3 minuten...

Gisterenmiddag heb ik een bestelling bij Bol geplaatst. Het ging om twee dingen. Bij het ene artikel stond bij voor 14 uur besteld, de volgende dag in huis en bij het andere artikel was dat voor 21 uur.



Ik heb mijn bestelling geplaatst om 14.03 en wat denk je? Het artikel van 21 uur komt vandaag en die van 14 uur komt morgen :wall:



Niet dat het voor mij veel uitmaakt, want je betaald maar een keer verzendkosten, maar ik vind het wel ongelovelijk dom van Bol. Het kost hun namelijk wel geld.



Wat een oenen om 3 minuten!

Zou het niet kunnen zijn dat zij het dan niet meer redden om het uit een of ander magazijn te plukken en op tijd bij TNT te krijgen? En dat het andere artikel uit een ander magazijn komt en dan nog wel te verzenden is?



Ze zullen niet voor de lol iets apart verzenden als het niet nodig is lijkt me. :eh:

Als ik 4 minuten eerder was geweest, dan had het wel in een zending vandaag gekomen. Zouden die 4 minuten echt zo veel uitmaken? Het ging trouwens om twee artikelen die bijna hetzelfde zijn, nl pocket loco en een navulset, dus dat zal wel bij elkaar liggen, denk ik.

Ik kreeg net een mailtje dat de tweede bestelling verstuurd is, dus die krijg ik inderdaad morgen.

Zou het niet automatisch gaan bij Bol?

Dat de bestellingen tot een bepaald tijdstip gelijk doorgaan naar verwerking?

@joseetje wrote:

Zou het niet automatisch gaan bij Bol?

Dat de bestellingen tot een bepaald tijdstip gelijk doorgaan naar verwerking?




Ik denk ook dat het zo werkt. Dat artikelen die tot 14:00 besteld kunnen worden niet meer doorkomen bij de orderafhandeling diezelfde dag voor de zending van de volgende dag. Dus dat de computer dat bepaald en niet mensenhersens :wink:

Bol.com = Dom.com :mrgreen:



Erg raar inderdaad :think: zou ook niet weten hoe dat kan !

Ik was al klaar met bol.com…heb de laatste keer zo een enorme afknapper op ze gehad :twisted:

Bol.com :evil: Ik had in november al een dvd box besteld voor mijn papa voor kerst… levertijd 3-4 dagen… Kreeg vorige week een standaard mailtje dat t nog steeds in de bestelling zat :twisted: Uiteindelijk heb ik m eergisteren geannuleerd en de box bij mediamarkt gehaald… nog 5 euro goedkoper :mrgreen: Nee hier geen bol.com meer :hand:

Hihi, het wordt zelfs nog dommer…beide pakjes lagen vandaag bij de post. Apart verpakt en allebei gefrankeerd :mrgreen:

Tsss. Dan zullen ze er wel niet minder van worden. :roll:

Meestal krijg ik de bestellingen nog vóórdat ik het mailtje ‘bestelling verzonden’ krijg. Oftewel: mijn ervaring is juist dat ze rete-snel zijn! Zelfs als er een langere levertijd op zit, kan het zijn dat ze toch nog dezelfde week binnen zijn.



Bol.com werkt wel helemaal geautomatiseerd volgens mij. Laatst bestelde ik voor 15 euro aan cadeaubonnen: 1 van 10 en 1 van 5. Die van 5 euro kwam de volgende dag, maar op die van 10 euro zat er levertijd :think: Aangezien er nogal haast bij zat, mailde ik of ik er dan niet 2 van 5 voor in de plaats kon krijgen, dan is het toch klaar? Neeee, dat kon dus niet… :wall: