32 weken zwanger en nog geen jongensnaam!

HELP!



Ik ben inmiddels <a target="_blank" title=“32 weken zwanger" href=“https://www.ikenmama.nl/32-weken-zwanger/”>32 weken zwanger van onze 2e zoon maar we komen er echt niet uit! De naam moet in ieder geval ook kort (max. 2 lettergrepen), stoer en een tikkeltje anders zijn en natuurlijk bij Kyan passen (spreek uit: Kiejan).



Mochten we er binnenkort toch uitkomen dan hebben we ook nog het probleem van een 2e (en 3e?) naam. Kyan is vernoemd naar de opa’s en heet voluit Kyan Job Antonie. Ik vind het niet leuk om onze 2e zoon dan maar 1 naam te geven dus er moet minstens een 2e naam bij komen. We hoeven niemand meer te vernoemen dus wat nu?



Iemand tips? Alles is welkom!! :shock: :mrgreen: Thanks!

Wil je het ook een beetje Engels houden? in dat geval



Collin

Dean

Connor

Shane

Owen

Aiden

Ik ken het probleem… Hadden wij ook… Pas 2 dagen voor mijn bevalling waren we er uit… Jongens namen zijn ZOOOOOO moeilijk



Sterkte :wink:

Mischa :inlove:

dave :inlove:



aiden

austin









kijk hier eens

linkie

Kyan & Roan (al hoor je die combi met Kyan best wel vaak :wink: ) ik blijf het wel mooi vinden bij elkaar.

Kyan & Yari :inlove:

Hebben jullie geen broers voor een eventuele 2de naam?

Of een naam afgeleid van jouw naam bijv.of van de oma’s maar dan in jongensvorm.

Bedankt tot nu toe! Zitten toevallig al namen tussen van mijn eigen lijstje :inlove: maar hubbie zegt erg vaak ‘nee’ op mijn voorstellen :roll:



Hubbie heeft wel broers om naar te vernoemen maar ik niet dus dat zie ik niet zitten. Oma’s, tja misschien komt er nog wel eens een 3e en is dat een meisje en dan… :mrgreen:



Keep it coming!

Dion

Lars

Mats

Sven

Shai

Lucas

Ayden

Kaya

Deniz

Lesley

Kaj

Juri



Allemaal namen die mijn man afgeschoten heeft. Misschien dat jij er iets mee kan :mrgreen:

:lol: :lol: Sorry kan je niet echt helpen, wij hadden maar 1 naam en die is bekent :wink:



Maareh… lastig hoor het moet idd ook een beetje passen bij jullie en naast Kyan :think:

Hopelijk doe je hier leuke ideeën op??



Kyan & Juliën

Kyan & Kamiel/ Camiel

Kyan & Victor

Kyan & Mees

Thanks Evelien! Ik hoop het ook :smiley: Namen zijn zo moeilijk!!

Max :smiley:

@marijke79 wrote:

Mischa :inlove:




Daar kan ik me helemaal in vinden :wink:

Olivier is erg leuk vind ik



succes wat lastig is het he? Wij hebben ook nog geen namen…

Kyan en Thies



Kyan en Lyam

@Heleen wrote:

Olivier is erg leuk vind ik



succes wat lastig is het he? Wij hebben ook nog geen namen…




Dank je Heleen wij vinden Olivier ook errug leuk :smiley:



Maar: als het weer een jongen is wordt het ook nog moeilijk :slight_smile: :?

Luca

yanick ( spreek je uit als janik)

dean