zo gemaakt.
Dat is mijn ervaring hier met de vk’s en gyn’s ook. Ze hebben liever dat je te vaak komt, dan te weinig.
En? Hoe is het?
Volgens mij voel ik hem wel… Zeker toen ik naar bed ging was puk erg aanwezig…
Nu ligt puk te slapen volgens mij :think:
En hij had eerst zo’n mooie ritme… Overdag wakker en s’nachts lekker slapen…
Nu is het andersom… Ow ow dat zal wat worden dalijk…
:think: Het is nu tamelijk rustig in de buik… Ik denk dat ik vanmiddag eens even bel naar de Gyn of het normaal is dat ze nu wat rustiger worden…
Ik las gisteravond ergens dat het niet erg is als je minder bewegingen voelt, als ze maar niet in kracht afnemen.
Ben benieuwd wat de gyn zegt.