35+ en nog een kinderwens

Hai meiden,



Ik zal me even voorstellen: Ben Miela 38 jaar en zoals de titel al zegt: Ik ben op zoek naar de wat oudere meiden onder ons, die net als ik, nog een kinderwens hebben. Of die inmiddels zwanger/bevallen zijn van zo’n mooi wondertje. Het lijkt me ontzettend leuk om verhalen, ervaringen etc. met elkaar te kunnen delen en lekker te kunnen kletsen over van alles en nog wat. Wellicht dat er een soortgelijk topic al bestaat, maar heb hem helaas nog niet kunnen vinden…Vandaar dat ik zo brutaal ben geweest er maar 1 te openen! :smiley:



Ons verhaal: Ik heb mijn huidige partner op latere leeftijd leren kennen, om precies te wezen Nov. 2006. In het voorjaar van 2008 gestopt met de pil. Naderhand twee maal zwanger geweest (Voorjaar 2009 & voorjaar 2010) maar deze zijn beiden in een miskraam geëindigd. Nu bijna 3 jaar verder, helaas nog geen wondertje voor ons. Na een bezoek aan de huisarts begin Nov. 2010, zijn we doorverwezen naar het ziekenhuis.

Wat bloedonderzoeken verder blijkt mijn FSH veel te hoog te wezen…máár willen ze toch nog een proef IVF met ons aangaan! :smiley: Dus wij zitten inmiddels in de MMM…



Wie oh wie komt me hier vergezellen met haar verhaal? :smiley:



Lieve groetjes, Miela (38 jaar)

Mijn verhaal sluit niet echt aan op dat van jou, maar ik reageer toch even… :wink:



Ik hoop dat je gezellige meekletsers gaat vinden en wens jullie veel succes in de MMM. Dat jullie maar gauw een mooi en gezond wondertje mogen verwelkomen!

Hey Tinkerbell,



Bedankt voor je lieve berichtje! :smiley:

Maar ik geloof niet dat ik hier écht volle zalen trek, onder de ‘oudjes’…:wink:

We wachten geduldig af, dank je wel!



Groetjes, Miela

Hoi Miela,



Er is bij Zwanger Worden wel een topic voor 30±mama’s (to be). Je vindt het hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=92247

Hi Miela,



Ik ben 36 en heb mijn partner vlak na mijn 34e verjaardag ontmoet. We zijn vrij snel gaan proberen om zwanger te worden en hebben na driekwart jaar aan de bel getrokken. Wij hebben al enkele behandelingen achter de rug en ben sinds kort zwanger… Nog heel ongelooflijk allemaal, ik kijk uit naar de eerste echo, want dan wordt het misschien realiteit!



Volgens mij kletsen wij al met elkaar bij een ander topic, dus wij niet-meer-zo-jonge-piepjes kunnen elkaar goed in de gaten houden :wink:

Volgende week wordt ik 36… al 6 jaar kinderwens. 4x miskraam…nu in wachtweken cryo-terugplaatsing van 2e ivf.



See you at ivf/isci toppic??



gr.

Ineke

Hey allemaal,



Had geen idee dat ik hier inmiddels weer wat berichtjes had ontvangen, dank jullie wel daarvoor! Ik schrijf inderdaad zo nu en dan mee op het IVF/ICSI topic…moet ook nog een beetje mijn weg zien te vinden hier :slight_smile:


  • Monne, wat gaaf zeg! Hoe ver ben je?
  • Ineke, jee jij hebt ook al een hoop voor de kiezen gehad lees ik…?

    Hopelijk wordt je geduld heel snel beloond…!



    Ik zat eigenlijk (weer) met een vraagje waar jullie me wellicht mee kunnen helpen hoop ik? Het volgende is het geval:

    15-02 - gestopt met de pil

    18-02 - menstruatie (+/- 4 á 5 dagen)

    22-02 - Halveren Lucrin naar 0,1 ml. - start 300E Gonal F

    En nu heb ik sinds eergisteren (25-02) wat last van wat bruinige afscheiding??? Terwijl ik nu toch in de fase ‘eitjes rijpen’ zit??? Heb er een beetje een slecht gevoel bij… :eh:

    Iemand enig idee wat er aan de hand kan wezen? A.s donderdag hebben we de 1e echo…



    Liefs, Miela

Kan volgens mij geen kwaad hoor. Bruin bloed is oud bloed. net als bij bijv. spotting tijdens pil-gebruik. Suc6 donderdad, hopen dat er veel eitjes zullen rijpen.

