3 jaar

ik ben nu 3 jaar lid van het forum…



ik kan me geen leven zonder forum meer indenken. Ik zocht wat babyinfo en kwam hier terrecht. Ik had nog nooit op een forum geschreven en wist ook niet zo goed hoe dat was… nu weet ik het :mrgreen:

grappig he! Ik las dat topic van wie gemist wordt, en toen moest ik ook even terug denken aan mijn eerste kok-belevenissen. Toen waren hier nog geen eens maand-mama’s, het was gewoon 1 groepje net-moeders en zwangeren. Een heel andere sfeer maar het is nu echt niet minder leuk :wink:

In het begin las ik helemaal niet op andere plekken op het forum. Ik had een link rechtstreeks naar de maand mama’s in m’n browser staan en daar las ik alleen maar. Ik had toen nog niet zo goed door wat voor hoekjes er allemaal nog meer te lezen was. Er waren toen ook minder hoekjes dan nu.

dat had ik ook, in het begin alleen de juli 2005 zwangeren en nu ben ik juist alleen elders te vinden



gefeliciteerd met je jubileum, Danielle!

Euh… ik let eigenlijk nooit op die datum maar zie dat ik hier ook bijna drie jaar zit! :shock: :mrgreen:



Aan de datum te zien kwam ik hier toen ik al wist dat ik zwanger was. Helemaal in de ban van babies zocht ik al die sites af, dat weet ik nog wel. En hier ben ik blijven hangen! :mrgreen:



Ik vind je onderschrift heel mooi! :-*