Hallo, ben 34 weken zwanger en 3 dagen.Heb zeurende menstruatiepijn,veel pijnlijke harde buiken,gister onderrugpijn(alleen links onderin venijnige steken),links onderrin buik dezelfde steken,vaak poepen.
T is mn 2e zwangerschap,maar kan me niet meer herinneren of dit bij de zwangerschapsduur hoort. De vk is vanaf 12.30 bereikbaar,dus die bel ik wel,maar ik wou alvast graag wat antwoorden!
Ik ben ook 34 weken zwanger. Ik herken je klachten, want ik heb het zelf ook. Bij mij weet ik bijna zeker dat het met het indalen te maken heeft. Want het houdt niet uren aan. Het komt en het gaat weer. Hoe erg jou pijn is kan ik natuurlijk niet beoordelen dus met de verloskundige bellen is wel zo verstandig!
en wat zei de vk? Ik heb het zelf niet gehad…kan je niet helpen!
Ik had rond de 34 weken ook van de venijnige steken (ook links) en regelmatig harde, gevoelige buiken (pijngrens is bij iedereen anders, dus weet niet of het bij jou erger is dan het bij mij was). Had bij mij ook met het indalen te maken. Sindsdien nog steeds af en toe 1 Ã 2 dagen van die steken gehad en sowieso heel veel harde, gevoelige buiken (laatste 3 weken bijna elke dag overdag zo om het kwartier en 's avonds wat vaker), maar beebje zit er nog steeds in.
Ben er ook al 2x voor naar het ziekenhuis geweest, omdat ik dit van mijn 1e helemaal niet herkende (maar zoonlief is toen pas tijdens de bevalling - die nogal onverwachts was - ingedaald ;)). Schijnt dat je bij een 1e zwangerschap vaak geen of niet zoveel last hebt van ‘voorwerk’, maar bij een 2e destemeer…
Toch is het nooit verkeerd het ff te laten checken hoor! Beter tig keer ‘voor niets’, dan 1x niet, terwijl er wèl iets aan de hand is! :-*
hoi
heb idd de vk gebeld en de assistente zei dat het er allemaal bij hoort,dus daar ga ik maar vanuit.
Gelukkig nog geen steken in de rug gehad,ma zei dat dat rugweeen waren…
Harde pinlijke buiken bijven wel.
Laatste loodjes wegen t zwaarst…
Bedankt voor jullie reacties!
@Sunce wrote:
hoi
heb idd de vk gebeld en de assistente zei dat het er allemaal bij hoort,dus daar ga ik maar vanuit.
Gelukkig nog geen steken in de rug gehad,ma zei dat dat rugweeen waren…
Harde pinlijke buiken bijven wel.
Laatste loodjes wegen t zwaarst…
Bedankt voor jullie reacties!
Begrijp ik nou dat ze niet eens langs zijn gekomen, maar je alleen telefonisch te woord hebben gestaan? Dat vind ik best gek. Hier komen ze best snel even langs om te kijken en te voelen e.d. Just in case…
Maar goed, ik zou het idd in de gaten houden. Als het niet regelmatig is en weer afzakt, valt het meestal wel mee volgens mij. Het is alleen voor jezelf heel vervelend. Sterkte met de laatste loodjes. Je staat niet alleen :hug:.
hoi
nee idd ze zijn niet langsgekomen,heb alleen met de assistente gepraat.
Maar t zal we los lopen…
al denk ik wel dat de kleine eerder komt dan de uitgerekende datum.We zullen zien.