35 en zwanger willen worden van eerste kindje

Ik ben nu nog 35, in april word ik 36. Mijn vriend en ik zijn bezig om voor een eerste kindje te gaan.

Ik ben eigenlijk benieuwd of er meer dames zijn met deze leeftijd die voor een eerste kindje gaan, of op deze leeftijd een kindje hebben gekregen. En of er complicaties en of strubbelingen zijn geweest om zwanger te raken. Of juist niet natuurlijk.

Ben heel benieuwd!!

Ikzelf kan er niet over meepraten, ik ben 29 maar ik kan wel wat over mijn zus vertellen. Zij is nu 37 jaar en zwanger van haar eerste kindje. Na het stoppenm et de pil was het gelijk raak en heeft tot nu ytoe behalve wat moe nergens last van. Ze is nu 21 weken en op de medische echo waren geen afwijkingen te zien.

O ja er is ook een topic over 30+ vrouwen die zwanger proberen te raken, misschien kun je daar meekletsen.

Ik hoop voor je dat het snel raak is en je een gezond kindje mag krijgen.

gr Leonie

Ik was 35 toen ik zwanger raakte en 36 toen Nathalie geboren werd.

Een prachtige gezonde dochter :inlove:

Ik ben eigenlijk gelijk na het stoppen van de pil zwanger geraakt en behalve de hele zwangerschap beroerd en misselijk verder geen complicaties.

Wij zijn nu bezig voor een tweede kindje, inmiddels ben ik 38.

Ik schrijf inderdaad ook op het 30+ topic, een gezellig clubje met leuke meiden. Kom gezellig meeschrijven :smiley: