een broertje!!! :shock: :shock: :shock:
Nu zijn hier nog geen kopen gelegd en eileiders onderbroken,… maar aan een derde kindje zijn we dus ECHT niet toe. Zegt Tim al een week lang, mama ik wil zo graag een broertje !
Als ik dan zeg, maar lieverd je hebt toch al een zusje,… Vera!
Zegt hij, ja maar die zit daar al (wijst in de auto naar haar stoeltje) en vervolgens wijst hij met zijn handen naar de lege zitting tussen hun in, kijk mijn broertje kan dan hier zitten!
Zeg ik, en waar moet hij slapen dan? Onder mijn bed is dan het antwoord. Hij heeft een half hoogslaper.
Hoe moet dat broertje heten dan vraagt mijn man,… Nou gewoon Broertje zegt hij :lol:
Dit dus al dagen lang! Tegen mijn man begon hij er ook al over. Als we hem in bed stoppen zegt hij: en morgen krijg ik een broertje hè. Uitgelegd dat dit niet zomaar ineens kan. ( ook al is dit doorgaans in een wip gebeurd )
Maar Tim vind je Vera niet lief dan? Krijg ik een diepe zucht en zegt hij Jahaaa mama maar dat is een ZUSJE ik wil een BROERTJE, want die heb ik nog niet.
Nou zit ik dan,… moet al zoveel moeite doen om onze kinderwens voor een derde door omstandigheden uit te stellen, dan valt dit niet mee kan ik je vertellen! pffffff
Hebben jullie ook van die koters die NET dat weten te zeggen als je er even niet op zit te wachten?
Het is wel super schattig hè! hihihi
Het is zeker schattig, alleen de garantie dat hij een broertje krijgt is niet 100%
Eerst zwanger worden, en dan hopen dat het geen zusje is?
En als het nu niet uit komt, ja hoe leg je zoiets uit.
Luna wil een zusje :lol: :lol:
maar die krijgt ze niet hoor (tenzij het een ongelukje is :silenced: ) en dat zeg ik haar ook dat ze geen zusje krijgt dat ze al een broertje heeft
maar zij zegt het gelukkig maar af en toe niet dagen achter elkaar
Whoeha das toevallig, Roos zei vorige week tegen papa dat ze nog een zusje wil, 2 zusjes en dat mama dan maar naar het ziekenhuis moest. :inlove:
Zow lieff :inlove:
Maar snap hoe confronterend ook. :hug:
Yep. Noah deed dat ook. Toen Si en ik het hadden op gegeven omdat ik problemen had met mijn cyclus. En hij bleef er maar om vragen, overtuigt dat hij dan iemand had om mee te spelen.
En toen kwam Ava ineens, totaal onverwachts, tegen alle verwachtingen in en volledig op het verkeerde moment.
Bleek later dat hij een “older brother” wilde, niet zo’n jong zusje die niet snapt wat hij bedoelt met Lego en Gormiti.
Mannen… :roll:
mijn oudste vraagt wel zo af en toe… mama, wanneer heb jij weer een baby in de buik? antwoord: uhhh niet meer, hoezo? Ow… en gaat weer door met spelen… :think:
:inlove:
Hier ook een jongetje van 3 die zo graag een broertje wil,
Nou hebben vanmiddag besloten om over 3 jaar er pas voor tegaan, Dan is Dan is D,amian bijna 7 en anne is er net 5! :mrgreen:
Oja en ik ben er dan 23/24 en vriendlief is er dan 30
hier een klein moppie die sinds kort daar ook mee begonnen is :?
En ik kan je zeggen…ik wil het haar zoooo graag geven…al ruim 2 jaar :silenced: maar ja, helaas gebeurd het hier niet in een wip dus zij moet helaas nog even wachten (net als wij )
Voor de rest is ze wel schattig hoor, heeft het dus ook alleen maar over een broertje en niet over een zusje :inlove:
die van ons kunnen dat nog niet zeggen.
alleen nog maar : mama baby in de buik…
Tja als je zusje pas 5 mnd is. en jezelf nog geen 2 dan snap je die dingen ook niet.
HIer gaat er van ze levensdagen geen eentje bij komen maar hij vraagt er gelukkig ook niet naar.
VOlgens mij vind hij het wel genoeg om de aandacht te moeten delen met een zusje en hoeft er van hem ook niemand bij :lol:
Hier wordt afwisselend gezeurd om een klein broertje (door mijn zoon) of een klein zusje (door mijn dochter)
En nu duidelijk is, dat dat niet gaat gebeuren, komen ze met het volgende:
ik wil een hond (dochterlief)
maar ik wil een kat (zoonlief)
Zou je ze niet achter het behang willen plakken?
@Esther75 wrote:
Hier wordt afwisselend gezeurd om een klein broertje (door mijn zoon) of een klein zusje (door mijn dochter)
En nu duidelijk is, dat dat niet gaat gebeuren, komen ze met het volgende:
ik wil een hond (dochterlief)
maar ik wil een kat (zoonlief)
Zou je ze niet achter het behang willen plakken?
gehaaid zijn ze wel :mrgreen:
Wel übercute van Tim toch :inlove: :inlove: Lastig nu het idd voor jullie niet kan en dat je dat niet aan hem kan of nog niet wil uitleggen :hug: Hopelijk kunnen jullie toch gehoor gaan geven aan zijn “wens” :inlove:
Hier wil Valentijn ook graag nog een keer een baby in mama’s buik En papa en mama willen dat ook wel, maar nu nog even niet :lol: Maar als je aan hem vraagt wat hij wil dan antwoordt hij met “ik wil een zusje EN een broertje nog!” :lol: :lol: Nou mama en papa liever niet, maar ja als het wel zo zou zijn dan is het ook welkom :inlove: