33 wk zwanger en afgevallen hahaha

Woensdag moest ik op controle bij de vk en ik dacht ik ben zeker 4 kilo aangekomen. Hahahahaha niet dus. Gewoon een halve kilo afgevallen :?

Ik snap er niks van. En juist nu krijg ik allemaal reacties in de zin van "Volgens mij ben je aan het ontploffen he"Hahahahaha

Ben nu dus in totaal 8 kilo aangekomen maar ik moet nog een week werken :dance: :dance:

Ik denk dat als ik het dadelijk wat rustiger heb :wink:, ik weer wat zal aankomen.



Hahahahaha Ik kan er gewoon niet bij dat ik ben afgevallen.



Groetjes Marleen

hoi hoi



je bent maar weinig aangekomen zeg! en zelfs afgevallen kan best zijn dat je de vroige keer gewoon vocht vasthield en nu niet…of je wegen op de nuchtere maag scheelt ook een kilotje of 2/3. Ik ben al 22 kilo aangekomen en moet nog zeker 4 wkn…ik snap nietw aarom ik nu zoveel ben aangekomen bij lara 17 kilo ik zat ook vrij snel weer op mijn oude gewicht en nu al 22 kilo…ik voel me echt net een olifant …

whahaah zo kwam ik aan het eind in een week 7 kilo aan :shock: :shock: :shock: Allemaal vocht. Kon ook nauwelijks meer lopen.

Een week later toen het weer ook minder warm was was ik alweer 5 kilo kwijt en dat vond ik ook wel prettig toen!



Maar ja je moet nog even he? En idd als je eenmaal thuis zit dan vliegen de kilo`s er ook wel bij is mijn ervaring!

Ooh ik kan me er iets bij voorstellen!!

In het begin ging het zo hard toen dacht ik als ik maar onder de 20 kilo blijf.

Heb het net even opgezocht bij Jimmy woog ik met 33 wkn 11 kilo. Maar vanaf toen ben ik nog maar 1,5kg aangekomen dus wie weet, hahahaha.

Verloskundige dacht ook dat het een kleintje was. Maar die zaten bij Jimmy ook mis. Toen zeiden ze die gaat wel over de negen pond heen, maar hij woog ‘maar’ 7,5 pond.



Van vocht heb ik dus echt totaal geen last, houd jij veel vocht vast? Het voordeel daarvan is dat het er ook zo weer af is :wink:



groetjes Marleen

Wooow 7 kilo in een week :shock: :shock: hahahahahaha ik lag me kapot als dat gebeurd dan weten ze hier niet wat ze meemaken.

Gelukkig was het maar vocht :wink:



Ik denk dat als ik dadelijk thuis ben het ook wel hard zal gaan, waarom weet ik niet maar dat gevoel heb ik, haha



groetjes Marleen