Ik hoop dat het goed gegaan is. Hier is een oud topic over 35+ en zwanger willen worden:

http://www.kindjeopkomstforum.nl//viewtopic.php?t=2308&postdays=0&postorder=asc&start=0

Succes in de medische molen

He Miela, dat kan echt geen kwaad hoor, is idd gewoon wat oud bloed, niks om je zorgen over te maken. Als je dit soort vragen trouwens stelt bij het IVF/ICSI topic, kunnen we je sneller antwoorden en krijg je ook van meerdere dames antwoord (dat stelt gerust, is mijn ervaring) :smiley:

Ik ben trouwens vandaag 7 weken zwanger. Nog maar piep hoor, en ik voel ook nog niet zoveel. Ben dus heeeel erg benieuwd naar de echo.

Fijne zondag!

Hoi Miela,



hier een “oudere” mama, hoewel ik me zo totaal niet voel hoor :wink:

Ik ben vorige week 41 geworden.

Op mijn 35e ben ik zwanger geworden van onze dochter Nathalie en was 36 toen ze geboren werd.

In september 2008 na het overlijden van mijn moeder werd de wens voor een tweede kindje heel groot en besloten we te kijken of ons een tweede wondertje gegund was. Ook ik heb 2 miskramen gehad en net voor mijn 40e werd ik zwanger van onze zoon Wessel die afgelopen november geboren is.



De testen ivm verhoogd risico ivm leeftijd hebben wij beide keren niet gedaan, dat voelde niet goed voor mij, ik kreeg er buikpijn van en mijn gevoel zei me dat het goed was.



Je ziet, er is altijd hoop :smiley:



Hopelijk mag ook jij snel goed nieuws brengen.



Marieke

:-*



ps. ik ben geboren Ernemse :mrgreen:

Lieve Monne, proficiat! :smiley: Ik heb je zojuist al gefeliciteerd op het ICSI/IVF forum :wink: Ga ontzettend genieten meis!



Hey Marieke! Das toevallig! Hier ook een Ernhems meisje! :wink:

Mag ik je vragen of je op de ‘normale’ manier zwanger bent geworden of via de medische molen?

Op je 40ste nog mama geworden, geweldig! :thumbup: Ik hoop écht dat het voor ons ook nog weggelegd is…



Liefs, Miela

ik ben Ursula 37 jaar ,en heb 2 dochters uit een eerder huwelijk,nu samen en gelukkig met mn nieuwe partner .

En ook wij hebben een kinderwens … 3 jaar geleden gestopt met spiraal en 2 miskramen gekregen :frowning:



Nu weer 9 weken zwanger en bang … vrijdag naar gyn toe en hopen op leven .

De eerste keer toen ik weer zwanger was reageerde mensen vreemd ,en sommige negatief ,maar toen het misging kwamen er veel met excuses .



En ik wilde degene bedanken voor het onderwerpje testen doen bij gyn etc omtrent leeftijd en afwijkingen .

Ik ben nu wel zover dat ik dit laat gaan,want er zit een kans in dat het miskan gaan en neee dat risico wil ik gewoon weg niet .



Ik ben blij meer vrouwen te zien die het zelfde hebben meegemaakt ,en dezelfde wens hebben :-*

Miela ik ben beide keren op de natuurlijke manier zwanger geworden :smiley:

hai wat leuk om te lezen ook hier zitten we er weer aan te denken :oops: :oops: ben nu 39 dus ja … hoe zit het nu met clomid en boven de 40 jaar word deze nog vergoed dan of niet wie weet dat ?

natuurlijk zwanger worden zit er hier denk ik niet in ivm met pco maar ja je weet maar nooit

Hier ook een 35±er met nog een kinderwens :slight_smile: .



De 1e kregen wij toen ik net 30 was en de 2e kwam 7,5 jaar later (na meerdere MK-en). Wij wilden ook graag nog een 3e kindje en zijn na de geboorte van nr. 2 direct doorgegaan voor nr. 3. Helaas ook nu weer meerdere MK-en :cry: , maar hopelijk nu “goed” zwanger van nr. 3.



Mocht deze zwangerschap goed gaan, dan wordt nr. 3 net voor mijn 40-ste verjaardag geboren :thumbup: .



Wij zouden nu net naar de gyn gaan en “hulp” vragen :shifty: .

Ik ga over een maand ook door de molen heen,en stress factor mede door ex te hoog :frowning:

Dus heb een miskraam gekregen en heel onwerkelijk als je de echo ziet :cry: ,ik heb pillen gekregen om het op gang te brengen maar tot nu toe nog niks zucht



Vrijdag terug om evt achterblijfsels weg te halen ,en woensdag doctor voor medicijnen voor mn bloeddruk (waar ik de grootste kwaaddoener in ziet ) maar goed we zijn op de gezonde weg



Over een maand verdere onderzoeken ,maar ja volgens de gyn zag alles er gewoon verder goed uit en geen reden om niet zwanger te raken ,want dit is al eerder gelukt.



Hebben meer van jullie misschien onbegrip uit je omgeving???ik dus wel en zit er eig nu echt niet op te wachten



:-* ursula