30+ (deel 3)

dat zou fijn zijn Marieke :wink:

We gaan er gewoon voor Monique :thumbup:

Ik vind het niet meer dan vanzelfsprekend dat jij straks ook bij de decembermama’s zit :smiley:

Ik duim mee…!! :thumbup: :pray: :thumbup:

hopelijk zit ik bij de decembermama’s 2010 :? :lol: :lol:

Sophie ik hoop toch eigenlijk wel bij een eerdere maand :smiley:

@sophie wrote:

hopelijk zit ik bij de decembermama’s 2010 :? :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: sorry :oops:

Ik hoop ook veel eerder voor jullie :pray:

ja ik hoop natuurlijk ook, maar duurt denk sowieso ongeveer 9 maanden nog voordat we ms met ICSE kunnen beginnen dusssss duurt nog een eeuwigheid

Sophie ik begrijp dat het vandaag een wat beladen dag voor je is als ik je onderschrift lees. Dikke knuf van mij :-*

dank je Marieke, Bert was mijn overleden vriend die 5 jaar geleden is overleden aan de K ziekte.

Sterkte Sophie! :kaars:

Nu herinner ik me het verhaal weer ja.

Voor Ben :kaars:

Marieke, ook van mij heel erg gefeliciteerd. Wat een supernieuws. En nu maar genieten van de zwangerschap.

Ohhhhhhh nog twee nachten slapen!!! :mrgreen:

Sophie: wat verschrikkelijk zeg :cry: :cry: :hug:

@Tweet wrote:

Ohhhhhhh nog twee nachten slapen!!! :mrgreen:

wat is er over 2 nachten?

Sorry mijn geheugen is niet wat het geweest is :oops: :oops:

Dan gaat mijn Mirena er eindelijk uit!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Even een paar dagen niet op KOK geweest en lees meteen een heel erg leuk nieuwtje :lol:

Marieke, gefeliciteerd!!! Geniet maar fijn van je zwangerschap.

Hier zitten we in de wachtperiode. 6 april is mijn NOD. Ik voel me al een kleine week heel vreemd. Heb echt een heel onbestemd gevoel. Het rommelt in mijn buik, ben misselijk door de hele dag heen, niet dat ik moet overgeven, maar voel me gewoon niet lekker. En ben moe moe moe. :zzz: En vorige week had ik 4 dagen een hele bittere smaak in mijn mond als ik iets at, of het nu zoet, zuur of zout was; dat maakte allemaal niks uit. Nu is dat gelukkig weer weg, maar de rest blijft.

Heb net even lekker buiten in de zon op het balkon gezeten. Heeeeerlijk die lentezon. Toen ik me net omkleedde merkte ik dat ook mijn borsten gevoelig zijn. Had ik vorige maand ook geen last van…

Hopelijk houdt mijn lichaam me niet voor de gek …

:pray: Mag ik ook bij de decembermama’s :pray:

Tweet, ik had het nieuwe lijstje wel aangemaakt, maar nog niet ge-upload.

Sorry! :oops:

Maakt niet uit hoor :wink:

Yinyang dat klinkt wel hoopvol :pray:

En dankjewel voor de felicitatie!!

Ik heb vandaag zo’n digitale test gedaan en die gaf 3+ aan wat zou betekenen dat ik volgens die test minimaal 5 weken zwanger ben :think:

VK gemaild en zij rekenen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Termijnecho zal dus straks moeten zeggen of ik inderdaad al wat langer zwanger ben.

We zien het wel maar ben er wel nieuwsgierig naar hahaha.