3 weken na miskraam alweer ongesteld

Dames mag ik jullie nog eens wat vragen (af en toe als ik een vraag heb waar ik echt niet uitkom stel ik hem welk eens op dit forum, ben niet heel actief verder )



26 augustus heb ik een missed abortion gehad, dacht 9 weken zwanger te zijn en het bleek met 7,5 week “gestopt” te zijn. 3 dagen later een curettage gehad en toen na 6,5 week kwam mijn menstruatie weer op gang.

Hierna bleek ik weer zwanger te zijn waarvan helaas 8 december op een echo is bevestigd wat ik al dacht, dat het wederom dit keer niet goed zat. Nu rond 6 weken gekomen, ditmaal kwam het ook direct op gang en ben ik 9 en 10 december iets verloren. Het vloeien heeft tot zondag geduurd toen was het klaar. Nu ben ik echter sinds vanochtend weer aan het vloeien als een een ongesteldheid, maar naar mijn idee is dit zo snel. Ik kan nu toch nog geen eisprong gehad hebben?

Is er iemand die dit weet of iemand die ook zo snel weer ongesteld werd? Normaal is toch 4 tot 6 weken?



Alvast bedankt!

Tjeetje wat erg allemaal voor je :cry:



Wilde je alleen laten weten dat ik een korte cycles heb van 21 a 23 dagen dus volgens mij kan het wel.



Sterkte…

Wat naar dat je dit 2x achter elkaar meemaakt!



Is er na je laatste miskraam nog een echo gemaakt om te zien of alles ‘schoon’ was?

Want wellicht is dit nog een soort tweede ‘opruiming’ na je miskraam.

Ik hoor wel vaker dat de cyclus even van slag is na een miskraam.



Ik zelf heb onlangs een vmk gehad en 28 dagen later weer een menstruatie. Maar, ik voel mijn eisprong vrijwel altijd, en die heb ik in die cyclus na de mk niet gevoeld.

Dus ik weet eerlijk gezegd niet zeker of ik een eisprong in die cyclus heb gehad.



Sterkte in ieder geval!

Bedankt voor jullie reacties.

Miro, jij ook sterkte met je mk. Hopelijk lukt het je snel om weer zwanger te worden.



ik heb toch vanochtend de verloskundige even gebeld, zij zegt idd dat het heel snel zou zijn als het een ongesteldheid is, maar dat het niet uitgesloten kan worden. Het kan ook zo zijn dat er nog wat achtergebleven is wat er nu alsnog uitkomt. Ze stelde voor om even af te wachten, maar als ik er heel onzeker van werd dan mocht ik wel langskomen voor een echo, er is de vorige keer geen echo achteraf gedaan, wel bleek ze te hebben gebeld maar dat heb ik gemist. We hebben nu afgesproken dat het een week max mag duren, en dat ik vlgde week voor de zekerheid nog een test ga doen. Dus ik wacht rustig af.

Goed dat je even hebt gebeld.

Je vk komt in ieder geval erg begripvol over.

Fijn dat ze je een echo aanbied.

Maar goed, nu eerst even afwachten dus.

Hopelijk voor jullie heeft dit verhaal geen staartje en worden je cycli snel weer normaal.