30+ (deel 3)

Missen jullie de zon ook zo??

ja gister was het zoo lekker :cry:

Ik heb ook niet het idee dat het zonnetje vandaag nog komt.

Het is gewoon grijs en een stuk frisser dan gisteren.

Zo niet leuk.

Ik dacht dat het vandaag ook lekker zou worden, maar hier ook grijs en miezerig. Dus straks toch maar braaf aan de schoonmaak. Zal ook wel moeten, want morgen krijgen we visite en vanavond zijn we weer de deur uit.

Miepel, ik had zo voor je gehoopt dat het deze ronde raak was.

Echt balen… :hug:

Ach ik denk dat we zo toch maar ff lekker naar buiten gaan, ff een dierenpark opzoeken :mrgreen:

Een dierenpark?

De dichtsbijzijnde hier is AquaZoo, de rest is minimaal 1 uur rijden :lol:

De kinderboerderij zou natuurlijk ook nog kunnen.

Andere keer meer, Naatje ligt nog lekker te koese.

Bijdehand Marieke :roll: :wink: :mrgreen: Ik bedoelde dus ook een dierentuin :lol: :lol: :lol:

We hebben gelijk een jaar abonnement afgesloten :dance:

:cry: Volgens mij zijn de :twisted: :twisted: gekomen.

Gisteravond een bruine afscheiding en paar drupjes bloed, en vanochtend bij het plassen een hele dikke klonter… sorry voor het rare praatje.

Maar het gekke is dat ik helemaal geen buikpijn heb, en dat heb ik normaal wél. Ik ga 's even bijhouden hoelang het deze keer duurt, want ik ben dan steeds maar 2 a 3 dgn ongesteld en dan houdt 't weer op.

Ben dus nu wéer 2 dgn te vroeg. Ik snap er helemaal níks meer van :wall:

Sophie zegeltjes zijn niet meer nodig, ik heb er precies genoeg :dance:

Nu heeft vriendlief zowel uit- en thuisshirt bij elkaar :smiley:

Oh jouw hub 3 dagen weg vandeweek. Voor zijn werk? Kunnen we mooi samen zielig zijn :mrgreen:

Elle hoe is het verder met jou?

Yinyang oh ik had zulk goede hoop voor jou :hug: :hug: Had dit niet verwacht. En het klinkt inderdaad als een hele rare ongi.

Ingrid ojee, weer de voicemail :oops: :oops:

Sproet hoe is het met jou verder? Hoe voel je je? En alweer richting de 15 weken!!!

Miepel nogmaals een dikke :hug:

Tweet zit je nog steeds naar je mirena te kijken? :lol:

Monique een abonnement is altijd voordeliger. Welke ben je nu geweest? Hihihi ik wist wel dat je dierentuin bedoelde hahahaha.

Hier op vreselijke moeheid en overige standaard kwaaltjes, alles goed. Ik voel me prima.

Het doet me alleen zo’n verdriet dat ik zie dat mijn kleine meiske haar papa zo mist :cry:

Eigenlijk wel ja :oops: :lol: :mrgreen:

Het is inderdaad ook heel moeilijk om te zien hoe een klein mensje iemand zo kan missen… :hug:

En het moeilijke is gewoon dat ik het haar niet goed kan uitleggen, daar is ze nog net te klein voor.

Toen ik haar daarstaks uit bed haalde was ze aan het huilen. Dus ik vroeg waarom ze huilde. Zegt ze: ik ben beetje verdrietig, ik wil naar papa :cry:

Echt hoor, dan breekt mijn moederhartje.

Ze vraagt echt vaak naar hem. Gisteravond belde hij toen ze nog wakker was dus heeft ze even met hem kunnen praten.

Hij heeft het best moeilijk daar, zelfs hij zal blij zijn als die 3 weken om zijn.

Hahaha, lijst hem in joh, als mooie herinnering :mrgreen:

Denk dat jullie alle vier (;)) blij zullen zijn wanneer hij terug is!!!

Drie weken zijn best lang, zeker als je als klein meisje geen flauw benul van tijd hebt…

Misschien kun je 1 van zijn shirts bij haar in bed leggen, dan ruikt ze hem als ze gaat slapen…

Deed ik wel eens bij mijn dochter als ze ging logeren, 1 van mijn shirts in haar campingbedje :slight_smile:

Waarom denk je dat ik hem mee heb genomen??? 8) Die gaat straks in het plakboek :mrgreen:

Hahaha groot gelijk, in het plakboek ermee.

Jammer dat ik mijn laatste lege pilstrip toen heb weggegooid :lol:

Ik heb zijn slaapshirt uit de wasmand gevist en bij mezelf in bed liggen, zo ruik ik hem en is hij toch nog een beetje bij me.

Ik zal hem zometeen als ik Nathalie naar bed breng eens bij haar in bed leggen :thumbup:

marieke jeetje arme jullie zeg!!!

ze krijgt het wel helemaal mee he zo dat papa er niet is…

en ja mijn hub is nu aan het werk en morgen gaat ie voor 3 dagen weg naar Belgie bah niks aan…was wel goed idee voor het bakkie :wink:

Koffie staat altijd klaar :smiley:

Ben hier ook weer even.

Vijf dagen te vroeg ongesteld geworden :x !

op naar ronde 10… :pray:

Alicia: 5 dagen te vroeg? dan had je wel een korte cyclus :o

Balen meid :hug: :hug:

Tweet: haha je mirena in een plakboed :lol: :lol: :lol:

Marieke: ja arme Naatje, moeilijk uit te leggen hé :hug:

Wij hebben een abo op malkenschoten genomen, die zit lekker dichtbij :wink:

Marieke: heb je nog dat tshirt gegeven aan Nathalie? Hoe vond ze dat?

Het Cambuurshirt??